DoTs - dotaz

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
kentaureus
Posts: 190
Joined: 16 Mar 2014, 14:41

DoTs - dotaz

Postby kentaureus » 30 May 2015, 21:14

Zdravím, mám celkem velký dotaz. Zde na Cataclysmu je kompletně jiný styl dotkování než na WOTLK. Na Wotlk se na začátku encounteru s bossem vypily flasky, nahazeli se vsechny mozne buffy a trinkety, nahazeli se dotky a ty se uz pouze refreshovali, a dmg jim zustavalo takove, jako kdyz se nahazovali.
Nicméně zde na Cata, při každém hardcastu A refreshi také se berou informace z momentálního stavu locka, takže lock se pokouší o co nejlepčí příležitost kdy přerušit rotaci, naházet dotky znova, a pokracovat v rotaci s tím, že nesmí používat spelly na refresh, jelikož po skončení proců se mu dotky při refreshnutí zeslabí.
Někdo mi ale řekl, že zde na Ice WoW se sice jede dle nového haste systému, ale systém udržování nabuffovaných dotek je pořád stejný jako na wotlk. Jak to tedy je? Děkuji za odpověď

Onsatko
GameMaster
Posts: 2531
Joined: 04 Jan 2012, 16:48
Contact:

Re: DoTs - dotaz

Postby Onsatko » 30 May 2015, 22:36

On totiž není refresh jako refresh. Dotka tady tiká po celou dobu za hodnotu se kterou jí nahodíš - tzn. buffy při jejím kástu. Je pak jedno že během tikání vyprší, tiká pořád stejně.

Pokud jí ručně nahodíš znova, zase se bere aktuální stav.

Pak je tu ale případ opravdovýho refreshe, tuším že UA u Affli locka (skrz Fel Flame), SW: Pain u SPriesta, nebo třeba Serpent Sting u BM huntera, kdy dochází opravdu k prodloužení už tikající dotky a ne k jejímu přepsaní. U těch, dokud ti nespadne nebo jí nenahodíš znova ručně, by to mělo tikat za ten damage kdy jí vykástíš.

Stopkiller
Posts: 207
Joined: 13 Feb 2013, 16:31

Re: DoTs - dotaz

Postby Stopkiller » 30 May 2015, 23:44

Takže teoreticky řečeno, kdyby jsem nahodil UA při všech CDs a budu ho refreshovat přes Fel Flame, tak dmg zůstane po celou dobu stejný? Jestli ano, tak by to chtělo trochu změnit rotaci na affli locka :D

kentaureus
Posts: 190
Joined: 16 Mar 2014, 14:41

Re: DoTs - dotaz

Postby kentaureus » 30 May 2015, 23:53

děkuji moc za odpověď:) opravdovy refresh se bere i haunt ( ten refreshuje corruption) a pod 25% hp soul drain ? ( ten refreshuje coruption i UA, takze teoreticky do 25% refrshovat fel flamem, takze teoreticky skrz cely fight nemusim UA znovu castnout


takze po zkousce
haunt nerefreshuje, kdyz zacastim haunt, je to jako kdybych znovu zacastil corruption, coz je blbe jelikoz haunt je v hlavni rotaci

edit 2
aha, oni se nerefreshuji, ale resetuji, takze jakobych zacastil znova
edit 3
UA - mám 6 ticku
při +6% haste - mám 7-8 ticku, pokud pouziji fel flame mimo buff +6% haste, mam zase jen 5 ticku
edit 4
takze everlastin affliction - resetuje coruption, jinymi slovy corupce bude delat průmerne dmg, vzhledem k tomu jak moc budou procovat veci
a pandemic - refreshuje UA, takze pod 25% nahodim proci zacastim UI a dmg UO se bude udrzovat.... takze teoreticky ja muzu refreshovat pouze jeden spell a to pod 25% hp, fel flame - vypada to ze neprodluzuje delku, ale nejak divne haze vlastni variaci spellu, pochopil jsem to vsechno dobre?
tka me jeste napadlo, ze se mozna bere pri refreshu jen spell power a ne haste

Onsatko
GameMaster
Posts: 2531
Joined: 04 Jan 2012, 16:48
Contact:

Re: DoTs - dotaz

Postby Onsatko » 31 May 2015, 12:25

Takže teoreticky řečeno, kdyby jsem nahodil UA při všech CDs a budu ho refreshovat přes Fel Flame, tak dmg zůstane po celou dobu stejný? Jestli ano, tak by to chtělo trochu změnit rotaci na affli locka :D
Je to tak. Ale co sem testoval tak dps který ztratíš klasickým fillerem (SB) na to abys dal ten Fel Flame je větší než to který získáš z vyšších tiků UA. Těžko říct jak by to vypadalo s top gearem.. ale podle mě stejně.

Při refreshi by to mělo počítat jak s hastem tak se SP. Na UA + Fel Flame se ještě podívám až budu mít chvíli.

SwaCZa
Posts: 1086
Joined: 01 Jul 2012, 15:03

Re: DoTs - dotaz

Postby SwaCZa » 31 May 2015, 12:30

Nevím, netestoval jsem, ale pokud se nepletu, nefungovala u DoTek ta hlavní mechanika a to je: DoT Clipping.
(ve stručnosti: při obnovení DoT dmg efektu na targetu těsně před jeho dotikáním má být tato "refrešovací" aplikace proloužena o jeden tick - a to ne tak že za stejný čas o jeden tick víc, ale má být prodloužena duration -> nemusí se tak často reaplikovat a hlavně se neztrácí dmg)

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: DoTs - dotaz

Postby hlavmen » 31 May 2015, 12:34

Takže teoreticky řečeno, kdyby jsem nahodil UA při všech CDs a budu ho refreshovat přes Fel Flame, tak dmg zůstane po celou dobu stejný? Jestli ano, tak by to chtělo trochu změnit rotaci na affli locka :D
Přesně tak to funguje, a zároveň to přesně takhle nemá fungovat :D

Onsatko
GameMaster
Posts: 2531
Joined: 04 Jan 2012, 16:48
Contact:

Re: DoTs - dotaz

Postby Onsatko » 31 May 2015, 12:38

Nevím, netestoval jsem, ale pokud se nepletu, nefungovala u DoTek ta hlavní mechanika a to je: DoT Clipping.
(ve stručnosti: při obnovení DoT dmg efektu na targetu těsně před jeho dotikáním má být tato "refrešovací" aplikace proloužena o jeden tick - a to ne tak že za stejný čas o jeden tick víc, ale má být prodloužena duration -> nemusí se tak často reaplikovat a hlavně se neztrácí dmg)
Tohle já sem testoval asi před půl rokem a tiky mi vycházely.
Přesně tak to funguje, a zároveň to přesně takhle nemá fungovat :D
Nějak mi uniká co je na tom tak směšnýho. Pokud to tak bejt nemá, tak to patří na bugzillu ne?

SwaCZa
Posts: 1086
Joined: 01 Jul 2012, 15:03

Re: DoTs - dotaz

Postby SwaCZa » 31 May 2015, 12:51

Tohle já sem testoval asi před půl rokem a tiky mi vycházely.
Teď jsem to zkoušel na dummy a u SPriesta Vamp. Touch vypadá že nefunguje dot clip:

počet ticků 6,
při recastu před 6. tickem to tickne zas 6x.

Edit:
tentýž případ u Dev. plaque.

S tím, že se nezvedne ani délka, resp u toho DP to vypadá že se nějaká tak 1/2 sec přidá, ale tick tam není.

Scanties
Posts: 816
Joined: 06 Jun 2013, 12:56
Location: Ostrava
Contact:

Re: DoTs - dotaz

Postby Scanties » 31 May 2015, 14:13

Teď jsem to zkoušel na dummy a u SPriesta Vamp. Touch vypadá že nefunguje dot clip:

počet ticků 6,
při recastu před 6. tickem to tickne zas 6x.

Edit:
tentýž případ u Dev. plaque.

S tím, že se nezvedne ani délka, resp u toho DP to vypadá že se nějaká tak 1/2 sec přidá, ale tick tam není.
DoT clipping zde nefunguje na nic + na Bugzille to již je.


Return to “Warlock”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests