Krčma

Moderators: RP GM, Forum moderator

Jarmila
Posts: 799
Joined: 20 Sep 2009, 19:07
Location: Grim Batol - poznámka: nejdřív vypudit nezvané hosty
Contact:

Krčma

Postby Jarmila » 28 Oct 2013, 02:21

Někteří znají, někteří ne, krčma je vyprávěcí místnost na servrech. Kde hráči můžou vyprávět svůj RP příběh, můžou jim do toho zasahovat jiní. Krčmy jsou dlouhé a mají někdy poutavé příběhy. Můžete si přidat vlastní postavu či svoje npc. Prostře RP příběh sepsaný za určitý podmínek s neurčitým počtem X postav a X autoru.

Nejdřív si řekneme si zákony:
První: Hráč v krmě nesmí umřít, zabít ho může jen npc,
nikoliv však jiný hráč. Může být však zmlácen a či vykopnut/vyhozen z krčmy,
například oknem jiným hráčem či npc.
Druhý: Vyjmenovaná npc se, která nesmí umřít a musíte s nimi prohrát každou bitvu.
Jsou to:
  • Krčmář - Owner
    • Krčmářka/kuchařka - Kora
      • Vyhazovač - Medivho
        • Služka - Anča
          • Trpaslice s obří sekyrou, hrající karty
            • Elf hrající karty - Ušák
              a elfův pavouk Fujtablík.
(ostatní npc zde neuvedená můžou umřít)
Třetí: Vyjmenovaná npc, za která nesmí hráč hrát, jen okrajově. Třeba na konci svého příběhu.
Například: "A tak mě vyhazovač vyhodil předním oknem z krčmy. A to je konec mého příběhu."
Jsou to:
  • Vyhazovač - Medivho
    • Trpaslice s obří sekyrou, hrající karty
      • Krčmářka/kuchařka - Kora
Čtvrtý: Hráč, který 15 dnů nic nenapíše ke svému příběhu,
čili ho nějak nedokončí, přichází tímto o všechny své postavy, které se tímto stávají npc a
majetkem krčmy a může být s nimi nakládáno podle ostatních zákonů.
(Ukončením se bere, že hráčovy postavy opustí krčmu.)
Pátý: Každá nová postava, kterou přidáte do krčmy se pokládá za hráče.
Pokud však u postavy nenapíšete do závorky (npc).
Šestý: Všechny npc jsou majetkem krčmy, můžete za ně hrát a můžete je zabít.
Avšak NPC nesmí zabít NPC či zabít jiného hráče, pokud je někdo používá v jiném příběhu.
Příklad: Tonda napsal příběh ve kterém se baví se servírkou. Kamil napsal příběh ve kterém se jde pobavit do krčmy s manželem servírky. Manžel v záchvatu zlosti Tondu a servírku zabije. -> To je špatně a není to podle pravidel.
Příklad2: Tonda napsal příběh ve kterém se baví se servírkou. Kamil napsal příběh ve kterém se jde pobavit do krčmy s manželem servírky. Manžel servírky se snaží servírku a Tondu zabít.
Ale Kamil je zachrání tím, že manžela probodne./Kamil v souboji s manželem umírá. Manžel je zatčen.
-> To je podle pravidel.
Sedmý: Zákony prostoru a jmen.
Mějte prosím na paměti, že krčma je budova, i když kouzelná. Tak, když je jednou popsána, jako chatrč nemůže ten z ní, okamžitě udělat hrad o velikosti 50 měst. Jak jednou jedna věc dostane jméno, nesnažte se ji okamžitě přejmenovat, prosím. Já vím, že existují výjimky, ale nesnažte se to dělat za každou cenu, pomalu a zvolna.
Osmý: Hráč je majetkem a svého autora a bez svolení autora,
nemůže hráče jiný autor použít ve svém příběhu. O npc to neplatí.
Ten to zákon smí porušit jen Jarmila, aby mohla opravit škody.
Devátý: Pokud Hráč opustí krčmu není možné, aby se vrátil. O npc to neplatí.

To byli pravidla a nyní k příběhu, na kterém se bude stavět.

Kdysi dávno existovalo místo zvané krčma. Prý to byla velká budova o třech patrech.
Nikdo přesně nevěděl jak jmenuje, protože vývěsný štít byl tak špinavý, že se na něm
nedalo nic přečíst či poznat. Okenice měla z masivním dubu a skla vyrobena u nejlepších sklenářských elfů,
i když sem tam byla nějaká prasklinka. Ale ty dveře na ni, byly nevídané, byly z kamene z pravé žuly a jak lehce šli otevřít, jako by to bylo peří. Za dveřmi se nacházel dlouhatánácký pult a za ním obrovský sud piva. Prý to pivo bylo tak dobré, že když jste ho, jen trochu napili, zapomněli jste na vše, rodinu, zlato i svět.
Pak tam byly, hned vedle sudu na konci stěny, schody do druhého patra. A vedle nich první stul, ze kterého bylo vidět krasně na dveře. A pak další a další stoly, s mnoha a mnoha židlemi. Za nimi, přesně na opačném konci krčmy, stál obří krb, vysoký skoro jako tři muži a široký jako 6 mužů. Někde byl ještě vchod do kuchyně, přikrytý obrovskou kožešinou až na zem. Ale i kdybyste jste měly uškrtit, nevzpomněla bych si kde. Ale za to vím, že kus dál byly dveře, skoro vždy zamčené, co za nimi bylo, nikdo z hostů nevěděl jen krčmář a vyhazovač.
Ale opusťme teď na chvíli přízemí a pojďme do druhého patra. Kde byl obrovský prázdný sál s velkým balkonem.
Byl to zvláštní sál, podlaha v něm vypadala jako z nejlepších tanečních parketů, a co bylo zvláštní kolem stěn byly navršeny knihovny. Třetí patro bylo na konec hezké a prosté, jen dlouhé chodby se spousty pokojů. Asi kdyby někdo chtěl zůstat přes noc. A pod tím vším byl prý sklep, se všemi nápoji z neznamého a známého světa.
A tomu všemu prý kraloval Krčmář, který měl spousty jmen, ale většina mu říkala prostě Owner,
většinou jste ho nalezli za pultem. Jeho ženu krčmářku a kuchařku Koru v černých šatech s velkým špičatým kloboukem, by jste většinou našli v kuchyni, jak něco mícha v obrovitém kotly.
Na konci pultu hned skoro u schodů, prý stála žena v bílé blůzce v červených lodičkách a krátké sukni.
Kolem zápěstí měla pytlíček a při každém pohybu ciknul. U první stolu seděl ve tmě cizinec, který sledoval
dveře, na stole mu ležela velká kuše namířená na dveře, víc o něm říct nemohu.
Snad, jako by někoho čekal, protože ani si nevšímal ani svého korbele plného piva.
O kus dál u okna seděla podivná dvojice. První z nich, byl přivázaný k židli pevným lanem,
měl na tváři masku a v puse roubík. Celý byl v hnědé nevýrazné kutně s kápí, nejspíše to byl člověk a
na rukou měl staré nevýrazné rukavice. Druhý z nich byl ještě podivnější, špičaté uši a černé vlasy nejspíše elf.
Celý v zářivém brnění jako bylo vykováno v nejlepší alianční kovárně. Hned vedle něho na stole ležely dvě věci, velké zářivé dvojručné kladivo. A to druhá věc byla kniha, ale neobyčejná, měla na sobě znak stříbrné ruky.
Kdybych měla hádat ten elf byl paladin. A co víc jedl z dřevné misky, dřevěnou lžící polévku.
O velký kus dal, skoro hned vedle kuchyně, byl velký karetní stůl. U stěny seděl trpaslice a elf.
Ona měla rudé vlasy a smaragdové oči, složité tetovaní po celém těle, které bylo vidět i přes brnění a velkou rohatou přilbu. Na rukou měla kovové rukavice a nahou kovové boty. Přesto s elegancí grácií pila víno ze své sklenice. Vedle ni byla opřena topůrko obří sekyra velká jako dospělý elf. Elf měl brčálové vlasy a vousy, které mu ladili se zelenou kazajkou, kalhotami a botami. Za elfem byla puška. To nejzajímavější však byl pavouk, na stole velký jako dětská hlavička. Elf pavouka oslovoval: "Fujtablík." "Fujtablíku podej mi kartu. Faujtablíků přisaď." Vedle pavouka byla totiž velká hromádka zlatých mincí. Elf musel, říkat něco vtipného, když držel karty, protože trpaslice se jen smála na celou krčmu a říkala: "Nech to ho Ušáku."
Měla u sebe kopec drahokamů, ze které přisadila každou chvilku, ve hře kterou oba hráli s tím třetím.
Ten třetí seděl, na proti nim byl podivný, velkostí připomínal člověka. Ale byl celý v černém rouchu s kápí, ze které nečouhala tvář ani ruka či noha. Je ho hromádka, vedle které měl na stole karty, tvořili malé lahvičky.
Mezitím chodila od stolu ke stolu služka Anča, která dolévala a nosila jídlo. Anča byla divné stvoření, modrá kůže, kopyta na nohou, ocas, černé vlasy a rohy. Ty uhrančivé oči, bílé bez zorniček. Měla dlouhou kapradinovou sukni a hnědou kazajku to vše spojena koženým opaskem.
Na konci hostince tam u krbu kam nechodila ani Anča, tam bylo obrovité křeslo vyrobené ze dvou stromu, potažené kůží a vyztužené masivními kly. Tam seděl otočený k ohni, ebenový Tauren s obsidiánovými rohy. Byl skoro nahý až na bederní roušku a chrániče jeho masivních svalů na rukou. Popíjel přitom místní pivo. On byl totiž vyhazovač a jmenoval se Medivho.
Kdyby se jednou podíval z okna, uviděl by jak se rychle, za oknem mění obloha a počasí ba i dny.
Protože krčma se vždy objevila, prý tam kdy měl člověk hlad nebo žízeň. Chtěl se pobavit nebo jen si zahrát.
Nyní musím již zmlknout, protože dveře se otevírají a právě vchází...
Last edited by Jarmila on 01 Nov 2013, 12:43, edited 1 time in total.

Lightbound
Posts: 357
Joined: 15 Aug 2013, 10:34
Location: Slovakia

Re: Krčma

Postby Lightbound » 28 Oct 2013, 09:02


medivho
GameMaster
Posts: 3792
Joined: 18 Jun 2012, 20:52
Contact:

Re: Krčma

Postby medivho » 28 Oct 2013, 10:01

Hm, elfi paladin Striebornej Ruky, kultisti Smrti o tom svoje vedia :)
K teme - co si spominala, ze niektore npc sa mozu v pribehu vyskytovat len okrajovo - znamena to, ze s nimi nejaky hrac nemoze bojovat/robit ine cinnosti? Este ma zaujima, ci mozem v pribehu vyuzit nemenovane npc, typu elfi paladin, cudzinec s kusou atd.

Hylord
Posts: 242
Joined: 18 Apr 2012, 06:21

Re: Krčma

Postby Hylord » 30 Oct 2013, 18:18

To je k channelu krčma?:D CO to je za kecy? :D

medivho
GameMaster
Posts: 3792
Joined: 18 Jun 2012, 20:52
Contact:

Re: Krčma

Postby medivho » 30 Oct 2013, 19:30

Tie kecy su sucastou RP (role-playing) pribehu, stacilo by sa len pozriet, v akej casti tento topik je.

RagnarokCzD
Forum moderator
Posts: 2104
Joined: 19 Jun 2012, 23:19

Re: Krčma

Postby RagnarokCzD » 30 Oct 2013, 21:19

Pokud tomu rozumim dobře, tak se tu Jarmila pokoušela vytvořit místo pro RP příběh na foru ...
Čili pokud bych směl doporučit, bylo by prima kdyby k němu byl ještě druhej topic "diskuze ke Krčmě" nebo tak něco ... kam by se směřovali podobné "příspěvky".


Dveře se otevírají a právě vchází...
Jezebell ... krvavá elfka drobné postavy, téměř o jeden a půl hlavy menší než ostatní dívky jejího druhu. Její tvář zakrýval šátek sytě černé barvy, který podle všeho sloužil své paní už značnou řádku let. Oblečená byla v jednoduché, tmavě rudé kožené zbroji, kterou kromě nezměrného počtu kapes, kapsiček a sem tam nějakého menšího váčku, nezdobilo na první pohled prakticky vůbec nic. V těsné blízkosti měšce se na opasku houpala dlouhá tenká dýka, jejíž sestra se umístila na opačné straně pasu, rukojeti dalších příbuzných bylo možno zpozorovat v obou botách.
Jezebell si odhrnula z tváře pramen zlatavých vlasů, které normálně drželi na svém místě jen díky slabé stříbrné čelence zdobené světle modrými runami. Zběžně přelétla svýma sytě zelenýma očima, přes obsazení místnosti a vyrazila přímo k baru ...

Lightbound
Posts: 357
Joined: 15 Aug 2013, 10:34
Location: Slovakia

Re: Krčma

Postby Lightbound » 31 Oct 2013, 12:32

Pokud tomu rozumim dobře, tak se tu Jarmila pokoušela vytvořit místo pro RP příběh na foru ...
Čili pokud bych směl doporučit, bylo by prima kdyby k němu byl ještě druhej topic "diskuze ke Krčmě" nebo tak něco ... kam by se směřovali podobné "příspěvky".


Dveře se otevírají a právě vchází...
Jezebell ... krvavá elfka drobné postavy, téměř o jeden a půl hlavy menší než ostatní dívky jejího druhu. Její tvář zakrýval šátek sytě černé barvy, který podle všeho sloužil své paní už značnou řádku let. Oblečená byla v jednoduché, tmavě rudé kožené zbroji, kterou kromě nezměrného počtu kapes, kapsiček a sem tam nějakého menšího váčku, nezdobilo na první pohled prakticky vůbec nic. V těsné blízkosti měšce se na opasku houpala dlouhá tenká dýka, jejíž sestra se umístila na opačné straně pasu, rukojeti dalších příbuzných bylo možno zpozorovat v obou botách.
Jezebell si odhrnula z tváře pramen zlatavých vlasů, které normálně drželi na svém místě jen díky slabé stříbrné čelence zdobené světle modrými runami. Zběžně přelétla svýma sytě zelenýma očima, přes obsazení místnosti a vyrazila přímo k baru ...
Tam ju pozval paladin Lightbound na drink a užili si noc plnú sexu.

RagnarokCzD
Forum moderator
Posts: 2104
Joined: 19 Jun 2012, 23:19

Re: Krčma

Postby RagnarokCzD » 31 Oct 2013, 16:54

O čemž paladin Lightbound tak leda snil, když se "únavou" svalil na svůj stůl na němž ležel nejeden pokořený korbel od piva.

Při podrobnějším prozkoumání obsazenstva se Jezebell rychle otočila a ještě rychlejším krokem Krčmu zase opustila pevně věříc, že větší šanci na civilizaci bude mít ve středu džunglí Stranglethornu. :roll:

Lightbound
Posts: 357
Joined: 15 Aug 2013, 10:34
Location: Slovakia

Re: Krčma

Postby Lightbound » 31 Oct 2013, 18:10

O čemž paladin Lightbound tak leda snil, když se "únavou" svalil na svůj stůl na němž ležel nejeden pokořený korbel od piva.

Při podrobnějším prozkoumání obsazenstva se Jezebell rychle otočila a ještě rychlejším krokem Krčmu zase opustila pevně věříc, že větší šanci na civilizaci bude mít ve středu džunglí Stranglethornu. :roll:
ouch :D

medivho
GameMaster
Posts: 3792
Joined: 18 Jun 2012, 20:52
Contact:

Re: Krčma

Postby medivho » 31 Oct 2013, 21:16

Zrazu sa mohutné dvere otvorili a dnu vošla aká si postava. Lenže ten nový návštevník nebol tradičnej výšky. Bol extrémne malý, ba dokonca menší, ako trpaslíčka pri pokri. O obezite sa v jeho prípade taktiež hovoriť nedá, lepšie by sedelo slovo vyziabnutosť. Čo však dotyčný nemal na fyzickej stránke, to mu dodával jeho zazobaný... chcem povedať veľkolepý vzhľad. Hnedý ožuch sa mu vliekol až na zem, ba dokonca istú časť za sebou ťahal ako závoj. Gombíky mal zo zlata, nie však mačacieho, ale prvotriedneho zlata, o ktorom sa mnohým môže len snívať. Rôzne motívy vyšívané zlatou niťou sa tiahli od konca rukávov až po ramená, kde sa zaplietli a vytvorili tak hustú spleť vlákien. Golier lemovala teplá kožušina z akéhosi vzácneho zvieraťa. Chudé nohy mu pokrývali nohavice rovnakej farby ako kožuch, no takmer ich nebolo vidieť, vďaka ťažkým topánkam, siahajúcim škriatkovi až po kolená. Vyzerali tak mohutne a ťažko, až bolo čudné, že to krehké telo ich je schopné nosiť bez toho, aby padol každé dva kroky. Po okrajoch topánok boli pripevnené retiazky, zlaté bodky a podobné iste veľmi užitočné veci. Na oku mal sklíčko nadmernej veľkosti, ktoré vyzeralo, že mu už-už roztrhne očnú jamku. A aby toho nebolo málo, na tenučkých zápestiach sa mu hompáľali náramky rôznych druhov a veľkostí, od širokých až po tenké, vykladané drahokamami, ale i jednoduchšie, vyrobené len z jedného kovu. Sponad kožušiny trčal náhrdelník, kde bolo veľkými písmenami napísané GRIZZLIK, lebo to bolo meno tohto vplyvného návštevníka. Z lalokov obrovských uší mu trčali obrovské náušnice, vyrobené z číreho striebra. V nich boli vsadené drahokamy - v pravej náherný okrúhly rubín farby krvi, v ľavej hranatý smaragd svetlo-zelenej farby, takmer spývajúci s pokožkou goblina, ktorá mala rovnakú farbu - farbu novej, mladej trávy. Farba pokožky bola však jediná vec, ktorá na celej postave vyzerala mlado. Vlasy rástli len miestami, najmä po bokoch hlavy, na temene sa blýskala lysina. Oči boli vpadnuté hlboko do lebky, pravda, snažil sa zakryť to sklíčkom na pravom oku. Nos mal dlhý a zahnutý, ako orol. Malé prísne ústa naznačovali, že goblin je panovačnej povahy (čo sa dalo usúdiť aj podľa jeho bohate ozdobených šiat). Zvyšok tela zakrývalo oblečenie a doplnky. Iróniou je, že napriek starému vzhľadu goblin nebol starý, bol v "najlepších rokoch". Malými očami farby oceánu sa rozhliadol po krčme, sem-tam ohrnul nos, alebo si odfrkol, potom si to zamieril ku baru. S každým krokom bolo počuť štrngot a rinčanie náramkov, retiazok, gombíkov, náhrdelníku a všetkých možných i nemožných doplnkov. Pri bare sa vyškriabal na stoličku dva krát väčšiu ako on sám, a povedal, vlastne chcel povedať, pretože sa stalo čosi nečakané...


Return to “Informace / Information”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests