Druid Complete Summary 4.3.4

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
Parm1
Posts: 33
Joined: 05 Oct 2013, 14:56

Re: Druid Complete Summary 4.3.4

Postby Parm1 » 06 Jan 2014, 13:19

Mám ještě dotaz: když jsem v eclipse a mastery mi zvyšuje dmg, je to jen na ten spell, co zrovna procne? (vrath, starfire) nebo v tu chvíli, když jsem v eclipse, tak se mi u všech spellů zvyšuje dmg? Díky za radu:)

Scanties
Posts: 816
Joined: 06 Jun 2013, 12:56
Location: Ostrava
Contact:

Re: Druid Complete Summary 4.3.4

Postby Scanties » 06 Jan 2014, 13:39

Všech spelly, které mají zařazení Nature (solar eclipse) nebo Arcane (lunar eclipse) Damage.

Majky232
Posts: 294
Joined: 07 Jul 2011, 19:38

Re: Druid Complete Summary 4.3.4

Postby Majky232 » 10 Jan 2014, 18:33

Mohol by sa niekto mrknúť na spell Nature's Grasp? Trošku je bugnutý :)

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Druid Complete Summary 4.3.4

Postby hlavmen » 22 Jan 2014, 08:09

Bugnuty v tom smyslu, že vam da war charge a 3 rany a mate behem charge stunu vsecky stacky dole a diky DRS ani war uz nema rooty.
Momentalne mam ale nejvetsi problem s Wild Mushrooms - nedavaji combat druidovi, jakmile s tim někoho zasahne, takže v arene to je na pytel proti rogovi
+ to, že se nechovaji jako totemy, takže se dají plošnit a hraci z nich dostavaji bonusy jako kdyby zabili 85lvl moba. (pritom houba ma 5hp).
A znovu diky za fix toho set bonusu u bala :D opravdu mi to hodně pomohlo

Temu
Posts: 603
Joined: 22 Dec 2012, 01:07

Re: Druid Complete Summary 4.3.4

Postby Temu » 26 Jan 2014, 00:06

proc se nepochlubitkrapanek buglym solarem, kterejdava silence i 10y od nej? To je hodne op bug.Stane se to pokazde, kdyz v nem stojim, pak vybehnu a jeste po dost dlouhou dobu mam silence ze SB at stojim, kde stojim, coz je dost neprijemne.

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Druid Complete Summary 4.3.4

Postby hlavmen » 26 Jan 2014, 07:54

On dava silence v intervalech, když v něm stojis. Pokud z něj okamzite vypadnes, tak silence jeste chvilu mas, to je pravda, ale tohle se domyslelo u blizzu az v patchi 5.1 (myslim). Kazdopadne je velky tak, jak ma byt, protoze nejsi prvni, kdo na to nadava, tak jsem to schvalně zkousel a hodil jsem solar beam vedle hrace na moba a on sel k nemu dokud silence nedostal. Dostal ho az na zacatku toho zluteho... je tu nedomyslenost, protoze blizzard dal ve 4.1 solar beamu novej vizualni efekt, ale zas nejde vidět, kde poradne konci pro lidi, co nemaji WoW pustene na full detaily.
Vic mě teda stve, ze shaman dokaze jeden z tech silencu v solar beamu reflectnout, takže ikdyž v tom nestojim, tk z niceho nic dostanu silence :D ale to uz bych toho chtěl moc - 100x diky za tenhle changelog btw :D
edit/ a intellect uz taky neboostuje dmg v bear formě. To se mi libi, jen tak dal :D

Temu
Posts: 603
Joined: 22 Dec 2012, 01:07

Re: Druid Complete Summary 4.3.4

Postby Temu » 26 Jan 2014, 09:04

ja to prave na max detaily mam, tak kde konci vidim. Kdyz v nem stojim, tak se to obnovuje snad co pul vteriny (jen odhad) a kdyz z nej vyjdu, tak na me ten efekt jeste minimalne vterinu zustava.Predtim jsem to spatne napsal - nedava silence mimo ten sloup svetla, dava ho jen v nem, ale zustava i kdyz z nej zmizim, coz byt nema.

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Druid Complete Summary 4.3.4

Postby hlavmen » 26 Jan 2014, 10:12

Tak schvalně si to zkus na jinych cata serverech a uvidis, ze tam to funguje uplně stejně. Mozna by pomohlo snad jen ten počatečni silence zkratit, ale ja to stejne pouzivam vic jako interrupt na 5s, takze mně to je jedno :D

Majky232
Posts: 294
Joined: 07 Jul 2011, 19:38

Re: Druid Complete Summary 4.3.4

Postby Majky232 » 26 Jan 2014, 13:01

Nature's Grasp funguje, ďakujem pekne Artisanovi za opravu.

renekq
Posts: 284
Joined: 07 Apr 2013, 10:19

Re: Druid Complete Summary 4.3.4

Postby renekq » 29 Jan 2014, 23:19

Dnesni oprava faerie fire se nevyvedla... Feral agresion ma ted 2 neprijemne chybicky.

Editovano: po podrobnejsim testu viz dale
Last edited by renekq on 30 Jan 2014, 01:32, edited 1 time in total.


Return to “Druid”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests