Damage

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
Kovy
Posts: 19
Joined: 29 Jan 2012, 23:55

Damage

Postby Kovy » 08 Mar 2012, 12:19

Stejně jako princezna koloběžka byla oblečená/neoblečená, včerejší opravda proběhla/neproběhla.
Attack power se sice jakýmsi kouzlem dostal na správnou hodnotu, o jeho výpočtu by se ovšem dalo pochybovat, ale je správně, takže to není podstatné, takže pochvala za dobrou práci.
Mastery, no funguje, takže druhá pochvala.
No a teď... rip. Rip je zoufalý, při počítání jeho damage je u attack poweru nasteven koeficient nula celá nula nic, takže s equipem nebo bez něj damage je skoro stejný, rozdíl dělá patrně jenom mastery.
Rake, více méně to samé co rip.
Mangle, nevím, jestli se dá věřit klientovi, ale při bonus damage ze zbraně to píše snad +235%, to je sice fajn, ale to je (spíš vlastně byla) hodnota pro mangle v bear formě, ne v čičině.
Shred, to samé, jeho bonus damage je úplně jiný než by být měl.
Ravage, to je docela vtipné, v tooltipu mi to píše +505%, skutečná hodnota by měla být snad až 850%.
Sice chápu, že bylo řečeno, že bez důkazů bude smazáno, ale já bych rád aspoň věděl, jeslti budete ochotní na tohle téma diskutovat, než začnu cosi hledat.

Gregory
Core Developer
Posts: 4921
Joined: 20 Sep 2009, 14:51
Location: near Pilsen
Contact:

Re: Damage

Postby Gregory » 08 Mar 2012, 12:49

Jak jsem několikrát psal, když mi někdo najde důkazy a tak, jsem ochoten s nimi pracovat. To reply bylo myšleno jako pojistka proti idiotům, co naopak nejsou přístupni diskusi, mezi které ty podle formy topicu nepatříš.

kurgan
Posts: 228
Joined: 13 May 2011, 17:48

Re: Damage

Postby kurgan » 08 Mar 2012, 12:51

za chvili pujdu testnout medveda (kocka me moc nezajima, jen tankuju) tak kdyz se nekdo ujmekocky, budu rad

Kovy
Posts: 19
Joined: 29 Jan 2012, 23:55

Re: Damage

Postby Kovy » 08 Mar 2012, 13:07

No, co se týče manglu a shredu, tak tě můžu poslat sem http://www.wowwiki.com/Patch_4.0.6#Classes" onclick="window.open(this.href);return false;, ovšem s ripem a rakem to může být problém, protože byly několikrát měněny a někde to dohledat může být docela problém

kurgan
Posts: 228
Joined: 13 May 2011, 17:48

Re: Damage

Postby kurgan » 08 Mar 2012, 14:24

takze tank: testovano na TD v ogu (ta 85 na krabicich, nevim jakej ma armor), uplne bez buffu (ani packa)

http://i44.tinypic.com/35co2t3.jpg
na hit a podobne nekoukat, vime jak to funguje


dmg abilit po snizeni AP vcelku sedi az na:

swipe http://www.wowhead.com/spell=779" onclick="window.open(this.href);return false; : Nebere v potaz AP anebo ma spatny prepocet, protoze na 60TD a na 85TD dava stejnou dmg temer (ostatni ability docela rozdilnou), bohuzel formuli pro vypocet jsem nenasel, ani kolik AP se prevadi do vysledku

trash http://www.wowhead.com/spell=77758" onclick="window.open(this.href);return false; : Initiate dmg nebere v potaz AP, dotka uz vubec ne, ta je jak kdyby ani nebyla (tick za 170 hlavni plosnou abilitou je..), navic spatny tvar aoe (ma byt temer okolo druida a ne temer primo pred nim). Formule byla primo na wowheadu

maul http://www.wowhead.com/spell=6807" onclick="window.open(this.href);return false; (pokud je aktivni mangle na targetu: dava stejnou dmg at s nebo bez mangle

Pulverize http://www.wowhead.com/spell=80313" onclick="window.open(this.href);return false; : Da jen dmg, neprida crit, nesezere stacky lacerate (to je minor chyba, netreba na to chvatat)

Frenzied regeneration http://www.wowhead.com/spell=22842" onclick="window.open(this.href);return false; (proti wowheadu my mame mit 0,15% za bod rage ne 0,3%) funguje z casti - zvedne HP, ale healuje 10x mene (convertovana rage se neprepocitava na heal, za sekundu by mel pri convertu healovat za 1,5% max HP, healuje stale za 0,15% (vysledek je ze pri 208K hp me healuje za 308 namisto 3080)

mastery u medveda - funguje stejne jako predtim jen zaklad a z mastery ratingu uz bonus neni (alespon podle mne)

AP = 12332
zaklad savage defense http://www.wowhead.com/spell=62600" onclick="window.open(this.href);return false; je 35% z AP tzn: 4316
mastery (savage deffender) http://www.wowhead.com/spell=77494/savage-defender" onclick="window.open(this.href);return false; mam navic 48%, takze (jestli to teda chapu spravne tak mastery boostuje ten stit) 35% zaklad * 48%mastery = 16,8% celkem tedy 51,8% z AP. Priblizne tedy kolem 6,4K absorb pri aktivovanem savage defense - absorboval jen 4,7K.

snad jsem na nic nezapomel, pokud budou pripominky, upravim.

Kovy
Posts: 19
Joined: 29 Jan 2012, 23:55

Re: Damage

Postby Kovy » 08 Mar 2012, 15:09

co se toho maulu týče tak to, co řikáš, platí až od 4.3.x., do teď damage maulu zvyšuje bleed efekt

edit: ještě dotaz, Gregu, jak si řešil počítání ap? jak jsem psal hned prvně, je udělaný špatně, jenže jsem si myslel, že to vadit nebude, ale bude, protože http://www.wowhead.com/item=61033" onclick="window.open(this.href);return false; má dát +- 3200 attack power, jenže ono to dá pomalu 7000

Somber
Posts: 1610
Joined: 12 Sep 2009, 19:23
Location: iCe DB
Contact:

Re: Damage

Postby Somber » 08 Mar 2012, 15:16

co se toho maulu týče tak to, co řikáš, platí až od 4.3.x., do teď damage maulu zvyšuje bleed efekt
Je to dobře, tooltip ve hře je úplně stejný a v changelogu pro 4.3.x nic o změně maulu není. Dmg maulu mají zvedat effekty co zvedají bleed dmg (mangle, hemorrhage, trauma)

Kovy
Posts: 19
Joined: 29 Jan 2012, 23:55

Re: Damage

Postby Kovy » 08 Mar 2012, 15:22

přečti si, prosím, ve hře talent Rend and Tear, možná sem špatně řekl ten patch, ale u nás zvedá damage maulu bleed
edit: ale má pravdu, damage maule se nezvyšuje, takže ta chyba tu je, akorát trochu jinde

Somber
Posts: 1610
Joined: 12 Sep 2009, 19:23
Location: iCe DB
Contact:

Re: Damage

Postby Somber » 08 Mar 2012, 16:43

Effects which increase Bleed damage also increase Maul damage.
Nemá nic společného s:
Increases damage done by your Maul and Shred attacks on bleeding targets by 20%, and increases the critical strike chance of your Ferocious Bite ability on bleeding targets by 25%.

Aisperwine
Posts: 107
Joined: 18 Oct 2011, 19:45

Re: Damage

Postby Aisperwine » 11 Mar 2012, 15:30

Skuste čerpat z
http://www.wowwiki.com/Attack_power_coefficient" onclick="window.open(this.href);return false;


Return to “Druid”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest