Death Knight Summary 4.3.4

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
fixerr
Posts: 267
Joined: 20 Sep 2009, 16:15
Location: Frýdek-Místek

Death Knight Summary 4.3.4

Postby fixerr » 25 Feb 2013, 17:41

#00BF00 #FFBF00 #BF0000
Specializace
http://imageshack.us/a/img821/7273/otyd.png

Blood

Frost

Unholy

Talenty
http://img19.imageshack.us/img19/4930/z5xe.png


Blood
Blood-Caked Blade
Crimson Scourge

Frost
Might of the Frozen Wastes - Nejspíše přidává dmg i pokud hráč nemá 2h zbraň.
Rime - Howling Blast z tohoto procu by neměl dávat runic power po použití.
Nerves of Cold Steel - Přidává šanci na hit i k 2h zbrani + zvyšuje dmg autoattacku 2h zbraně.

Unholy
Death's Advance - Nefunguje ze všech spellů, např. Death and Decay. Funguje pouze ze striků (Scourge, Plague, Necrotic).
Shadow Infusion - Když je pet přeměněn pomocí Dark Transformation, tak by neměl dostávat buffy Shadow Infusion na zvýšení dmg. Navíc, pokud použijeme Death Coil na ghoula, měl by dostat jeden Shadow Infusion.
Unholy Command - Po zabití targetu co dá honory nebo xp se neresetne cooldown Death Gripu.
Magic Suppression - Někdy přidává rp a někdy ne, někdy abrosbuje 100% a někdy pořád 75%, nejspíš to ovlivňujou spelly s dalším effektem jako slow apod.
Anti-Magic Zone - Chce to doladit, je uprostřed totem, který jde jednoduše zničit.

Spelly

Blood
Death Strike - Death strike by měl healnout i když nezasáhne target.
Dark Simulacrum - Je potřeba najít nějaké informace, co všechno a jak ma dělat, např. zkopirovane spelly by měli trvat jen po dobu buffu tzn. zkopčena travel forma zmizí po skončení DS buffu.

Frost
Runic Empowerment - Nerefreshuje death runy, nevim jestli je to timto spellem nebo něco špatně v rune systému.

Unholy
Death Grip - Občas to cíl po chvíli portne místo přitažení, někdy nefunguje vůbec. Dále by cíl měl letět těsně nad zemí.

Risen Ghoul + Gargoyle
viewtopic.php?f=181&t=9698&start=20#p110615

Rune System
Refresh run po dodge/parry/block/(miss?) - Runy, se kterými se dá miss jako druhý v pořadí (příklad: Blood strike hit, potom Blood strike miss) by měly mít cooldown nezávislý na předchozí runě. Momentálně druhá runa "běží" zároveň s tou první.

Glyphy
Prime
Major
Minor

Runeforging
Rune of Cinderglacier
Rune of Razorice
Rune of Spellbreaking
Rune of Spellshattering
Rune of Lichbane
Rune of Swordbreaking
Rune of Swordshattering
Rune of the Fallen Crusader
Rune of the Nerubian Carapace
Rune of the Stoneskin Gargoyle
Last edited by fixerr on 03 Sep 2013, 14:09, edited 22 times in total.

fixerr
Posts: 267
Joined: 20 Sep 2009, 16:15
Location: Frýdek-Místek

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby fixerr » 25 Feb 2013, 17:42

Zatím si tady hodím jen seznam, mám to v plánu projet celé znovu :) Jinak jedna věc co jsem si na první pohled všiml tak je už v seznamu - Blood of the North

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 25 Feb 2013, 21:27

Ja jsem skoro brecel kvuli tomu rune systemu :D, snad uz ho dodelaj, protoze "resourece" pro ability je docela zaklad :))

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 25 Feb 2013, 22:20

Pillar of Frost me udela immune proti deep freezu bez glyphu a bez zamrazeni na miste zatim nvm jak to je s glyphem.

Ale to hlavni je, ze frost spec nema permanetni death runy misto blood run a jinak plati to, ze nejde refreshovat death runy a po /dodge/parry se nevracej runy. Jeste to vyzkousim jak to je presne.

fixerr
Posts: 267
Joined: 20 Sep 2009, 16:15
Location: Frýdek-Místek

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby fixerr » 25 Feb 2013, 22:29

Já zatím nevidím nějakou změnu k lepšímu oproti 4.0.6. dost toho bude stejného. Jen co se mi líbilo tak je Raise Ally jak funguje :)

portakp3s
Posts: 60
Joined: 25 Feb 2013, 16:57

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby portakp3s » 26 Feb 2013, 10:56

Naprostej souhlas, rise ally je super.. vyzkoušeno v BG a funguje. Mě mrzí ty buglý strikey ... všude je plus 0 dmg :(

snipi
Posts: 3
Joined: 21 Jan 2013, 16:22

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby snipi » 26 Feb 2013, 11:07

uz sem hazel do bug reportu kuly tem vsem strike kery nepridavaji zadny dmg je tam fakt + 0 a vizual bug to není mam ted docela low dmg:(

portakp3s
Posts: 60
Joined: 25 Feb 2013, 16:57

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby portakp3s » 26 Feb 2013, 11:12

dokonce i ty procenta u weapon dmg se mi zdaj nějaký divný.. že by oblirate měl jen 150% weapon DMG a death strike 330% ??? pls.. tohle by chtělo opravit co nejdřív :(

Daimon
Posts: 13
Joined: 02 Sep 2011, 18:03

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Daimon » 26 Feb 2013, 14:45

DK od 4.2.0 ma snizenej dmg na Obliterate..proc se nepodivas na all patch notes co se u te cllasy menilo nez tu zacnes neco psat

portakp3s
Posts: 60
Joined: 25 Feb 2013, 16:57

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby portakp3s » 26 Feb 2013, 15:24

ach jo, zase další člověk, co se musí nad někoho povyšovat :( ... šlo mi o rozdíl mezi obliterate a death strike, jak to ted je.... frost má být na DMG a Blood na tank. Ale ale teď je frost slaboučkej a Blood opravdu je TANK (ale ne ten ve WoW). Možná sem to jen blbě napsal :) ...


Return to “Death Knight”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests