Inspirací k tomuto vyjádření byl changelog Twinstaru, kde si Pekis do iCe Online, potažmo Switch kopnul, ovšem s trochu zavádějícími informacemi.
Již několikrát jsem jak já, tak Gregory zdůrazňoval, že se vůči ostatním WoW projektům nestavíme jako ke konkurenci. Jejich populace/vývoj nás v podstatě nezajímá, nicméně vedení těchto projektů (především pak Twinstar, Anathema/Anthoria/Gamenode jsou ve svých vyjádřeních diplomatičtí, nechci jim křivdit) má stále svou hlavu a očividně to nechce pochopit. Jak to tedy je? Opravdu nechceme a z několika důvodů ani nemůžeme být konkurencí a je hlavně na vás, hráčích, kde budete chtít hrát:
- Především jsme "educational project" - tedy projekt vzdělávací, kdy se naši developeři učí novým postupům a myšlení, které pak mohou využít při svém dalším studijním/pracovním vývoji, případně mohou využít tuto "praxi" jako referenci, pokud ji někdy budou potřebovat a já jako admin jim vždy rád pomůžu, pokud budu mít jak
- Jako další důvod uvedu to, co psala Switch zde. S tím také souvisí to, že si neplatíme žádný profesionální (game)serverhousing, ale máme umístěn server v serverovně občanského sdružení Pilsfree, jenž mě, jako členovi, poskytlo možnost server do jejich prostor umístit, ale za podmínky, že nebude sloužit ke komerčním účelům.
Pekis ve výše uvedeném Twinstar changelogu píše, že si každý o nás může udělat obrázek, což sedí na někoho, kdo dříve hrál na iCe Online, nicméně sám za sebe mohu říct, že mě ten changelog celkem pobavil - třeba opravený bug #870
Code: Select all
Arcane Brilliance - Uz pridava Spellpower