Osnova
1. Používané skratky
2. Talenty
3. Glyphy
4. Rotácia
5. Najdôležitejšie staty
6. Gemy
7. Enchanty
8. Výber rasy
9. Flask, potion, food
1. Používané skratky
Súhrn skratiek ktoré používajú feral druidi a všetky mačičky (meooow)
AoE - Area of Effect
AP - Attack Power
AS - Attack Speed
BE - Bleed Effect
CD - CoolDown
CP - Combo Point
ER - Energy Regeneration
FB - Ferocious Bite
FF - Faerie Fire
FFF - Faerie Fire Feral
HR - Healing Received
RG - Rage Gained
TP - Talent Point
2. Talenty
Tieto talenty prešli úpravou, sú vhodné pre interruptovanie niektorých abilít, takže je tam zaradený aj PvP talent. Našiel som 4.3.4 talent calculator, takže sem hodím link ktorý keď skopírujete in-game tak stačí dať len Learn a naučí vás to tieto talenty.
Talenty
In game link na kopírovanie a naučenie: "/run t,p,a={2,12,23,32,53,62,71,83,91,102,121,132,142,152,161,172,192,203,221,3,22,43,61,1,}SetPreviewPrimaryTalentTree(t[1],GetActiveTalentGroup())for i=1,#t do a=tif a<9 then p=a else AddPreviewTalentPoints(p,floor(a/10),a%10)end end" (kopíruje sa len to červené)
http://img844.imageshack.us/img844/1600/0j5a.jpg
3. Glyphy
Ja osobne používam tieto glyphy:
Prime glyphs
1. Glyph of Berserk
Glyph pridáva 10 sekúnd ku trvaniu ability Berserk
2. Glyph of Bloodletting
Vždy keď druid použije Shred na target na ktorom už tiká Rip, trvanie Ripu sa predlži o 2 sekundy. Maximálne možné predĺženie jedného Ripu cez Shred je 6 sekúnd
3. Glyph of Rip
Nie je čo dodať, tzv. Must Have pre druida, naše dotky sú Rake, Rip a Lacerate (Bear Forma). Všetok damage z bleed efektov nám zvyšuje Mastery Rating a Mangle, takže tento glyph je proste nutnosť pre mačičku 8-)
Major glyphs
1. Glyph of Rebirth Tento glyph vráti mŕtveho hráča medzi živých a obnoví 100% HP a takisto many. Výborný na ressovanie healerov.
2. Glyph of Frenzied Regeneration
Tento glyph nám umožňuje prežiť aj tie najťažšie boss encountery. Keď má druid veľmi low HP, najlepší spôsob ako prežiť, je shapeshift do bear formy a použitie Frenzied Regeneration. Táto abilita nám umožňuje zvýšiť svoje HP z takmer nuly na 30% HP. Neodporúčam používať keď nemáme HP pod touto hranicou. Navyše abilita konvertuje rage gained na HPčka. Ale keďže máme Glyph of Frenzied Regeneration, táto abilita už nekonvertuje Rage na HPčka, ale namiesto toho zvyšuje Healing Received o 30%, takže tento glyph pomáha druidom prežiť aj tú najvyššiu damage.
3. Glyph of Feral Charge
Glyph znižuje CD na Feral Charge (Cat) a takisto aj na Feral Charge (Bear). Je to dobrý glyph, ktorý nám dovolí používať častejšie Feral Charge (Cat), takže môžeme častejšie používať Free Ravage!
Minor glyphs
Podľa vlastnej voľby, odporúčam mať hlavne Glyph of Unburdened Rebirth, ktorý nám ruší potrebu mať reagent na vycastenie Rebirth-u.
4. Rotácia
Tu rozpíšem rotáciu ktorú používam ja. Začínam boss fight tým že si hodím Potion na +1200 Agility a hneď potom Stealth. Následne nechám chvíľu aggro tankovi, potom open cez Feral Charge (Cat) aby nám procol talent Stampede na Free Ravage! . Ďalej po otvorení používam hneď rake, 1 mangle a potom je rotácia ceľkom ľahká. Rake treba stále držať na targete, rovnako mangle debuff na zvýšenie BE z Ripu a z Raku (niekedy sa hodí použiť aj Lacerate). Keď som už použil Rake aj Mangle mám cca 2-4 CP, ak mám 2 tak hodím ešte jeden Shred a je ich 5 = prdnem tam Rip a vtedy je rotácia už len o udržaní Ripu, Raku a Mangle debuffu. Samozrejme ak mám po otvorení 4 CP tak si refreshnem Rake ktorý stojí menej energie ako Shred = menšia strata DPSka. Po otvorení cez Free Ravage!, po Rake-u a po udržiavaní Ripu ďalej treba mať NEUSTÁLE aktivovaný Savage Roar (pridáva +80% na autoattack damage - white damage). Priorita pri refreshovaní buffov a debuffov je nasledovná:
1. Rip
2. Rake
3. Mangle
4. Savage Roar
Ďalej odporúčam mať nejaký addon ktorý zobrazuje aj percentuálne HPčka bossa, alebo mať prepnuté zobrazovanie HPčiek na %. Je to kvôli talentu Blood in the Water. Keď boss dosiahne 25% HP (pri 2. set bonuse u T13 je to 60% čo je OP jak sviň :) tak z rotácie úplne VYPADNE Rip, a to z dôvodu refreshu Rip-u cez tento talent pomocou FB. Normálny Rip má trvanie 16 sekúnd, ten refreshnutý ho má dlhšie o 3 sekundy cca. Samozrejme v predĺžení trvania Rip-u nám pomáha aj Glyph of Bloodletting. Samozrejme keď vidíme že Rip tiká ešte aspoň na 15 sekúnd, a máme dosť energie na empowered FB (Bite ktorý dávame s energiou na hodnote 60 dáva lepší damage) tak sa nebojíme a prasneme tam aj ten Bite.
5. Najdôležitejšie staty
Priorita statov u feral druida:
1. Agility - Je to náš hlavný stat, nakoľko agilita nám pridáva AP a Crit.
2. Mastery - Masterka nám zvyšuje účinnosť BE (Cat), v Bear Forme nám zvyšuje množstvo absorbu zo shieldu
3. Haste rating - Haste zvyšuje náš AS, takisto zvyšuje aj ER.
4. Crit rating - Zvyšuje šancu na kritický útok - Critical Strike.
5. Hit Rating - Znižuje šancu že missneme. Feral druid pri misse dostáva 80% energie ktorú vynaložil na útok ktorý missol späť, takže miss u feral druida toľko nevadí ako u ostatných specov. ALE Abilita Swipe neprofituje z tohto energy returnu pri misse. Od patchu 4.1 feral druid nepotrebuje hit ani na interruptovanie spellcastu. Hit Rating pre boss fighty je ale 961, čo odpovedá vzorcu 120.109 Hit Rating = 1% Hit.
6. Expertise Rating - Expertise cap nám zabezpečí aby boss nedával DODGE, BLOCK, alebo PARRY na naše útoky. Nakoľko dodge a block vracajú energiu spotrebovanú na abilitu ktorú nám boss dodgol, resp. blockol, PARRY nevracia žiadnu energiu. Keďže druid útočí 90% fightu zozadu, nemôže dostať vôbec DODGE, Block a ani PARRY. Expertise sa teda neoplatí vôbec.
Pozn. k častiam 3. Haste rating a 4. Crit Rating - Tieto dva staty by mali mať podobné hodnoty.
6. Gemy
Meta - Agile Shadowspirit Diamond +54 Agility
Orange - Adept Ember Topaz +20 Agility +20 Mastery
Red - Delicate Inferno Ruby +40 Agility
Blue - ak je tam nejaký dobrý socket bonus -dáme si tam Agilitu + Hit, ak nie tak tam dáme Delicate Inferno Ruby + 40 Agility
Prismatic - Delicate Inferno Ruby +40 Agility
7. Enchanty
1. Headka - Arcanum of The Ramkahen
2. Shouldery - Greater Inscription of Shattered Crystal
3. Back - Enchant Cloak - Major Agility
4. Chestka - Enchant Chest - Peerless Stats
5. Wristy - Ak máš LW, tak použi Draconic Embossment, ak nemáš LW, tak použi Enchant Bracer - Agility
6. Handy - Enchant Gloves - Greater Mastery
7. Legy - Dragonscale Leg Armor
8. Boty - Enchant Boots - Mastery
9. Ringy (len s profesiou Enchanting) - Enchant Ring - Agility
8. Výber rasy
Tu máme len 2 možnosti. Buď Worgen alebo Night Elf. Osobne uprednostňujem Worgena, kvôli jeho výbornej pasívke na crit Viciousness a super šprintu ktorý má CD iba 2 minúty - Darkflight a pridáva 40% MS.
9. Flask, potion, food
Flask - Flask of the Winds
Potion - Potion of the Tol'vir
Food - Skewered Eel