Feral druid

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
Eterno
Posts: 7
Joined: 06 Jun 2013, 09:02

Re: Feral druid

Postby Eterno » 07 Jun 2013, 06:46

Hi, all bugs really SHOULD be reported via bugtracker, there is no other tool better than this. First of all local developers might not be skilled in english enough to read through long posts seeking for reported bugs, second it is much easier to track down any reported bug for normal user there and check whether it was repaired.
And it would be much more helpuful to bring original formula when reporting some low damage bug. Many people would consider your reports plain crying if you don't bring any hard data.
My feral druid (47) in lvl 45-47 greens + enchants and rare +agility polearm can do some 150 dps on dungeon bosses while present mages in comparable equip go around 450. Without any further calculations I can judge this IS bugged. But still, I checked Bugtracker for any sooner reported issue and yes, it is there. So now I'm waiting for repair.

Boendil
Posts: 4
Joined: 01 Nov 2011, 20:59

Re: Feral druid

Postby Boendil » 13 Jun 2013, 16:10

Opět zdravím,

Pokud jede server na Trinity, možná jsem nalezl řešení s nezapočítáváním DPS zbraně u feral druida a následně i dmg abilit které se z nej pocitaji.

Tady řešili ten samý problém:
https://github.com/TrinityCore/TrinityCore/issues/5404

a řešení je zde:
https://github.com/TrinityCore/TrinityC ... d095eb4c06

jde o tuto část:

src/server/game/Entities/Player/Player.cpp View file @ dc28b92
@@ -7944,14 +7944,12 @@ void Player::_ApplyItemBonuses(ItemTemplate const* proto, uint8 slot, bool apply
_ApplyWeaponDamage(slot, proto, ssv, apply);

// Apply feral bonus from ScalingStatValue if set
- if (ssv)
- if (int32 feral_bonus = ssv->getFeralBonus(proto->ScalingStatValue))
- ApplyFeralAPBonus(feral_bonus, apply);
-
- // Druids get feral AP bonus from weapon dps (lso use DPS from ScalingStatValue)
- if (getClass() == CLASS_DRUID)
- if (int32 feral_bonus = proto->getFeralBonus(ssv->getDPSMod(proto->ScalingStatValue)))
+ if (ssv && getClass() == CLASS_DRUID)
+ {
+ int32 feral_bonus = ssv->getFeralBonus(proto->ScalingStatValue) + proto->getFeralBonus(ssv->getDPSMod(proto->ScalingStatValue));
+ if (feral_bonus)
ApplyFeralAPBonus(feral_bonus, apply);
+ }
}

Pokud správně chápu, převádí to DPS zbraně na ekvivalent v AP... To by mohlo být řešení..

zadáno do bugtrackeru:

http://bugtracker.ice-wow.eu/index.php? ... sk_id=6092

Eterno
Posts: 7
Joined: 06 Jun 2013, 09:02

Re: Feral druid

Postby Eterno » 26 Jun 2013, 23:49

Pozor, nové měření (minule jsem se přepsal s levelem samozřejmě): (vloženo do bugtrackeru)

lvl 65 feral druid, figurína lvl 85, Orgrimmar.
Zbraň: http://www.wowhead.com/item=31186/braxx ... of-slumber (86,7 dps, žádný +AP stat)

Podmínky: brány jsou pouze čisté zásahy, ne crity, ne glancingy. Ze všech čistých zásahů vždy střední hodnota podle addonu Recount.
Záměrně jsem sundal celý equip a nechal si jen zbraň (první pokus) a pak si sundal i zbraň a neměl nic (druhý pokus). Nemám na sobě žádný buff, jsem v CAT formě
screeny: http://baborad-opravy.blogspot.cz/p/ice ... reeny.html


Se zbraní:
Claw 199
Shred 205
Mangle 157
Melee 22

Bez zbraně:
Claw 187
Shred 116
Mangle 116
Melee 14

Podle vypsaných výsledků a doložených screenů jsou jasné dvě věci:
1) Zbraň s dps nad 54,8 skutečně něco málo přidává (i když nechápu, proč zrovna 54,8)
2) Dps ve feralu i tak krutě neodpovídá tomu, co by mělo. Jakýkoliv jiný class se srovnatelným equipem (momentálně nosím ve feralu skoro půlku rare 60+) dá až 5x víc dps na stejných mobkách.

Equip jsem si sundal proto, aby mi nikdo nemohl říct, že jsem dps staffky záměrně ovlivnil vyměněním nějakého itemu. Zároveň ale někdo může tvrdit, že s equipem bych měl dps "normální" - věřte mi, že neměl.
Jestli zbraně začínají fungovat od hranice 54,8, potřeboval bych vysvětlit proč. Chápu, že na levelu 85 je to už mizivý rozdíl, ale low level se s tím nedá ani expit.

Syselmaster
Posts: 184
Joined: 25 Nov 2011, 12:41

Re: Feral druid

Postby Syselmaster » 04 Jul 2013, 19:30

Bylo by rozhodně fajn, kdyby se s tím něco začalo dělat. Po nějaké době jsem logl 28 ferala s heirloom head, shoulders, chest a heirloom 2h mace a výsledek? mangle za 77. Docela smutné.


Return to “Druid”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests