Je tu veľa topicov ohľadom funkčnosti a nefunkčnosti, ale aj tak zakladám nový s tým, že by som rád dal veci do pohybu a vypísal tu niektoré bugy o ktorích viem a nie su nikde spomenuté (max na bugtrackeri)
Takže poďme na to.
Soul Siphon (talent): Soul siphon má zvyšovať healing Drain life o 6% (až do 18%) za každú dotku ktorú na targete máme. To znamená corruption + 6 bane of agony/bane of doom +12 Unstable affliction + 18%
Nefunguje to. http://www.wowwiki.com/Soul_Siphon
Dark Arts: Talent Dark arts má zvyšovať dmg felhuntrového Shadowbite o 5% za každý bod tohto talentu tj. až 15% čo je značný boost. Podotýkam, že to nefunguje iba u felhuntera zvyšok tohto talentu funguje.
http://wowpedia.org/Dark_Arts
Fel Intelligence: Tento buff ma hneď dva bugy. Ten prvý je, že pri zosadnutí z mounta to dáva buff na nízky level zvyšuje to manu len o 12. Takže je potrebné ho refreshnúť, čo je dosť otravné a často na to človek proste zabudne. Druhá časť bugu je že to vôbec nedoplňuje manu. To znamená, že pet po 5 minútach stratí manu a stáva sa useless. V bg to problém nie je, ale v aréne človek proste musí použiť shard alebo proste nejak musí vyvolať nového peta a to je hrozné - pre warlocka. Takisto nedoplňuje manu ani mne a ani nikomu okolo . Proste keď mám buff píše mi to regenerates 0 mana every 5 sec. http://www.wowwiki.com/Fel_Intelligence
Jinx: Jinx... asi najdlhšie bugnutý talent u locka... Jinx funguje tak, že ak hodíme na target Curse of elements (http://www.wowwiki.com/Curse_of_the_Elements) všetky ostatné targety v okruhu 40y (ak berieme do úvahy 2 body v talente) dostanú debuff - Jinx. Jinx sa chová presne tak ako sa chová Curse of Elements. Target ktorý Curse of Elements na sebe má debuff Jinx nedostáva. Problém je, že ak hodíme Curse of Elements targety rovnako, ako aj target na ktorý som CoE hodil dostane Jinx len na cca 4 sekundy a potom proste zmizne. Jinx sa chová tak, že v momente keď má target CoE to je 8% dmg + jinx je dalších 8% čiže máme zvýšený dmg o 8% naviac na 4sek.. to ale byť nemá nemože sa to stackovat na jednom targete... a nemá to ani miznúť. Je to hlúposť. Takisto druhá časť talentu, ktorá sa týka Curse of Weakness je buglá. Keď hodíme CoW na target hádže to Jinx... Tento jinx však nezmizne po 4roch sekundách ale trvá stále... avšak.. tento debuff píše, že runic power, energy a focus uberá viac ako má o 10%. to je hlúposť. Má to byť stále perma ak hodíme CoW. Žiadny debuff sa tam objaviť nemá. Proste ten talent je uplne prehodený naruby vôbec nejde ako má. V skratke - chaos.
http://wowpedia.org/Jinx
Soul Harvest: Soul harvest nehealuje ako by mal. Mal by healovať 5% života každých 0,91 sekundy.Healuje asi každú tretiu sekundu po 25k. Nič závažné ale čakať tri sekundy na tick či už cez duel alebo v arene bg ja neviem kde ešte je celkom dosť.
Dark Intent Banalita. Buff padá z peta. Vždy keď ho hodíme na peta mountneme a dismountneme sa musíme to nahadzovať znova.
Posledný bug o ktorom viem sa týka celkovo asi LoS. Proste pet nedokáže obchádzať stĺp v arénach a tak ho často ludia bugjú. Proste healer sa ide napiť za stĺp a pet sa zasekne na rohu a on sa v pohode napije akoby sa nič nedialo. Ďalej... ak je target za stĺpom a ja viem, že každú chvíľu víde a začne castit preventívne pošlem peta aby mu dal silence. Pet však ostane stáť na mieste s hláškov Target is not in line of sight. Takže musím počkať kým healer víde spoza stĺpu, vtedy pošlem peta avšak healer už je dávno za stľpom a pet sa zase raz bugne do stĺpu. Čo by pet urobiť mal, je, že aj ked je target v LoSe má sa rozbehnúť a OBÍSŤ stĺp a dať mu silence za tým stĺpom.
Viem, že som sa rozpísal riadne a veľa ľudí to možno začne nadávať... neviem je mi to v podstate jedno. Jediné čo chcem je dať veci konečne do pohybu. Myslím si, že skoro rok čakania už bolo asi aj dosť. Snáď sa nájde niekto kto s tým niečo urobí. Verím, že som písaním tohto topicu nestratil len čas a niečo sa naozaj vyrieši. Prajem veľa pevných nervov celému Gm teamu a hráčom veľa šťastia nech sa vám darí :)