Celý palach - jak je to s ním

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
Ondra737
Posts: 240
Joined: 18 Dec 2011, 22:16
Location: Peklo na nebi

Re: Celý palach - jak je to s ním

Postby Ondra737 » 25 Dec 2011, 03:59

Ale ja bohuzel nejsem ten buglej tip:D ja si davam z all CD do plate jenom 20K asi nejsem buglej:D a to mam full set za honory + HC 85 axe

Xoor
Posts: 19
Joined: 28 Oct 2011, 20:02

Re: Celý palach - jak je to s ním

Postby Xoor » 25 Dec 2011, 11:04

A ještě http://www.wowhead.com/spell=85673" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; healuje tak 3x méně v retri specu než by měl.

Resto
Posts: 169
Joined: 24 Apr 2011, 13:49

Re: Celý palach - jak je to s ním

Postby Resto » 27 Dec 2011, 08:23

Opřel jsem se trochu do těch testů a taky jsem projel bugtracker a dal jsem toho dokopy víc a výsledky jsou fakt smutný na to jak jsem si myslel že ten palach celkem funguje. Nestoval jsem ale základní damage spellů a healingy, u těch předpokládám že jsou správně spočítaný.

Potřeboval bych ale probrat dvě věci:(vycházím z informací na stránkách http://elitistjerks.com/f76/t126438-pro ... e_my_way/" , kterým důvěřuji, protože na wowheadu se dá najít leda tak velký ...)
První se týká funkčnosti blocku na tomto serveru.
Na stránkách zmíněných výše je k Mastery(u palacha a tušim i warra zvyšující block) napsáno toto
Mastery is a "universal" stat that depending on the player's spec provides different benefits. For now it does not suffer from diminishing returns. For Protection Paladins, Mastery provides block rating via Divine Bulwark. Currently for every point of Mastery the Paladin will receive 2.25% increased chance to block. All indications are that this is the only means for Paladins to attain block rating/percentage (with very few exceptions). Tanking gear (to date) has only had dodge/parry for secondary defensive stats. Paladins will want Mastery... lots of it. See below regarding reforging and Mastery.

Mastery is the best defensive stat for Protection Paladins for two reasons. First, up to full Combat Table Coverage (CTC) of 102.4% (sometimes referred to as “Block Cap”), Mastery provides more damage reduction per itemization point than any other stat. Second, in addition to reducing damage taken, Mastery also smoothes out the incoming damage a tank faces, making them easier for healers to heal.

For example, stacking avoidance does a good job of reducing damage, but makes the incoming damage “spikier”. Either the tank takes a full hit or it misses entirely, so their health bar either doesn’t move or it takes a big dip, making incoming dps much more volatile. In contrast, stacking Mastery makes the tank take a steady succession of much smaller hits which are easier to manage, and less likely to kill the tank outright before a healer can react.
Kromě věcí o tom proč hrát na mastery a jak hrát se tam zmiňujou o tom jak to mastery a block funguje, konkrétně
"Mastery provides more damage reduction per itemization point than any other stat. Second, in addition to reducing damage taken, Mastery also smoothes out the incoming damage a tank faces, making them easier for healers to heal."
kde se píše, pokud to dobře chápu, že by block rating měl zvyšovat i Amount of block. Ve hře se například dá najít Your block stops 1600% of incoming dmg, což taky moc nepobírám, protože mě block blockuje stále přibližně stejně a to okolo 1800-2200 dmg(Mám Něco málo přes 20 mastery a block mám cca 51%). Toto vše mě ale hodně mate, proto bych byl rád kdyby to tu někdo uvedl na pravou míru, případně řekl jak je to na offíku a tak, aby se buď zjistilo že block nefunguje správně, nebo vysvětlil o co vlastně jde :D

A ještě druhá věc.
U tauntu Hand of Reckoning se píše
-has lost its damage component so it is no longer preferable as a single target pull. It now, for all intents and purposes, works the same as the Warrior's taunt. This ability can no longer miss regardless of how good/bad your hit rating is.
Taky na wowheadu prd zjistim, tak nevim jeslti je to pravda nebo ne, protože u nás to dmg stále dává a vesele s tim missuju, občas na to někdo dá i parry apod. :D Tu bych taky žádal, jeslti by to někdo mohl potvrdit nebo vyvrátit, ať už podle nějaké officiální databáze nebo přímo testem na offiku.

Teu
Administrátor
Posts: 5317
Joined: 30 Aug 2009, 17:59
Location: kdesi na vesnici
Contact:

Re: Celý palach - jak je to s ním

Postby Teu » 27 Dec 2011, 08:38

add amount of block - co se píše na iCu v tooltipu (těch 1600%) je visual bug, protože s měnícím se block ratingem je hodnota v tooltipu stále stejná, tudíž bych to nebral v úvahu...

add hand of reckoning - s tím damagem nevím, co se týče missu ability na icu je to způsobeno tím, že nefungují všechny benefity protection větve, konkrétně http://www.wowhead.com/spell=53592, část se spellhitem, což by mělo stačit na softcap, abys spellem nemissnul...

Já osobně snad s Hand of Reckoning pulluju minimálně, spíš začínám exorcismem, který přechází v následný avenger's shield...

Jinak 102,4% není až tak block cap, jako spíš avoidance cap (jen špatně napsáno na elitjerks - ani tato velmi kvalitní wow theorycraft stránka není úplně bezchybná), do kterého se nezapočítává jen block, ale i ostatní deffensive ability, tedy parry a dodge... A vzhledem k tomu, že všechny tři defensive ability trpí dimishing returnem je dobré (aspoň já to tak dělám, stejně jako ti top tanci na offu) mít dodge a parry zhruba na stejné úrovni. O blocku se nemá smysl bavit, tam je jasné, že pro protpaladina je to primární defensive stat, který by se měl maxovat co to jde...

Hardlife
Posts: 126
Joined: 16 Dec 2011, 16:33

Re: Celý palach - jak je to s ním

Postby Hardlife » 18 Jan 2012, 23:03

Mam podozrenie na talent http://www.wowhead.com/spell=53557" onclick="window.open(this.href);return false; ze nefunguje ak su tam dva body (resp dava nizsiu manu nez na rank:1)

ERUVEO
Posts: 126
Joined: 20 Sep 2009, 10:33

Re: Celý palach - jak je to s ním

Postby ERUVEO » 19 Jan 2012, 21:52

Mam podozrenie na talent http://www.wowhead.com/spell=53557" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; ze nefunguje ak su tam dva body (resp dava nizsiu manu nez na rank:1)
Nejak tam ten mana gain nemuzu najit :mrgreen:
Pise se tam, ze 1 Spirit = 1 hit rating a ze to zvysuje range na judgement, kterej automaticky healuje..

Hardlife
Posts: 126
Joined: 16 Dec 2011, 16:33

Re: Celý palach - jak je to s ním

Postby Hardlife » 19 Jan 2012, 22:59

j som to zle formuloval tam http://www.wowhead.com/spell=20165#comments" onclick="window.open(this.href);return false; ale u nas tam ma 15% mana vrati co je 3500 many asik ale ked som tam mal 2 rank daval mi len dakych 996 mana co bolo to iste ako ked som sa bil na blizko

J0hny
Posts: 55
Joined: 20 Sep 2009, 19:46

Re: Celý palach - jak je to s ním

Postby J0hny » 20 Jan 2012, 11:50

no nevim ted presne kolik je palachova base mana na 85 ale tipuju tak 25000, tudiz 4% z 25k je 1000 coz by celkem odpovidalo

aha tak ted koukam ze unleash ma vracet 15% base many coz je 3750 pri 25k base mana, a me to +- vraci(pres 3k urco, presneji na to nemam addon) takze faka

cervik
Posts: 7
Joined: 19 Jan 2012, 00:17

Re: Celý palach - jak je to s ním

Postby cervik » 29 Jan 2012, 15:17

Přátelé,
je bugnutá Resistance aura nebo jede v pořádku? Někdo mi říkal, že společně s Blessing of Kings nepřidává tolik resistance kolik by měla (respektive se to nesčítá).

Ondra737
Posts: 240
Joined: 18 Dec 2011, 22:16
Location: Peklo na nebi

Re: Celý palach - jak je to s ním

Postby Ondra737 » 29 Jan 2012, 21:05

jj nescita se to mas pravdu


Return to “Paladin”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests