Nemohu se připojit - První pomoc

Problémy s připojením k serveru, nikoliv bugy.
----------
Problem with connecting to the server, not bugs.

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k podpoře při problémech s připojením k serveru. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou přesunuta nebo uzavřena.
----------
This section is used to support problem with connecting to the server. Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be moved or closed.
Sieron
GM Helper
Posts: 846
Joined: 16 Mar 2013, 21:49

Nemohu se připojit - První pomoc

Postby Sieron » 18 Dec 2015, 10:08

Určitě se vám to již stalo. Zničeho nic jste se nemohli připojit na server, většinou je řešení poměrně lehké, z toho důvodu jsem sepsal tento návod, díky kterému si můžete každý poskytnout "první pomoc".

Platí pro všechny operační systémy:

Jako první co musíte udělat je, že se podíváte jestli máte správně změněný realmlist a smazané cache ( Cache vaše připojení neovlivní, ale je dobré je mít smazané).

Realmlist:

Jděte do složky s hrou - data - enUS - otevřete v poznámkovém bloku realmlist.WTF a zadejte " set realmlist play.ice-wow.eu " bez uvozovek.
To samé udělej ve složce enGB.


Cache:

Jděte do složky s hrou - otevřete složku Cache - Vymažte složky WDB a ADB, tak aby vaše složka Cache zůstala prázdná.

otestujte

Na svůj account jsem se přihlásil ale uvízl jsem v realm selection, nejde nic vybrat a nedostanu se k výběru postav:

Pro tento problém musíte změnit realmlist na váš localhost, takže jděte do složky s hrou - data - enUS - otevřete v poznámkovém bloku realmlist.WTF a napište " set realmlist 127.0.0.1" bez uvozovek.
Poté zapněte wow.exe a vypište jakékoliv jméno a heslo které vás napadne ( acc: lama heslo: lama ). Objeví se vám hláška že zadaný account neexistuje, nezoufejte však to je v pořádku. Vypněte wow znovu jděte do složky data - enUS - otevřete realmlist.WTF a zadejte "set realmlist play.ice-wow.eu". Zapněte znovu wow.exe a měli by jste se dostat do výběru postav.

Otestujte - Pokud problém přetrvává, vytvořte si nový topic v technická podpora s přesným popisem problému.

Pakliže máte problém s tím že se lognete na svůj account, ale dále se nedostanete = nemůžete z jakéhokoliv důvodu lognout svou postavu, jako první předtím než založíte topic vypněte všechny addony a zkuste to bez addonů.


První pomoc podle operačního systému:

Windows 10
Windows 8 - 8.1
Windows 7
Last edited by Sieron on 18 Dec 2015, 10:11, edited 3 times in total.

Sieron
GM Helper
Posts: 846
Joined: 16 Mar 2013, 21:49

Re: Nemohu se připojit - První pomoc

Postby Sieron » 18 Dec 2015, 10:08

Windows 10

Obsah
  • 0) Pingování serveru
    1) Administrátorské oprávnění
    2) Firewall
    2a) Windows Firewall
    2b) AVG Firewall
    2c) Ostatní Firewally
    3) Microsoft Edge nastavení
    4) Nastavení Proxy
    5) Zakládání nového Windows 10 accountu


0) Ověříme jestli můžete přijímat a odesílat packety se serverem.
Rozklikněte hledání Cortana
Napíšete cmd
Otevřete Příkazový řádek
Napíšete tam "ping server.ice-wow.eu -t" ( bez uvozovek) a potvrdíte entrem

Výsledky:

Jak je to v pořádku:

Code: Select all

Pinging server.ice-wow.eu [194.108.44.43] with 32 bytes of data: Reply from 194.108.44.43: bytes=32 time=24ms TTL=55 Reply from 194.108.44.43: bytes=32 time=24ms TTL=55 Reply from 194.108.44.43: bytes=32 time=24ms TTL=55 Reply from 194.108.44.43: bytes=32 time=24ms TTL=55

Jak by to nemělo vypadat(cokoliv jiného):

Code: Select all

Pinging server.ice-wow.eu [194.108.44.43] with 32 bytes of data: Request Timed Out. Request Timed Out. Request Timed Out. Request Timed Out.

Pakliže se server podařilo pingnout, tak můžete pokračovat v návodu, pokud ne, tak je chyba nejspíše u vašeho poskytovatele internetu.

1) Administrátorské práva

Klikněte pravým na wow.exe a vyberte Vlastnosti.
Klikněte na Kompatibilita.
Klikněte na Změnit nastavení pro všechny uživatele.
Pod privilegii se podívete jestli máte zaškrtlé Spouštět program jako administrator.
Klikněte na použít.

otestujte

2) Firewall
Zde se musí rozlišit jakou bránu firewall používáte.


2a)Windows Firewall

Pomocí vyhledávání v systému Cortana zadejte do vyhledávacího pole Firewall.
Klikněte na Brána Windows Firewall pod sekcí Nastavení
V levém menu klikněte na Zapnout nebo vypnout bránu Windows Firewall
Vypněte bránu Windows Firewall a klikněte na OK

Pokud ani s vypnutou bránou Firewall wow nejde, tak jí zapněte zpět !! Pokud Vám WoW s vypnutou bránou Firewall šel tak jí znovu zapněte !! a uděláte vyjímku:

Povolení aplikace ve Windows Firewall:

Do vyhledávání Cortana zadáte Povolit aplikaci v bráně Windows firewall
Otevře se Vám rozhraní brány firewall Povolené aplikace
Klikněte na Změnit nastavení
Klikněte na Povolit jinou aplikaci...
Klikněte na Procházet
Zde najděte svou WoW složku a najděte v ní wow.exe
Klikněte na Přidat
Označte World of Warcraft Retail
Klikněte na Přidat

Úspěšně jste přidali WoW do vyjímky ve Firewallu, otestujte, pakliže vám wow šlo s vypnutým firewallem, tak po udělání této vyjímky vám půjde spustit i se zapnutým firewallem.



2b)AVG Firewall:
Nejdříve zkuste AVG Firewall vypnout:
Spustíte AVG
Kliknete na Možnosti
Vyberete Nastavení firewallu
Kliknete na zastavit

Otestujte jestli vám nyní wow jde, pokud ne pokračujte v dalším bodě v návodu. Pokud ano tak vytvoříme podmínku pro WoW:

Jako první spustíte AVG
Uvnitř v AVG kliknete na Možnosti
Vyberete Nastavení firewallu
Kliknete na Aplikace
A zde již dáte jen Přidat a najdete wow.exe soubor ve složce s vaším wowkem.


Pokud vám WoW s vypnutým AVG Firewallem fungoval, tak nyní po přidání vyjímky můžete v klidu hrát.


2c) *Pokud používáte jinou bránu firewall a nevíte jak na to, tak zkuste na http://www.google.cz dohledat jak se vypíná pomocí hesla " Vypnutí (Název programu) Firewallu" nebo "How to disable (Název programu ) Firewall". Poté co firewall vypnete zkuste zapnout wow. Pokud vám wowko jde tak zadejte znovu na http://www.google.cz do vyhledávání heslo "Přidání programu do povolených v (Název programu) firewall" nebo "How to Add or Remove (Název programu) Firewall Exception".
Pokud s tímto krokem budete potřebovat pomoc a opravdu jste se snažili to dohledat, tak mne můžete kontaktovat buď založením nového příspěvku v Technické podpoře, nebo pm na forum.


3) Microsoft Edge nastavení
Otevřete Microsoft edge
Otevřete Hlavní panel
Otevřete Nastavení
Podívete se jestli nemáte zaškrtnutý Offline mode - odškrtněte

otestujte


4) Nastavení Proxy
Do Cortany zadejte Možnosti internetu, které naleznete pod sekcí Nastavení
Klikněte na Připojení
Klikněte na Nastavení místní sítě
Podívejte se jestli zde máte nastavené Automaticky zjišťovat nastavení
Pokud ne zaškrtněte a dejte použít

otestujte

5) Založení nového herního systémového accountu !!!POZOR JE POTŘEBA NOVÝ MICROSOFT ÚČET - BRÁT JAKO KRAJNÍ MOŽNOST!!!! - MALÁ PRAVDĚPODOBNOST ŽE POMŮŽE
Rozklikněte start a nahoře klikni na svůj účet
Klikněte na Nastavení účtu
Klikněte na Přidat nový pracovní účet - Nezapomeň přidat administrátorské práva
Přihlašte se pod novým účtem
Restartněte systém a přihlašte se na nový účet - Vyhledejte hru přes sdílené složky



otestujte

Body v návodu nepřeskakujte, pokud není uvedeno jinak. Postupujte bod po bodu, tak jak jsem je sestavil. Pokud i po otestování všech rad wow nerozjedete, doporučuji reinstall wowka + si založte topic v Technická podpora.

Sieron
GM Helper
Posts: 846
Joined: 16 Mar 2013, 21:49

Re: Nemohu se připojit - První pomoc

Postby Sieron » 18 Dec 2015, 10:09

WINDOWS 8 - WINDOWS 8.1

Obsah
  • 0) Pingování serveru
    1) Administrátorské oprávnění
    2) Firewall
    2a) Windows Firewall
    2b) AVG Firewall
    2c) Ostatní Firewally
    3) Nastavení Proxy
    4) Vytvoření nového systémového accountu


0) Ověříme jestli můžete přijímat a odesílat packety se serverem.
Ukazatelem myši přejedete do levého dolního rohu
Zde klikněte pravým tlačítkem myši
Z kontextové nabídky pak vyberte „Příkazový řádek“ nebo “Příkazový řádek (správce)“ - Doporučuji (správce)

Případně použijte následující metodu:
Použijte zkratku Windows klávesa + R
Otevře se vám psací pole rozhraní "Spustit"
Zde napište "cmd" ( bez uvozovek ) a potvrďte entrem.

Otevřel se vám příkazový řádek.
Nyní do příkazového řádku vložíte "ping server.ice-wow.eu -t" ( bez uvozovek ) a potvrdíte entrem

Výsledky:

Jak je to v pořádku:

Code: Select all

Pinging server.ice-wow.eu [194.108.44.43] with 32 bytes of data: Reply from 194.108.44.43: bytes=32 time=24ms TTL=55 Reply from 194.108.44.43: bytes=32 time=24ms TTL=55 Reply from 194.108.44.43: bytes=32 time=24ms TTL=55 Reply from 194.108.44.43: bytes=32 time=24ms TTL=55
Jak by to nemělo vypadat(cokoliv jiného):

Code: Select all

Pinging server.ice-wow.eu [194.108.44.43] with 32 bytes of data: Request Timed Out. Request Timed Out. Request Timed Out. Request Timed Out.
Pakliže se server podařilo pingnout, tak můžete pokračovat v návodu, pokud ne, tak je chyba nejspíše u vašeho poskytovatele internetu.

1) Administrátorské práva
Klikněte pravým na wow.exe a vyberte Vlastnosti.
Klikněte na Kompatibilita.
Klikněte na Změnit nastavení pro všechny uživatele.
Pod privilegii se podívete jestli máte zaškrtlé Spouštět program jako administrator.
Klikněte na použít.

otestujte

2) Firewall

Zde se musí rozlišit jakou bránu firewall používáte.


2a)Windows Firewall
Ukazatelem myši přejedete do levého dolního rohu
Zde klikněte pravým tlačítkem myši
Z kontextové nabídky pak vyberte "Ovládací panely".
V Ovládacích panelech zaklikněte hledací políčku a napište "Firewall".
Klikněte na Brána Windows Firewall.
Klikněte na Zapnout nebo vypnout bránu Windows Firewall.
Vypněte bránu Windows firewall.

Pokud ani s vypnutou bránou Firewall wow nejde, tak jí zapněte zpět !! Pokud Vám WoW s vypnutou bránou Firewall šel tak jí znovu zapněte !! a uděláte vyjímku:


Ukazatelem myši přejedete do levého dolního rohu
Zde klikněte pravým tlačítkem myši
Z kontextové nabídky pak vyberte "Ovládací panely".
V Ovládacích panelech zaklikněte hledací políčku a napište "Firewall"
Klikněte na Brána Windows Firewall
Klikněte na Povolit aplikaci nebo funkci průchod bránou Windows Firewall
Otevře se Vám rozhraní brány firewall Povolené aplikace
Klikněte na Změnit nastavení
Klikněte na Povolit jinou aplikaci...
Klikněte na Procházet
Zde najděte svou WoW složku a najděte v ní wow.exe
Klikněte na Přidat
Označte World of Warcraft Retail
Klikněte na Přidat

Úspěšně jste přidali WoW do vyjímky ve Firewallu, otestujte, pakliže vám wow šlo s vypnutým firewallem, tak po udělání této vyjímky vám půjde spustit i se zapnutým firewallem.

2b)AVG Firewall:
Nejdříve zkuste AVG Firewall vypnout:
Spustíte AVG
Kliknete na Možnosti
Vyberete Nastavení firewallu
Kliknete na zastavit

Otestujte jestli vám nyní wow jde, pokud ne pokračujte v dalším bodě v návodu a Firewall znovu zapněte!!! Pokud ano tak vytvoříme podmínku pro WoW:

Jako první spustíte AVG
Uvnitř v AVG kliknete na Možnosti
Vyberete Nastavení firewallu
Kliknete na Aplikace
A zde již dáte jen Přidat a najdete wow.exe soubor ve složce s vaším wowkem.


Pokud vám WoW s vypnutým AVG Firewallem fungoval, tak nyní po přidání vyjímky můžete v klidu hrát.


2c) *Pokud používáte jinou bránu firewall a nevíte jak na to, tak zkuste na http://www.google.cz dohledat jak se vypíná pomocí hesla " Vypnutí (Název programu) Firewallu" nebo "How to disable (Název programu ) Firewall". Poté co firewall vypnete zkuste zapnout wow. Pokud vám wowko jde tak zadejte znovu na http://www.google.cz do vyhledávání heslo "Přidání programu do povolených v (Název programu) firewall" nebo "How to Add or Remove (Název programu) Firewall Exception".
Pokud s tímto krokem budete potřebovat pomoc a opravdu jste se snažili to dohledat, tak mne můžete kontaktovat buď založením nového příspěvku v Technické podpoře, nebo PM na forum.


3) Nastavení Proxy
Otevřete Internet explorer
Klikněte na ozubené kolečko v pravém horním rohu
Vyberte Možnosti Internetu
Klikněte na Připojení
Klikněte na Nastavení místní sítě
Podívejte se jestli zde máte nastavené Automaticky zjišťovat nastavení
Pokud ne zaškrtněte a dejte použít

Otestujte

4) Vytvoření nového systémového accountu
Ukazatelem myši přejedete do levého dolního rohu
Zde klikněte pravým tlačítkem myši
Z kontextové nabídky pak vyberte "Ovládací panely".
Klikněte na Uživatelské účty a zabezpečení rodiny
Klikněte na Uživatelské účty
Klikněte na Spravovat jiný účet
Klikněte na Přidat nového uživatele v nastavení počítače
Klikněte na Přidat účet - Nezapomeňte přidat oprávnění Admina/Správce
Založte účet

Pokud zapomenete nastavit Administrátorské oprávnění, tak je můžete přidat dodatečně, takhle:
Přidání administrátorských oprávnění:
Poté co kliknete na dokončit rozklikněte váš nový účet v Spravovat další účty
Klikněte na Upravit
Vyberte Typ účtu Správce
Klikněte na OK
Odhlašte se a logněte se pod novým accountem

Otestujte

Body v návodu nepřeskakujte, pokud není uvedeno jinak. Postupujte bod po bodu, tak jak jsem je sestavil. Pokud i po otestování všech rad wow nerozjedete, doporučuji reinstall wowka + si založte topic v Technická podpora.

Sieron
GM Helper
Posts: 846
Joined: 16 Mar 2013, 21:49

Re: Nemohu se připojit - První pomoc

Postby Sieron » 18 Dec 2015, 10:09

WINDOWS 7

Obsah:
  • 0) Pingování serveru
    1) Administrátorské oprávnění
    2) Firewall
    2a) Windows Firewall
    2b) AVG Firewall
    2c) Ostatní Firewally
    3) Nastavení Proxy
    4) Vytvoření nového systémového accountu



0) Ověříme jestli můžete přijímat a odesílat packety se serverem.
Klikněte na tlačítko Start
Do vyhledávacího pole zadejte Příkazový řádek

Případně použijte následující metodu:
Použijte zkratku Windows klávesa + R
Otevře se vám psací pole rozhraní "Spustit"
Zde napište "cmd" ( bez uvozovek ) a potvrďte entrem.

Otevřel se vám příkazový řádek.
Nyní do příkazového řádku vložíte "ping server.ice-wow.eu -t" ( bez uvozovek ) a potvrdíte entrem.

Výsledky:

Jak je to v pořádku:

Code: Select all

Pinging server.ice-wow.eu [194.108.44.43] with 32 bytes of data: Reply from 194.108.44.43: bytes=32 time=24ms TTL=55 Reply from 194.108.44.43: bytes=32 time=24ms TTL=55 Reply from 194.108.44.43: bytes=32 time=24ms TTL=55 Reply from 194.108.44.43: bytes=32 time=24ms TTL=55

Jak by to nemělo vypadat(cokoliv jiného):

Code: Select all

Pinging server.ice-wow.eu [194.108.44.43] with 32 bytes of data: Request Timed Out. Request Timed Out. Request Timed Out. Request Timed Out.

Pakliže se server podařilo pingnout, tak můžete pokračovat v návodu, pokud ne, tak je chyba nejspíše u vašeho poskytovatele internetu.

1) Administrátorské práva
Klikněte pravým na wow.exe a vyberte Vlastnosti.
Klikněte na Kompatibilita.
Klikněte na Změnit nastavení pro všechny uživatele.
Pod privilegii se podívete jestli máte zaškrtlé Spouštět program jako administrator.
Klikněte na použít.

otestujte

2) Firewall

Zde se musí rozlišit jakou bránu firewall používáte.


2a)Windows Firewall
Rozklikněte nabídku Start
Klikněte na Ovládací Panely
Klikněte na Systém a Zabezpečení
Klikněte na Brána Windows Firewall.
Klikněte na Zapnout nebo vypnout bránu Windows Firewall.
Vypněte bránu Windows firewall.

Pokud ani s vypnutou bránou Firewall wow nejde, tak jí zapněte zpět !! Pokud Vám WoW s vypnutou bránou Firewall šel tak jí znovu zapněte !! a uděláte vyjímku:


Rozklikněte nabídku Start
Z nabídky Start klikněte na "Ovládací panely".
Klikněte na Systém a Zabezpečení
Klikněte na Brána Windows Firewall
Klikněte na Povolit aplikaci nebo funkci průchod bránou Windows Firewall
Otevře se Vám rozhraní brány firewall Povolené aplikace
Klikněte na Změnit nastavení
Klikněte na Povolit jinou aplikaci...
Klikněte na Procházet
Zde najděte svou WoW složku a najděte v ní wow.exe
Klikněte na Přidat
Označte World of Warcraft Retail
Klikněte na Přidat

Úspěšně jste přidali WoW do vyjímky ve Firewallu, otestujte, pakliže vám wow šlo s vypnutým firewallem, tak po udělání této vyjímky vám půjde spustit i se zapnutým firewallem.

2b)AVG Firewall:
Nejdříve zkuste AVG Firewall vypnout:
Spustíte AVG
Kliknete na Možnosti
Vyberete Nastavení firewallu
Kliknete na zastavit

Otestujte jestli vám nyní wow jde, pokud ne pokračujte v dalším bodě v návodu a Firewall znovu zapněte!!! Pokud ano tak vytvoříme podmínku pro WoW:

Jako první spustíte AVG
Uvnitř v AVG kliknete na Možnosti
Vyberete Nastavení firewallu
Kliknete na Aplikace
A zde již dáte jen Přidat a najdete wow.exe soubor ve složce s vaším wowkem.


Pokud vám WoW s vypnutým AVG Firewallem fungoval, tak nyní po přidání vyjímky můžete v klidu hrát.


2c) *Pokud používáte jinou bránu firewall a nevíte jak na to, tak zkuste na http://www.google.cz dohledat jak se vypíná pomocí hesla " Vypnutí (Název programu) Firewallu" nebo "How to disable (Název programu ) Firewall". Poté co firewall vypnete zkuste zapnout wow. Pokud vám wowko jde tak zadejte znovu na http://www.google.cz do vyhledávání heslo "Přidání programu do povolených v (Název programu) firewall" nebo "How to Add or Remove (Název programu) Firewall Exception".
Pokud s tímto krokem budete potřebovat pomoc a opravdu jste se snažili to dohledat, tak mne můžete kontaktovat buď založením nového příspěvku v Technické podpoře, nebo PM na forum.


3) Nastavení Proxy
Otevřete Internet explorer
Klikněte na Nastavení
Vyberte Možnosti Internetu
Klikněte na Připojení
Klikněte na Nastavení místní sítě
Podívejte se jestli zde máte nastavené Automaticky zjišťovat nastavení
Pokud ne zaškrtněte a dejte použít

4) Vytvoření nového systémového accountu
Ukazatelem myši přejedete do levého dolního rohu
Zde klikněte pravým tlačítkem myši
Z kontextové nabídky pak vyberte "Ovládací panely".
Klikněte na Uživatelské účty a zabezpečení rodiny
Klikněte na Uživatelské účty
Klikněte na Spravovat jiný účet
Klikněte na Přidat nového uživatele v nastavení počítače
Klikněte na Přidat účet
Založte účet

Nebo použíjte klávesovou zkratku Win + R
Do Příkazového řádku napište:

Code: Select all

control nusrmgr.cpl
Klikněte na možnost Spravovat jiný účet
Klikněte na položku Vytvořit nový účet.
Pokud se zobrazí okno Řízení uživatelských účtů, klikněte na tlačítko Pokračovat.
Nezapomeňte zaškrtnout Administrátorské oprávnění.

Pokud zapomenete nastavit Administrátorské oprávnění, tak je můžete přidat dodatečně, takhle:
Přidání administrátorských oprávnění:
Poté co kliknete na dokončit rozklikněte váš nový účet v Spravovat další účty
Klikněte na Upravit
Vyberte Typ účtu Správce
Klikněte na OK
Odhlašte se a logněte se pod novým accountem

Otestujte

Body v návodu nepřeskakujte, pokud není uvedeno jinak. Postupujte bod po bodu, tak jak jsem je sestavil. Pokud i po otestování všech rad wow nerozjedete, doporučuji reinstall wowka + si založte topic v Technická podpora.

Sieron
GM Helper
Posts: 846
Joined: 16 Mar 2013, 21:49

Nevidím npc, NPC jsou "UNKNOWN"

Postby Sieron » 02 Mar 2016, 11:45

Zdravim, přikládám "co dělat?" když se lognete do hry a nevidíte NPC / jejich jména vidíte unknown.

Jděte do složky s wowkem, najděte soubor wow.exe - klikněte na něj pravým tlačítkem myší , a dejte vyjmout = vložte ho na vaší pracovní plochu.
Poté stáhněte tento soubor: http://ulozto.cz/xeRhNzSm/wow-exe
A vložte ho místo původního wow.exe souboru ve wow složce.

Poté smažte cache:
Jděte do složky s hrou - otevřete složku Cache - Vymažte složky WDB a ADB, tak aby vaše složka Cache zůstala prázdná.

Pokud jste udělali vše dle návodu tak:
Spusťte hru přes wow.exe ve složce s hrou ( ten který jste tam dali ) a otestujte.

Pokud už je vše v pořádku, tak smažte "zálohované" wow.exe z plochy a hrajte.


Return to “Technická podpora / Technical support”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests