Netříděný changelog

Bahamut_Lord
Master Spammer
Posts: 12398
Joined: 20 Sep 2009, 16:12
Contact:

Re: Netříděný changelog

Postby Bahamut_Lord » 12 Dec 2014, 18:07

Aliquis provedl změnu v mechanice Stealthu, aktivní bude od zitra. Poslední dobou se stávalo, vás nepřátelé viděli, i kdyz jste byli neviditelní, což by snad mimo jiné mělo být vyřešeno. Případně problémy jako vždy hlaste.

Gregory
Core Developer
Posts: 4838
Joined: 20 Sep 2009, 14:51
Location: near Pilsen
Contact:

Re: Netříděný changelog

Postby Gregory » 10 Jan 2015, 12:10

Oprava v rámci testovací práce developera TomCrow - quest Welcome to the Machine

Bahamut_Lord
Master Spammer
Posts: 12398
Joined: 20 Sep 2009, 16:12
Contact:

Re: Netříděný changelog

Postby Bahamut_Lord » 10 Jan 2015, 15:50

Kompletne predelan encounter http://www.wowhead.com/npc=43612 High Prophet Barim v Lost City of the Tol'vir . Achievement http://www.wowhead.com/achievement=5290 ještě nefunguje, ale věřím, že jej dám do kupy také během příštího týdne.

medivho
GameMaster
Posts: 3760
Joined: 18 Jun 2012, 20:52
Contact:

Re: Netříděný changelog

Postby medivho » 10 Jan 2015, 20:22

Začiatočná zóna pre taurenov (Camp Narache - Red Cloud Mesa) prerobená do viac blizzlike podoby. Ak nájdete nejaké bugy spojené s touto zónou (chybné animácie NPC, nefunkčné questy...), prosím, nahláste mi ich do PM

The starting experience zone of tauren (Camp Narache - Red Cloud Mesa) has been reworked to look more blizzlike. If you come across any bugs related to this zone (wrong NPC animations, non-completable quests...), please, report them to me via PM

+ fixed drop chance of the companions from following objects:
http://www.wowhead.com/object=202080
http://www.wowhead.com/object=202082
http://www.wowhead.com/object=202083
http://www.wowhead.com/object=202081

Bahamut_Lord
Master Spammer
Posts: 12398
Joined: 20 Sep 2009, 16:12
Contact:

Re: Netříděný changelog

Postby Bahamut_Lord » 14 Jan 2015, 16:55

Upravy bojujicich draku pred Grim Batolem

Upravy Guild House questu Defence

Upravy Glubtoka v Deadmines

+ dalsi mensi vetsi interni zmeny

Vse po restartu

Difadon
DB Developer
Posts: 1111
Joined: 14 May 2014, 00:56
Location: Špindlerův Mlýn
Contact:

Re: Netříděný changelog

Postby Difadon » 02 Mar 2015, 19:26

Vážení hráči,

Proběhla 1. část opravy začátečnické lokace gnomů. Došlo k odstranění původního spawnu NPC a k nahraní nového spawnu včetně přidání několika gameobjectů a celkově bližšího přizpůsobení lokace do blizzlike podoby. Z tohoto důvodu byl dnes server v pozdních odpoledních hodinách restartován.

Bližší changelog bude zveřejněn při nahrávání další části opravy.

medivho
GameMaster
Posts: 3760
Joined: 18 Jun 2012, 20:52
Contact:

Re: Netříděný changelog

Postby medivho » 22 Apr 2015, 21:08

    -Upravený loot z bossov v Molten Core do viac blizzlike podoby (ešte nemusí byť vo finálnom štádiu), bude sa pracovať aj na zvyšných Vanilla WoW raidoch
    -Odstránené neviditeľné trigger NPC z búdky pri Stables, Arathi Basin, ktoré hráčov odhadzovali, i keď tam byť nemali
    -Opäť ďalšie trigger NPC, vyvolávané z itemu, bolo zneviditeľnené, nemalo by teda dochádzať k "premnoženiu" Infernalov a podobných NPC v mestách
    -Pár ďalších, minoritných opráv typu premiestnenie NPC, úpravy statov a podobne
Ako vždy, pokiaľ objavíte nejaký bug, poprosím, aby ste mi ho nahlásili cez Súkromnú Správu

    -Loot in Molten Core has been fixed to more blizzlike form (it might not be in final stage yet), remaining Vanilla WoW raids are on my to-do list
    -Invisible Trigger NPCs, which have been kicking players off the tiny building in Arathi Basin (Stables), have been removed
    -Another trigger NPC, which is summoned by a certain item, has been made invisible, therefore the capital cities should no longer be littered with Infernals/other strange kinds of creatures
    -A few additional minor fixes for example relocating NPCs, changing their stats etc.
As always, if you come across any bug, please report it to me via Private Message

Artisan
Core Developer
Posts: 1509
Joined: 03 Oct 2009, 18:56

Re: Netříděný changelog

Postby Artisan » 22 Apr 2015, 22:21

All Ragnaros summon in heroic difficulty should now disappear after Ragnaros death.

Onsatko
GameMaster
Posts: 2516
Joined: 04 Jan 2012, 16:48
Contact:

Re: Netříděný changelog

Postby Onsatko » 17 Jun 2015, 01:43

Dočasno vypnuto / Temporarily disabled - http://www.wowhead.com/item=62290/seafo ... ique-feast

Teu
Administrátor
Posts: 5297
Joined: 30 Aug 2009, 17:59
Location: kdesi na vesnici
Contact:

Re: Netříděný changelog

Postby Teu » 25 Aug 2015, 19:30

Před chvilkou jsem upravil tabulku xp_for_next_level pro levely 71-80 na hodnoty patche 4.3 (nebo pre-MoP chcete-li)... viz http://server.ice-wow.eu/bugzilla/show_bug.cgi?id=1571

změna by se měla projevit při dalším startu emulátoru, poprosil bych nějakého GM o test - případně i hráče, pokud se někdo pohybuje zrovna v tomto level range... Pokud by měl někdo problém, nechť se mi ozve v PM, nějak to vyřešíme


Return to “Changelog”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron