Dragon Soul

Aktuálně pracujeme na...
----------------
What are we working on right now...
Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Dragon Soul

Postby Amaunet » 16 Oct 2015, 17:28

Dragon Soul - Progress

Jiz nekolik dni jsem sliboval, ze budete mit moznost videt v jakem stadiu vyvoje je momentalne Dragon Soul, aby jste meli lepsi prehled kdy tak ocekavat otevreni. Presny den ani datum vam sice nereknu, protoze ho sam nevim, ale snad uvitate alespon info v teto podobe. Budu se snazit dany topic updatovat, pripadne psat zmeny, ke kterym od tohoto vikendu bude dochazet. Pokud se neco noveho opravi.
Berte vsak v potaz, ze dodelani tohoto, jeste nezarucuje mit instanci pripravenou k otevreni, stale je potreba nascriptit i ruzna NPCcka po dungeonu, od kterych se odviji ruzne situace. Dale pak nastaveni vsech NPC, looty, hpcka, lvl, spawntime atd.
Dulezite je vsak aby jste vedeli, ze se na Dragon Soulu pracuje kazdym dnem a prace pokracuji kupredu.


Morchok
Stomp
Crush Armor

Resonating Crystal
Furious
Earth Vengeance
Black Bloodof the Earth

Heroic:
Kohcrom

Warlord Zon'ozz
Focused Anger
Psychic Drain
Disrupting Shadows

VoidDiffusion
Black Blood Eruption

Black Blood of the Go'rath

Shadow Gaze


Heroic:
Oozespit
Wildflail
Sludge Spew



Yor'sahj the Unsleeping
Void Bolt
Fusing Vapors
Glowing blood of Shu'ma
Mana Void
Searing Blood
Psychic Slice
Digestive Acid
Deep Corruption


Hagara the Stormbinder
Ice Lance
Ice Tomb
Shattered Ice
Focused Assault

Binding Crystal
Watery Entrenchment
Ice Wave
Icicle

Electrocution
Bound Lightning Elementals
Lightning Conduct

Heroic:
Frostflake
Storm Pillars

Ultraxion
Unstable Monstrosity

HeroicWill

Faded into Twilight

Hourof Twilight
Twilight Burst
Twilight Eruption

Gift of Life
Essence of Dreams
Source of Magic
Timeloop
Last Defender of Azeroth


Heroic:
LoomingDarkness

Warmaster Blackhorn
Harpoon Guns

Twilight Onslaught
Twilight Barrage

Blade Rush
Degeneration


Brutal Strike
Detonate

Devastate
Disrupting Roar
Shockwave
Vengeance

Twilight Flames


Heroic:
Deck Fire
Broadside

Siphon Vitality

Twilight Breath
Consuming Shroud

Spine of Deathwing
Roll

Seal Armor Breach

Grasping Tendrils
Searing Plasma
Fiery Grip

Absorb Blood
Superheated Nucleous
Nuclear Blast

Burst
Residue


Heroic:
Degradation
Bloodof Deathwing
Bloodof Neltharion


Madness of Deathwing

Assault Aspect
Cataclysm

Elementium Blast

Unstable Corruption

Regenerative
Degenerative Bite

Burning Blood
Agonizing Pain


Blistering Heat

Crush
Impale

Congealing Blood
Shrapnel
Tetanus
Corrupted Blood


Cauterize

Enter theDream
Spellweawing
Time Zone


Alexstrasza's Presence
Ysera's Presence
Kalecgos' Presence
Nozdormu's Presence
Carrying Winds

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 25 Oct 2015, 17:45

Po tydnu vam prinesu mensi update, aby jste byli stale trochu v obraze a budu se pokouset tyto updaty s cim se pohnulo, psat vzdy po tydnu nebo 14ti dnech.

Sice se nezmenil stav v oblasti funkcnosti bossu od minuleho tydne, ale podarilo se mi nascriptit teleportacni system po dungeonu. Dale pak trash ktery hraci musi zabijet pred Morchokem, Zonozzem a Yorsahjem a v neposledni rade jeste kompletne nascriptit cely event s Aspecty pred otevrenim portalu do Eye of Eternity a nasledne i po navraceni zpet pred samotnem spustenim Ultraxiona. Prace na DSku tedy probiha stale v plnem proudu kazdym dnem. (:

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 04 Nov 2015, 23:33

Tak zase mensi update.

- Dodelany scripty pro Valeeru, Eiendormi, Nethestrasz.
- Dale pak scripty pro trash mobky u Hagary + jeji preEvent.
- Opravena chybka u teleportacniho zarizeni.
- Dokoncen event s Deathwingem u Wyrmrest Summitu. (Diky Aliquisovi za pomoc s jednim problemem)

Do konce vikendu bych rad dokoncil veskere male detaily, ktere me jeste trapi po esteticke strance a konecne prenesu vsechnu svoji praci na PTR, kde budou moci zacit DB prace. (Nastavovani HP, lootu, test abilit atd). Od pristiho tydne uz se snad konecne budu moci pustit do tech poslednich 3 bossu.

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 13 Nov 2015, 12:49

Vazeni hraci,
zase se tyden s tydnem sesel a tak vam prinasim mensi info co se vlastne za tu dobu vse prihodilo.

- Povedlo se mi prevest vsechnu rozdelanou praci z meho lokalniho serveru na Ice
- Zapocali DB prace a nastavovani lvlu, hp, lootu a ruznych npc/imunity flag veskerym NPC, ktere se vyskytuji v rozmezi 1.-5. bosse
- Diky Aliquisovi se muzete tesit i na vsechny 4 cinematicy, ktere budou funkcni
- Momentalne se pripravuji na rozdelani prace na poslednich 3 bossech
- Spolu s Mechnem a Onsatkem (za vydatné pomoci Archaniel, pozn. Onsatka) se nam podarilo temer dokoncit prvni 3. questy z rogue Legendary serie Fangs of the Father

Snazime se co to jen jde, aby jsme vam mohli DSko predstavit co nejdrive i presto, ze je pred nami jeste stale spoustu prace, dekujeme za vasi prizen (:

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 18 Nov 2015, 02:42

Konecne jsem se tedka pri trochu volna zase mohl venovat vice DSku a podarilo se mi zprovoznit vicemene celou mechaniku encounteru na lodi Skyfire.
V dalsich dnech budou nasledovat posledni 2 encountery Spine a Madness of Deathwing.
Pevne verim, ze se mi i tyhle dva podari do konce listopadu dokoncit a v prosinci uz se budu moci venovat jen opravam spellu, aby vse fungovalo tak jak ma a mohli jsme pro vas DS otevrit co nejdrive (:

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 23 Nov 2015, 14:53

Tak tento vikend jsem se venoval encounteru Spine of Deathwing. Momentalne je boss ve stavu, kdy uz funguji temer vsechny mechaniky az na oddelavani platu. Rsp i to je nascripteno avsak chybi visualni effekt jeho odtrhavani, pevne verim, ze i toto se mi podari (nebo nekomu jinemu) vyresit a bude vse pripraveno. Dnes zkusim dodelat jeste Heroic ability. Tento tyden bych pak rad dodelal jeste Madness of Deathwing, aby veskere mechaniky fungovaly a nasledne se mohlo prikrocit k opravam jednotlivym spellum, ktere vyzaduji vetsi pozornost k jejich opraveni.

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 30 Nov 2015, 14:23

Hrozne jak ten cas leti, dalsi tyden pryc :(

Bohuzel tento tyden jsem moc casu nemel a tak se mi povedlo zatim jen pripravit scripty pro Madnessu a nascriptit par zakladnich veci.
Tento tyden bych rad dokoncil Madnessu, aby se mohlo zacit pracovat na oprave spellu, od kterych jsem u predeslych bossu prozatim upustil, abych zbytecne neztracel cas na necem, co by se mi ani nemuselo povest opravit. Pevne verim, ze se brzy pripoji i Artisan a Aliquis a pujde to co nejrychleji (:

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 13 Dec 2015, 22:31

Server nam sice tedka tyden nebezel, ale to nemenilo nic na tom, ze prace na DSku stale pokracuji.
Povedlo se mi temer dokoncit cely Madness (Zbyva uz jen zaverecna outro animace).

Vetsina bossu uz ma tedy hotovy zakladni script a nyni je na case zacit prochazet jednotlive bosse a
vrhnout se na ability, ktere se mi nepovedlo nascriptit napoprve.

Dalsi dobrou zpravou je, ze od 20.12. by se mel k opravam pripojit i Artisan, se kterym pujde vse zase o neco rychleji. Coz je urcite dobra zprava. Ta vsak neni posledni.

Brzy pro vas chystame informace ohledne testovani DSka. Vice informaci pro vas bude mit Teu v nasledujicich dnech. Uz jsme vam vse chteli nastinit drive, ale bohuzel soucasna situace serveru testovani komplikuje.

A v neposledni rade jeste jedna mala novinka. Hrac Mechno, ktery se pred pul rokem pripojil do kurzu DB pomocniku, se rozhodl zkusit se venovat scripteni a nyni pro vas pripravuje remake Valiony do offilike podoby. Pevne verim, ze ji brzy dokonci a bude mit chut i na Chogalla. Aby jsme krome Firelandu meli v blizzlike podobe i cele Bastion of Twilight.

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 07 Jan 2016, 12:34

Delsi dobu jsem sem nic nenapsal, ale nebojte prace na DSku stale pokracuji a naopak uz se chyli ke konci.

Pozitivni zpravou je, ze uz mame pripravene s Artisanem Morchoka, Zonozze, Hagaru a Ultraxiona pro testovaci ucely, aby se pripadne odhalily chybky, kterych jsme si mozna nevsimli. Zbyle 4 bosse uz mame tez v dobrem stavu tesne pred dokoncenim a pouze se opravuji jejich spelly, aby delaly presne co maji. (:

Artisan
Core Developer
Posts: 1523
Joined: 03 Oct 2009, 18:56

Re: Dragon Soul

Postby Artisan » 30 Jan 2016, 20:28

Za mna hotovo vsetko:

- Morchok
- Warlord Zon'ozz
- Yor'sahj the Unsleeping.


Return to “Pracujeme na... / Currently working on...”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests