Page 33 of 34

Re: Netříděný changelog

Posted: 12 Dec 2014, 18:07
by Bahamut_Lord
Aliquis provedl změnu v mechanice Stealthu, aktivní bude od zitra. Poslední dobou se stávalo, vás nepřátelé viděli, i kdyz jste byli neviditelní, což by snad mimo jiné mělo být vyřešeno. Případně problémy jako vždy hlaste.

Re: Netříděný changelog

Posted: 10 Jan 2015, 12:10
by Gregory
Oprava v rámci testovací práce developera TomCrow - quest Welcome to the Machine

Re: Netříděný changelog

Posted: 10 Jan 2015, 15:50
by Bahamut_Lord
Kompletne predelan encounter http://www.wowhead.com/npc=43612 High Prophet Barim v Lost City of the Tol'vir . Achievement http://www.wowhead.com/achievement=5290 ještě nefunguje, ale věřím, že jej dám do kupy také během příštího týdne.

Re: Netříděný changelog

Posted: 10 Jan 2015, 20:22
by medivho
Začiatočná zóna pre taurenov (Camp Narache - Red Cloud Mesa) prerobená do viac blizzlike podoby. Ak nájdete nejaké bugy spojené s touto zónou (chybné animácie NPC, nefunkčné questy...), prosím, nahláste mi ich do PM

The starting experience zone of tauren (Camp Narache - Red Cloud Mesa) has been reworked to look more blizzlike. If you come across any bugs related to this zone (wrong NPC animations, non-completable quests...), please, report them to me via PM

+ fixed drop chance of the companions from following objects:
http://www.wowhead.com/object=202080
http://www.wowhead.com/object=202082
http://www.wowhead.com/object=202083
http://www.wowhead.com/object=202081

Re: Netříděný changelog

Posted: 14 Jan 2015, 16:55
by Bahamut_Lord
Upravy bojujicich draku pred Grim Batolem

Upravy Guild House questu Defence

Upravy Glubtoka v Deadmines

+ dalsi mensi vetsi interni zmeny

Vse po restartu

Re: Netříděný changelog

Posted: 02 Mar 2015, 19:26
by Kattnienika
Vážení hráči,

Proběhla 1. část opravy začátečnické lokace gnomů. Došlo k odstranění původního spawnu NPC a k nahraní nového spawnu včetně přidání několika gameobjectů a celkově bližšího přizpůsobení lokace do blizzlike podoby. Z tohoto důvodu byl dnes server v pozdních odpoledních hodinách restartován.

Bližší changelog bude zveřejněn při nahrávání další části opravy.

Re: Netříděný changelog

Posted: 22 Apr 2015, 21:08
by medivho
  • -Upravený loot z bossov v Molten Core do viac blizzlike podoby (ešte nemusí byť vo finálnom štádiu), bude sa pracovať aj na zvyšných Vanilla WoW raidoch
    -Odstránené neviditeľné trigger NPC z búdky pri Stables, Arathi Basin, ktoré hráčov odhadzovali, i keď tam byť nemali
    -Opäť ďalšie trigger NPC, vyvolávané z itemu, bolo zneviditeľnené, nemalo by teda dochádzať k "premnoženiu" Infernalov a podobných NPC v mestách
    -Pár ďalších, minoritných opráv typu premiestnenie NPC, úpravy statov a podobne
Ako vždy, pokiaľ objavíte nejaký bug, poprosím, aby ste mi ho nahlásili cez Súkromnú Správu
  • -Loot in Molten Core has been fixed to more blizzlike form (it might not be in final stage yet), remaining Vanilla WoW raids are on my to-do list
    -Invisible Trigger NPCs, which have been kicking players off the tiny building in Arathi Basin (Stables), have been removed
    -Another trigger NPC, which is summoned by a certain item, has been made invisible, therefore the capital cities should no longer be littered with Infernals/other strange kinds of creatures
    -A few additional minor fixes for example relocating NPCs, changing their stats etc.
As always, if you come across any bug, please report it to me via Private Message

Re: Netříděný changelog

Posted: 22 Apr 2015, 22:21
by Artisan
All Ragnaros summon in heroic difficulty should now disappear after Ragnaros death.

Re: Netříděný changelog

Posted: 17 Jun 2015, 01:43
by Onsatko
Dočasno vypnuto / Temporarily disabled - http://www.wowhead.com/item=62290/seafo ... ique-feast

Re: Netříděný changelog

Posted: 25 Aug 2015, 19:30
by Teu
Před chvilkou jsem upravil tabulku xp_for_next_level pro levely 71-80 na hodnoty patche 4.3 (nebo pre-MoP chcete-li)... viz http://server.ice-wow.eu/bugzilla/show_bug.cgi?id=1571

změna by se měla projevit při dalším startu emulátoru, poprosil bych nějakého GM o test - případně i hráče, pokud se někdo pohybuje zrovna v tomto level range... Pokud by měl někdo problém, nechť se mi ozve v PM, nějak to vyřešíme