Tak po testoch na HC dummy som zistil, že glyph na rip funguje.
S glyphom:
60x hit 2200-4400
bez glyphu:
50x hit 1900-3800
Ale to mastery a Shred je diskutabilné:
moja melee dmg
639-664,
8 mastery (+25%).
Shred 15x hit: 3800-7600
kde tootlip ukazuje 343%+1015 dmg,
takže ak by mastery zvyšovalo dmg Shredu, dmg by vyzerala takto:
((664*3.43+1015)*(1.3*1.2*1.25))*.7= 4494*2= 8988 dmg (max crit)
kde 664 je max melee dmg, 1.3 je 30% zvýšenie dmg cez debuff z Mangle, 1.2 predstavuje 20% zvýšenie bleed dmg cez talent a 1.25 je 25% zvýšenie dmg z mastery, 0.7 je 30% redukcia armorom ktorý ma HC dummy.
Môj max crit v hre bol len 7600, pričom podľa prepočtov by mal byť cca 9000, ak by fungovalo mastery pre Shred.
Keby tu mastery dmg Shredu nezvyšovalo, tak dmg by bola takáto:
((664*3.43+1015)*(1.3*1.2))*.7= 3595*2= 7190 dmg (max crit)
ale v hre som dosial max crit 7600, čo je divné, lebo to tiež nesedí.
Zhrniem to:
V hre critujem Shredom do HC dummy maximálne za 7600, pričom ak by mastery zvyšovalo dmg Shredu, critovať by som mal za 9000, ale ak by nefungovalo, critoval by som za 7190.
Podotknem, že som nemal žiadne proc trinkety, ani enchanty a nepoužíval som Faerie Fire ani Tigers Fury a na targete som vždy udržiaval debuff z Mangle a bleed.
EDIT: možno je problém v tom, že Shred má nesprávnu dmg, ako som písal na
#4461, kde na dummy som s Mangle hitoval za cca 2700 a so Shredom za 2400 (bez Mangle debuff a bleedu), pričom Shred má už v tooltipe uvedenú omnoho vyššiu dmg.