Ako pises, uhrat sa to da, namiesto draenei dk by som vsak spomenul Forsaken holy priestov, kedze Svetlo by ich malo ciastocne zranovat. Tusim to vsak uhrali tak, ze sa cez bolest prenesu, aby mohli pomahat.
Pokial si dobre spominam, npc, ktore trenuju gnomov priestov, su prevazne medici, lekari, chirurgovia a podobne, teda oni by asi skor mali byt taki fyzioterapeuti :) len urobit novu class engineer-healera asi nebolo uplne vabive, no vezmime si gnomov warriorov. V hre su vzdy zobrazeni s ich typickymi helmami a nejakymi strelnymi zbranami, tiez to asi nebudu bezni bodybuilderi, ale skor nieco take.
Taureni sa daju uhrat viac nez jednoducho, ak som pochopil spravne, Blizzard mal koncept taurenovpriestov - Seer - ktori vyznavaju prevazne Mu'sha (mesiac), na druhej strane taurenov paladinov - Sunwalker- ktori zas uctievaju An'she (slnko), a tomu su prisposobene aj ich sily
S trpaslikmi mas asi pravdu, kazdopadne - ako vznikli prvi ludia-magovia? 100 vybranych sa ucilo od Quel'thalaskych magov, aby im na oplatku pomohli s forest trollami. Od nich sa to sirilo dalej, nakoniec zalozili Dalaran, a tak podobne. Chcem tym teda povedat, ze adaptacia nejakych navykov nie je nic nezvycajne, rovnako ako ani ista uprava/reforma lore tak, aby to Blizzardu hralo do karat :)
Kazdopadne, o tom predsa rp je, no nie? Gnom priest pokojne moze hrat lekara, namiesto milovnika Svetla, je to len a len na danom hracovi, co preferuje a co mu pride zaujimavejsie