Postby Amaunet » 19 Mar 2016, 10:57
Takze, probehl nam 2. test Dragon Soulu, tak sem napisu mensi shrnuti.
Morchok:
- stale pretrvava ten problem kdy Resonating crystal targetuje vsech 10 hracu a ne jen 3, o tomto problemu se vedelo predem, jen Artisan jeste nemel cas se na to podivat
- po spawnuti Falling Fragmentu kdyz zmizeji, tak hraci nemohou pres dane misto castit na bosse, protoze se tvari jako kdyby boss byl stale za tim gameobjectem, vim jak to vyresit, ale asi by to chtelo opravit genericky aby to fungovalo tak jak ma (stejny problem je u bran v Strands of the Antients), o tom se pobavim s Artisanem az ho zastihnu
Warlord Zon'ozz:
- zde nastala jen jedna malickost s kulickou, ktera drive detekuje hrace na ktere narazi nez bosse a tak se stavalo ze i presto, ze dorazila k bossovi, tak se jen odrazila zase zpet a nespustila 2. fazi, tez si myslim, ze vim kde je chyba a probereme to s Artisanem
Yorshaj the Unsleeping:
- zde fungovalo vse tak jak ma a cela parta byla s funkcnosti velice spokojena, snad jen za zminku stoji, ze prvni addky se spawnuly moc brzy, ale to je jen o prepsani jednoho cisla timeru, takze tohoto bosse muzeme poklidne prohlasit za funkcniho
Ultraxion:
- v minulem testu jsem mel nastaveny Hour of Twilight, aby sharoval dmg do raidu, coz bylo spatne, protoze jsem zle pochopil jak ma ten spell fungovat, opraven byl, avsak jsem mazal jeden hack v kodu, ktery genericky opravoval Artisan a zapomnel jsem zmenit ve spell scriptu target typ, aby se spravne nahookoval, tudiz se spell script nenacetl a spell nemohl fungovat, tato mensi chybka stala moznost otestovat cely encounter radne, nicmene z minuleho testu vime, ze vse ostatni fungovalo dobre, takze i tento boss by mel byt funkcni
Hagara the Stormbinder:
- z minula bylo objeveno dost chyb, spoustu z nich se podarilo opravit, ale stale pada server na Conduit Lightning spell scriptu, budu muset cely spell script prepsat
- pak jeste nastalo par visualnich technickych chybek, ktere uz jsem ale pres noc opravil, takze i tento boss je blizoucko ke sve dokonale funkcnosti
Warmaster Blackhorn:
- zde nastala zajimava situace, kdy Twilight Elity maji u Blade Rush spellu nesmyslny radius 70yd, coz pokryje celou lod na ktere se bojuje a tudiz dmg z teto chargovaci ability dostanou vsichni hraci, to trosku zneprijemnilo testovani, takze jsme je museli zabijet pres prikaz, tento spell tedy opravim jen co zjistim spravny radius
- dale nastal drobny detail, kdy encounter nesel spustit znovu, ale to vim kde je pravdepodobne chyba a bude napravena hnedka
- zbytek spellu vypadal funkcne, takze i tento ancounter je ve velice dobrem stavu
Spine of Deathwing:
- tento boss si ze me doslova udelal dobry den, nebot temer vse, co mi funguje na lokalnim serveru, melo tendenci se nejak bugnout, takze budu muset provest sirsi diagnostiku, proc se tomu tak delo, aby mohlo dojit pristi tyden k jeho radnemu otestovani bez problemu
Madness of Deathwing:
- tohoto bosse jsme jeste netestovali nebot je teprve v rozdelanem stavu, teprve vcera jsem se dostal k prepisovani kodu a jeho zprehledneni a stale chybi dodelat 2. faze
Zaverem TL:DR
Dragon Soul se nam blizi a i presto jak je tento post dlouhy a vypada to, jako kdyby toho bylo jeste spousty nefunkcniho, tak verte, ze vetsina uz jsou jen detaily a jsem celkem spokojen v jakem stavu uz instanci mame pro vas pripravenou. Do patku pojedu prakticky nonstop, abych vsechny zminene chyby odstranil a dodelal i Madnessu a uvidime, co nam prinese dalsi test pristi patek (: