V theorycraft jsou vypsané talenty, které u warlocka fungují a nefungují, ale nejsou tam vypsané spelly, které by potřebovaly opravit. Rozhodl jsem se, že vám sem vypíšu, které spelly kriticky potřebují opravit a proč.
Sám jsem to testoval a porovnával s offi videama.
takže nejvíc opravu potřebují:
Summon Doomguard- Měl by dávat Doom Bolt (tuším 1,5sec cast) který je přímo úměrný se spellpowerem warlocka. S mým gear by měl doomguard dávat bolty asi za 7k, s firelands eq 9k atd... Na icu dává místo toho autoatack za 3 stovky.
Status: Opraveno/Neopraveno
Summon Infernal- Inferno je poněkud záhadně fungující. Má spadnout na zem, dát dmg 10k + stůn a pak AoE dmg - asi tak 2k, akorát nevim jak často to má tikat, až to zjistím tak to sem doplním. Pokud jste někdo hráli warcraft 3, tak má mít prostě něco jako Immolation auru lovce démonů. Takže k věci. Když ho vyvolám, tak dá dmg jak má, ale stůn dalo asi 3/10 pokusů, a AoE je nikde.
Status: Opraveno/Neopraveno
Banish- Při vycástění má zneškodnit elementála či démona po dobu 30sec. Target je nehybný a imunní vudči dmg. Ovšem při druhém cástu na stejný tárget se má banish zrušit, což tu nefunguje. Zbytečně se pak čeká, než dopůsobí.
Status: Opraveno/Neopraveno
Succubus-Whiplash- Malá ploška @mouseover která má dát dmg + konckback, srovnatelný s Thunderstorm. Dmg dává, ale konckback mi to dalo 1/10 pokusů. Zkoušel jsem to v nagrand aréně, kde je téměř rovný povrch, takže texturou to opravdu nebude.
Status: Opraveno/Neopraveno
Soulstone- Jistě víte jak funguje soulstone. Ale od patche přišla malá změna, která na serveru nefunguje. Jde o to, že od patche 4.3 má jít soulstone dát na ležícího playera a dát mu combat ress. Bohužel to nefunguje, takže je na raidech o jeden combatress míň, cože je určitě škoda.
Status: Opraveno/Neopraveno
Affli talent. Improved Seed of Corruption- Tento talent říká, že když zapnu spell Soulburn, tak příští Seed of Corruption při výbuchu na targetu roznese Corruption na všechny okolní tárgety. Osobně affli nehraju, ale vím, že tento talent je nezbytný pro pořádné AoE. Bohužel tuto dotku neroznáší.
Status: Opraveno/Neopraveno
Demonology talent. Demonic Rebirth- Talent říká, že když vám umře démon, tak máte na 10sec buff který o 50%/100% sníží cást nového démona. Nechal jsem si v duelu zabít démona a tento buff jsem nedostal.
Status: Opraveno/Neopraveno
Demonology talent. Aura of Foreboding- Když vycástím Hand of Guldan, tak má tento talent vyřadit z pohybu na 2/3sec a pokud z něj do 6sec neutečou a pořád v něm stojí, tak má dát stůn též na 2/3sec. Problém je v tom, že když jednotka běží a nebo je v pohybu, tak to neznehybňuje, což by jít nemělo. Prostě to má znehybnit ikdyby hráč jel třeba na kole.
Status: Opraveno/Neopraveno
Demonology mastery- Mastery u demo stromu říká, že když zapnu Demo formu, tak mám mít zvýšený shadow i fire dmg o 18% + 2% za každý mastery point. Čili, když bych to sečetl s formou která původně zvyšuje toto dmg o 20%, tak bych měl mí teoreticky zvýšený dmg o 48% + když použiju Demon Soul - Felguard, který zvyšuje po určitou dobu o 15% fire i shadow dmg, tak se dostaneme celkem na nějakých 63% zvýšeného dmg, když použiju všechny CD. Ovšem když toto udělám, tak dávám shadowboltem ze 6k max na 7,5-8k, takže jedno z jmenovaných vylepšení dmg nefunguje. Typnul bych to na to mastery, protože demon soul mi funguje s jinýma petama jak má.
Status: Opraveno/Neopraveno
Demonology talent. Demonic Pact- Jak už tu zmínil někdo podemnou, tento talent se buguje spolu s vyvoláváním petů, někdy se prostě nahodí a někdy zase ne. Myslím že to funguje na stejném principu, jako když se u Impa bugne buff na staminu a místo 585stam to dává 20stam, dokud to nezmáčknete ručně odznova.....(neboli refresh). Jestli můžu doporučit, tak bych poradil, aby jste to prvně opravili u Felguarda a Succuby. Ostatní démoni nejsou pro Demonology tak důležití, ale aspoň u těchto dvou by to potřebovalo opravu. Důležitostí myslím spojitost se spellem Demon Soul.
Status: Opraveno (26-29.4 jsem to trochu potestoval a už to jelo vpohodě)/Neopraveno
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nalezené bugy, alias faily talentů:
Affli talent. Pandemic- Talent říká, že když máte na targetu dotku Unstable Affliction a dáte na tento target POD 25% HP Drain Soul, tak to refreshuje zmíněné UA po dobu channelu Drain Soulem. Je to ovšem buglé, takže zmíněný Drain Soul tuto dotku refreshuje bez jakékoliv závislosti na HP targetu.
Status: Opraveno/Neopraveno
Demonology talent. Cremation- Bug srovnatelný s bugem Pandemic. Talent říká, že když máte na targetu Immolate a vycástíte Hand of Guldan, tak se Immolate refreshne. Jak jinak, Immolate nerefreshuje pouze Hand of Guldan, ale téměř každý spellcast na target. Když jsem to zkoušel, podařilo se mi refreshnout spellama: Incinerate, Shadowbolt, Hand of Guldan, Searing Pain atd..
Status: Opraveno/Neopraveno
Topick prosím nezamykejte, budu ho časem upravovat/doplňovat.
Doufám že tyhle informace nějak využijete, abych to tu nevypisoval zbytečně.