Dragon Soul

Aktuálně pracujeme na...
----------------
What are we working on right now...
Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 12 Feb 2016, 14:39

Tak po mesici, kdy se tu nic moc noveho neobjevilo, krom pozitivni zpravy od Artisana, protoze jsem si od toho potreboval trochu odpocinout a vyresit par veci mimo wowko, ted bohuzel musim prinest spatnou zpravu. V pondeli jsem se vratil zpet ke scripteni, bohuzel vsak dnes rano se mi notebook uz ani nezapnul a po nejakych 7 letech odesel do kremikoveho nebe. HDD by mel byt podle vseho v poradku, takze z nej praci na DSku nejak vydoluju, horsi uz je to se zbytkem. Dokud nesezenu neco na cem bych mohl v praci pokracovat a nebo se nade mnou neslituje zamestnavatel pro ktereho ve volnem case pracuju a nezaplatil by mi za zakazku predem, tak to bude mozna chvili trvat, nez poridim novou hracku na ktere bych se zase k praci mohl vratit.

Snad to nejak brzy vyresim.


Edit: Ok, tak snad plany poplach, kazdopadne ten notebook uz je fakt jak ruska ruleta a nic to nemeni na tom, ze to budu muset v blizke dobe nejak resit a venovat se praci vice nez scripteni. Radeji jsem si udelal vsechny zalohy a v praci teda budu moci pokracovat dale, takze snad se brzy dockate dalsiho test runu (:

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 12 Mar 2016, 13:08

Takze jelikoz uz mam novy pocitac a moznost zase opravovat a konecne jsem se k tomu dostal a dal to do stavu ve kterem jsem to mel na notebooku, tak bych tak nejak videl, ze pristi patek by se teoreticky mohl slozit dalsi test run.

Planovani bossove by byli Morchok, Zonozz, Yorsahj, Ultraxion, Hagara a pak mozna jeste Spine of Deathwing, kde se Aliquisovi povedlo doladit odtrhavani platu, jen potrebuju jeste dodelat 2 veci, ktere zatim funguji trochu jinak nez by meli.

Zbyle 2 bosse Warmastera Blackhorna a Madness of Deathwing bych rad dodelal do konce mesice.

Co se tyka te testovaci grupy, pokud mozno, byl bych rad, kdyby to byla ta stejna co minule, aby jsme nestravili zase 4 hodiny nastavovanim UI a EQ na postavach atd, ale mohli se venovat primo testovani. Vim ze puvodne byl plan to co nejvice prostridat, ale to jsem doufal, ze se budou dat prevest postavy z live. Takze ti co byli testovat v tom 1. terminu, zkudste mi napsat do PMky zda budete mit zase cas, pokud ne, tak bych vcas zkusil domluvit nahradni lidi tak aby si mohli postavy a UI/EQ pripravit treba uz ve stredu/ctvrtek. A v patek se doopravdy jen testovalo. Presny cas bych upresnil, ale opet bych to videl kolem 18:00-22:00 +-

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 14 Mar 2016, 21:59

Tak podle dnesnich testu s Sharikem to vypada, ze uz chybi doladit jen jeden detail u Fiery Grip spellu a Madness of Deathwing je tez pripraveny k testovani, coz spolu s Hagarou cini jistych 6 bossu z 8, kteri by uz mohli byt v dobrem stavu pripravenem ke spusteni pokud testovani neodhali nejake vaznejsi problemy.

Do patku bych jeste rad stihl toho Warmastera Blackhorna, tak snad se to povede a bude se toho moci otestovat co nejvice.

Pak uz bude zbyvat jen posledni orisek Madness of Deathwing, kde chybi doscriptit 2. faze a mohli by jsme byt tzv. Ready to go. (:

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 17 Mar 2016, 12:43

Takze jakze to s tim DSkem vypada?
Podle dostupnych informaci z predbeznych testu v prubehu scripteni a minuleho testu s hraci, je momentalni stav takovyto:
Morchok:
10N - Resonating Crystal - Spell momentalne targetne vsechny hrace paprskem misto 3 lidi
10HC - Resonating Crystal - Spell momentalne targetne vsechny hrace paprskem misto 3 lidi

Warlord Zon'ozz
10N - funkcni
10HC - funkcni

Yor'sahj the Unsleeping
10N - funkcni
10HC - funkcni

Hagara the Stormbinder
10N - snad funkcni (uvidime pri testu)
10HC - snad funnkcni (uvidime pri testu)

Ultraxion
10N - funkcni
10HC - funkcni

Warmaster Blackhorn
10N - Shockwave - Boss zameri hrace a spawne visualni plosku, ale pri castu se stale otaci za tankem, tudiz pak da dmg jinam nez je vyznacena ploska
10HC - Shockwave - Boss zameri hrace a spawne visualni plosku, ale pri castu se stale otaci za tankem, tudiz pak da dmg jinam nez je vyznacena ploska
- Deck Fire - Zatim nescripteno vubec - potreba doscriptit spawn ohnu na palube a jejich rozsirovani a haseni

Spine of Deathwing
10N - Fiery Grip - Z neznameho duvodu tento spell stale dava stun do jednoho hrace a dmg do jineho
- Consuming Shrouds - Spell se obcas nahodi na target, ktery uz tento debuff na sobe ma
10HC - Fiery Grip - Z neznameho duvodu tento spell stale dava stun do jednoho hrace a dmg do jineho
- Consuming Shrouds - Spell se obcas nahodi na target, ktery uz tento debuff na sobe ma
- Blood Coruption of Death - jeste nenascripteno
- Blood Coruption of Earth - jeste nenascripteno

Madness of Deathwing
10N - chybi 2 faze
10HC - chybi 2 faze + heroic ability
Jak muzete videt, co se tyka normalu, chybi dodelat uz jen Madness of Deathwing, kteremu se budu venovat dneska cele odpoledne a pak uz jen 2 spelly u Spine of Deathwing, 1 spell u Morchoka a 1 spell u Warmastera... drzte tedy palce, aby se nam podarilo tyto posledni malickosti, kdyz nepocitam Madness of Deathwing opravit a jiz brzy se snad budete moci tesit na tento raid.

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 19 Mar 2016, 10:57

Takze, probehl nam 2. test Dragon Soulu, tak sem napisu mensi shrnuti.

Morchok:
- stale pretrvava ten problem kdy Resonating crystal targetuje vsech 10 hracu a ne jen 3, o tomto problemu se vedelo predem, jen Artisan jeste nemel cas se na to podivat
- po spawnuti Falling Fragmentu kdyz zmizeji, tak hraci nemohou pres dane misto castit na bosse, protoze se tvari jako kdyby boss byl stale za tim gameobjectem, vim jak to vyresit, ale asi by to chtelo opravit genericky aby to fungovalo tak jak ma (stejny problem je u bran v Strands of the Antients), o tom se pobavim s Artisanem az ho zastihnu

Warlord Zon'ozz:
- zde nastala jen jedna malickost s kulickou, ktera drive detekuje hrace na ktere narazi nez bosse a tak se stavalo ze i presto, ze dorazila k bossovi, tak se jen odrazila zase zpet a nespustila 2. fazi, tez si myslim, ze vim kde je chyba a probereme to s Artisanem

Yorshaj the Unsleeping:
- zde fungovalo vse tak jak ma a cela parta byla s funkcnosti velice spokojena, snad jen za zminku stoji, ze prvni addky se spawnuly moc brzy, ale to je jen o prepsani jednoho cisla timeru, takze tohoto bosse muzeme poklidne prohlasit za funkcniho

Ultraxion:
- v minulem testu jsem mel nastaveny Hour of Twilight, aby sharoval dmg do raidu, coz bylo spatne, protoze jsem zle pochopil jak ma ten spell fungovat, opraven byl, avsak jsem mazal jeden hack v kodu, ktery genericky opravoval Artisan a zapomnel jsem zmenit ve spell scriptu target typ, aby se spravne nahookoval, tudiz se spell script nenacetl a spell nemohl fungovat, tato mensi chybka stala moznost otestovat cely encounter radne, nicmene z minuleho testu vime, ze vse ostatni fungovalo dobre, takze i tento boss by mel byt funkcni

Hagara the Stormbinder:
- z minula bylo objeveno dost chyb, spoustu z nich se podarilo opravit, ale stale pada server na Conduit Lightning spell scriptu, budu muset cely spell script prepsat
- pak jeste nastalo par visualnich technickych chybek, ktere uz jsem ale pres noc opravil, takze i tento boss je blizoucko ke sve dokonale funkcnosti

Warmaster Blackhorn:
- zde nastala zajimava situace, kdy Twilight Elity maji u Blade Rush spellu nesmyslny radius 70yd, coz pokryje celou lod na ktere se bojuje a tudiz dmg z teto chargovaci ability dostanou vsichni hraci, to trosku zneprijemnilo testovani, takze jsme je museli zabijet pres prikaz, tento spell tedy opravim jen co zjistim spravny radius
- dale nastal drobny detail, kdy encounter nesel spustit znovu, ale to vim kde je pravdepodobne chyba a bude napravena hnedka
- zbytek spellu vypadal funkcne, takze i tento ancounter je ve velice dobrem stavu

Spine of Deathwing:
- tento boss si ze me doslova udelal dobry den, nebot temer vse, co mi funguje na lokalnim serveru, melo tendenci se nejak bugnout, takze budu muset provest sirsi diagnostiku, proc se tomu tak delo, aby mohlo dojit pristi tyden k jeho radnemu otestovani bez problemu

Madness of Deathwing:
- tohoto bosse jsme jeste netestovali nebot je teprve v rozdelanem stavu, teprve vcera jsem se dostal k prepisovani kodu a jeho zprehledneni a stale chybi dodelat 2. faze


Zaverem TL:DR

Dragon Soul se nam blizi a i presto jak je tento post dlouhy a vypada to, jako kdyby toho bylo jeste spousty nefunkcniho, tak verte, ze vetsina uz jsou jen detaily a jsem celkem spokojen v jakem stavu uz instanci mame pro vas pripravenou. Do patku pojedu prakticky nonstop, abych vsechny zminene chyby odstranil a dodelal i Madnessu a uvidime, co nam prinese dalsi test pristi patek (:

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 26 Mar 2016, 16:09

Vcera probehl jiz 3. test DSka a zatim podam jen kratke info, ktere by vsak melo byt vice nez pozitivni a to, ze presto ze se nam odhalily zase nejake mensi dalsi chybky, tak u prvnich 3 bossu, tedy Morchoka, Zonozze a Yorsahj, se mi je s Artisanem povedlo opravit a tudiz uz se muzeme pysnit tim, ze tito tri bossove jsou pripraveni ke spusteni se vsim vsudy.
Jen v tesnem zavesu za nimi je pak Ultraxion, ktery uz je tez na 95% hotov. Takze polovina bossu uz je za nami a opravena.

Druhe polovine se budu venovat ode dneska, aby i tito bossove se mohli pysnit nejlepe podobnym statusem po dalsim testu, ktery zase probehne v patek.

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Dragon Soul

Postby Amaunet » 03 Apr 2016, 19:21

Trochu jsem sem zapomnel napsat informace z 4. testu, ktery probehl v patek.
Jak uz jste si mohli vsimnout, novy topic v sekci Taktiky napovida, ze test byl uspesny. Momentalne mame 6 bossu z 8 pripraveno ke spusteni.
Dnes jsem se i zameril na opraveni Spine of Madness, ktera by jiz tez mela byt pripravena. Jen je potreba ji poradne otestovat, k cemuz dojde zase v patek.

Posledni co tedy zbyva dodelat je Madness of Deathwing, kde neni dokoncena 2. faze a finalni outro s aspekty. Pevne vsak verim ze i tohle brzy zvladnu a stanoveny termin bude skutecne dodrzen.


Return to “Pracujeme na... / Currently working on...”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests