Death Knight Summary 4.3.4

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby hlavmen » 27 Jul 2013, 18:40

jo, tak zkoušel jsem ten frost strike, vzal jsem si na to one handu co ma nějakej low dmg a do dummy bez buffu a bez debuffu (na targetu) jsem dával průměrně 1053 dmg/hit.
Frost strike psal: 143% weapon dmg + 473 > to cele, jestli spravně chápu jako frost dmg
takže [(1053*1,43)+473]*1,19=2354,7601
(Moje mastery je 19%)
S tou samou weaponkou jsem hitoval okolo 3550dmg frost strikem, takže velký rozdíl.
Nevím, jestli jsem správně pochopil "weapon damage" , ale podobnou rovnici jsem použil na necrotic strike (1053*1,1) a tam to vyšlo úplně přesně.
Edit - možná jsem blbě ještě pochopil to +473, tak jsem to přepočítal a když těch +473 přičtu k dmg weaponky, tak mi stejně vychází 2596 :|

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 27 Jul 2013, 19:14

Jo stejne jako Nerves of cold Steel pridava hit i k 2h, tak toto pridava dmg i k one hand a to je nahlasene a nebo to tu nekdo psal uz.

A KM by melo jit dobre, je to jen prumer procnuti za minutu, tkaze jeslti jsi to netestoval cely den, tak to nebude dobry vysledek a urcite bych si vsiml, ze to tu procuje 2x vic jako napr. na AT :D

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby hlavmen » 27 Jul 2013, 19:19

Mě to s tou jednou one handou, myslim, ze se jmenovala Cutlass procovalo skoro kazde 3 sekundy.
A podivejte se na ten frost strike ještě někdo, furt to prepocitavam, ale nikdy se nedostanu k tomu dmg, ktere tim frost strikem opravdu dávám. :?

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 27 Jul 2013, 19:27

Ja testovat nic nebudu, protoze se ten dmg ani proc a vsechno nelisi vubec oproti AT, takze jestlu je tam nejakej vykyv 3% dmg tak to me nezajima :D

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby hlavmen » 27 Jul 2013, 20:26

killing machine je asi dobře jak se na to tak dívam :D ono to třeba procnulo 5x za sebou a pak 30hitů nic. Ale když je v abilitě výkyv pres 1k, kdyz jsem to testoval s weaponkou co dava 10-20dmg, tak to teda musí potom dělat pěknej bordel s ruthless. No a co se týče AT tak tam frost DK v pozadí zaniká, co jsem se tak díval v arenach/duelech, protoze jak uz bylo napsáno na mmo-champion: "If you’re just beginning with DK PVP, Frost is the spec for you. It’s highly effective with use of a minimal number of skills, and is pretty forgiving regarding ability choice compared to Unholy." :)

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 27 Jul 2013, 21:07

Jsou lidi, ktery tyhle sracky nezajimaj :D a proste hrajou pro zabavu to, co je bavi. Mas jako balance a feral, taky nehraje kazdej jen ferala v pvp :D kdybych hral nejaky svetovy turnaj, tak bych si unholy vzal :D

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby hlavmen » 27 Jul 2013, 21:35

aha, no tak tady to je, myslim, ze jsem nasel odpověď na to, proč frost dává takové jeby, proc lidi rikaj, ze unholy dava malej dmg a takove ty blbosti kolem DK.. vsichni to zname
Jde o to, že VŠECHNY ability, co mají napsáno X% wep dmg +Xdmg, mají buglý damage.
Pokud teda není chyba v popisu ability :lol:

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 27 Jul 2013, 21:53

A pocital jsi s tim, ze je to cely frost dmg a jde pres armor?

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby hlavmen » 27 Jul 2013, 21:58

no nemyslim si, že 50lvl dummy by měla takovou redukci dmg... ale špatně jdou vsecky striky tohohle kalibru.. blood strike, festering strike, obliterate (ikdyz tam je rozdil malej), death strike, scourge strike...

fixerr
Posts: 267
Joined: 20 Sep 2009, 16:15
Location: Frýdek-Místek

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby fixerr » 11 Aug 2013, 12:35

EDIT: Změna plánu, update.


Return to “Death Knight”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests