Flexible raid locks:
-dokoncenie hlavnej casti systemu! To znamena, ze kazdy ma odteraz nezavisle ID od ostatnych v parte, cize mozete dokoncit raid v iny den, aj ked zvysok raidu dorazi raid este v prvy den.
-pri vstupu do raidu dostanete hlasku, ktora vam vypise zabitych bossov a spyta sa, ci chcete prijat dany save(Normal- pri accept sa zobere save az po zabiti bossa HC- zobere sa okamzite)
Dane zmeny budu zatial platit len na skusku v BoT-ku, aby sa obmedzili zbytocne pady a zabranilo sa pripadnemu bugovaniu equipu. Pokial bude vsetko v poriadku, system sa rozsiri na vsetky Cataclysm raidy. Obmedzenim sa bohuzial vypne zvysok nahodeneho systemu a bude platit len v BoT, cize sa necudujte, ak budete moct ist ten 1 tyzden viac difficulty z 1 raidu (;-)). Nenahlasenie a zneuzivanie bugu bude riesene bananmi alebo banmi, to ze sa vam nahodou resetne ID v BoT, vas neopravnuje ho ist odznova. (Logy su zapnute)
-zrusenie systemu z non-Cataclysm oblasti => mozete chodit vsetky difficulty starych raidov, mali by byt vsade bossovia a podobne
-zrusenie pravidla pre prechadzanie z 1 HC do druheho HC raidu, ostatne vsak platia stale dalej (nech nehovorite ze som zly)
Vopred dakujem za pochopenie pri padoch, ktore zrejme nastanu, pokusim sa ich okamzite cim skor vyriesit a za nahlasenie pripadnych bugov. Pokial sa nachvilu uzavrie BoT nedeste sa, je to len na rychlu opravu zavazneho problemu, ktory by ludom dokaslal ID.
Viac info k systemu:
Code: Select all
http://wowpedia.org/Raid_lockout
http://blue.mmo-champion.com/topic/22056-flexible-raid-lock-system-in-401/