Mage Complet Summary 4.3.4

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Mage Complet Summary 4.3.4

Postby Amaunet » 14 Aug 2013, 12:59

Pokusil jsem se trochu aktualizovat tento topic.
Pokud něco nefunguje, pravděpodobně se to "posralo" při jiné opravě, protože to už minimálně jednou fungovalo.
Pokud něco funguje a já mám označeno že ne, prosím sdělte mi to zde a já to doplním.

!Největší OP věci u mága!:
- Nefunkční Diminishing Return u jeho spellů (ale i ostatních class) -> viewtopic.php?f=35&t=11771
- Combustion na bossech co mají zvýšený dmg taken (Pokud někdo na offiku viděl jak dá mage do Halfuse 1M dps, tak fajn, ale stejně nevěřím, že to funguje správně)

Největší bugy u mága
- Flame Orb - ruší CC
- Frostfire orb - ani nemáme :lol: nefunguje zpomalování, proc FoF, ruší CC (a Flame ani Frostfire Orb nevydrží po celou dobu co by tyto orby měly)
- Deep Freeze - nedává dmg do targetů co mají immunitu na stun
- Freeze - od elementála ruší CC i přesto, že nedává dmg, neměl by
- Finger of Frost - nezvedá dmg Ice Lance o 25% a při proclém FoF se target netváří jako zamraženej pro Ice Lanci = IL nezískává multiplier pro dmg výpočet
- Mirror Image - ruší CC a mám dojem, že by měli mít i stejný počet HP jako caster
- Invisibility - mágové už se nevidí navzájem, ale stále vidí pety druhého mága = jde odhadnout kde se daný mage pohybuje (stačí aplikovat poslední opravu i na pety)

Edit: A pro Artisana, poslední oprava Improved Flamestrike talentu se bohužel nezdařila (:

Artisan
Core Developer
Posts: 1523
Joined: 03 Oct 2009, 18:56

Re: Mage Complet Summary 4.3.4

Postby Artisan » 14 Aug 2013, 15:33

- Combustion na bossech co mají zvýšený dmg taken (Pokud někdo na offiku viděl jak dá mage do Halfuse 1M dps, tak fajn, ale stejně nevěřím, že to funguje správně)


Zajtra ....

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Mage Complet Summary 4.3.4

Postby Amaunet » 14 Aug 2013, 16:27

Jo a ještě Water elementál nemá hit cap podle castera, neboť mu missuje Freeze

Pekis
Posts: 100
Joined: 09 Aug 2012, 16:33

Re: Mage Complet Summary 4.3.4

Postby Pekis » 14 Aug 2013, 16:40

- Combustion na bossech co mají zvýšený dmg taken (Pokud někdo na offiku viděl jak dá mage do Halfuse 1M dps, tak fajn, ale stejně nevěřím, že to funguje správně)
http://www.worldoflogs.com/reports/rt-3 ... 841&e=3933
Dej si záložku Damage by Spell...toto je report na WoL hráče, který je první v DPS rank fire mágů na Halfusovi v 10HC veri BoT. Jeho výsledné DPS = 218605...pokud někdo tvrdí něco o milionech dps, tak kecá :D
btw...tady ta postava na sobě má hadry z Dragon Soul (včetně legendary staff z Firelands).

celé pořadí
http://www.worldoflogs.com/rankings/pla ... Fire_Mage/

Artisan
Core Developer
Posts: 1523
Joined: 03 Oct 2009, 18:56

Re: Mage Complet Summary 4.3.4

Postby Artisan » 14 Aug 2013, 16:44

Ak osm dobre pochopil tak je spravne ze odstranim Combustionu a Ignitu bonus na damage done ano ?

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Mage Complet Summary 4.3.4

Postby Amaunet » 14 Aug 2013, 16:59

Takové dmg v itemech z Dragon Soulu bych i věřil, ale narážel jsem spíše na:
http://imgbank.cz/images/2013/06/24/rekord.jpg

Arti promiň, ale s Combustionem ti moc nepomůžu, protože ani já nvm kde v něm je problém (:

Onsatko
GameMaster
Posts: 2531
Joined: 04 Jan 2012, 16:48
Contact:

Re: Mage Complet Summary 4.3.4

Postby Onsatko » 14 Aug 2013, 17:47

Každopádně ne, Combustion i Ignite maj samozřejmě normálně dostávat damage navíc z debuffů i increased damage taken, chyba bude jinde.

K tomu co sem dával Pekis - koukám že i ten mág na Halfusoj si ale hodil Combustion za 5,8M, to taky není málo.

Edit: Když si vezmu že to je 5x víc než http://www.youtube.com/watch?v=z3UNbT2rrRU .. Každopádně, není to fotka z toho bugu když Combust hodí bossoj ik ranou za xx milionů ? To by ta jedna rána klidně dps zvedla na ten milion když by přišla dost rychle.

Amaunet
Core Developer
Posts: 3055
Joined: 20 Sep 2009, 14:46
Location: Bohnice
Contact:

Re: Mage Complet Summary 4.3.4

Postby Amaunet » 14 Aug 2013, 18:06

Každopádně ne, Combustion i Ignite maj samozřejmě normálně dostávat damage navíc z debuffů i increased damage taken, chyba bude jinde.

K tomu co sem dával Pekis - koukám že i ten mág na Halfusoj si ale hodil Combustion za 5,8M, to taky není málo.

Edit: Když si vezmu že to je 5x víc než http://www.youtube.com/watch?v=z3UNbT2rrRU .. Každopádně, není to fotka z toho bugu když Combust hodí bossoj ik ranou za xx milionů ? To by ta jedna rána klidně dps zvedla na ten milion když by přišla dost rychle.
Ne není to z té doby, ale uvedlo mě to v jednu věc a to, že na tvém videu má ten mage dps sice 200 000, ale s tím, že combustion rozhodil na malé dráčky, kteří však ve starém AI, ze kterého screen od Sierona je, nebyli... tudíž ten Combustion by byl spreadlej max na 1-3 targety a i to by muselo být štěstí, takže spíš je to jen single target... Stále je normální mít tu na Halfusovi 200-500k dps a to do single targetu...
Edit: V tomhle případě spíš nenormální ^^

123jan
Posts: 18
Joined: 24 Nov 2011, 15:53

Re: Mage Complet Summary 4.3.4

Postby 123jan » 14 Aug 2013, 19:09

Za maga veľmi nehrajem ale nemala by sa dotka z Pyroblast refresovať a ne stackovať z dotkou Pyroblast!(instantný, Procnuty talent Hot Streak)? Tu to riešili na wowhead: http://www.wowhead.com/forums&topic=199 ... oblast-dot

marr
Posts: 176
Joined: 26 Aug 2012, 13:45

Re: Mage Complet Summary 4.3.4

Postby marr » 15 Aug 2013, 19:08

Hlavně je pořád OP buglý talent
http://www.wowwiki.com/Improved_Hot_Streak
"Any time you score 2 non-periodic critical strikes in a row with your Fireball, Frostfire Bolt, Scorch, Pyroblast, or Fire Blast spells, you have a 100% chance to trigger your Hot Streak effect."

Pokud tomu rozumim tak by se mělo pokaždé co dám 2crity po sobě non-periodic což jsou fireball, scorch, pyro atd. a NE dotky bych měl mít instant pyro. Podle mě se tady do toho i ty dotky počítají. Což dělá tenhle talent dost buglý. Vím že už se někdo snažil opravit, ale s tím že to pravděpodobně nebude fungovat. Nechystáš si na tohle prosímtě?


Return to “Mage”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests