Death Knight Summary 4.3.4

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 29 Jun 2013, 20:23

Diky za opravu Hungering Cold, casto me to samotnyho sralo :D

Ale mam otazku:
Jaka uroven obtiznosti je doladeni toho rune systemu, protoze se v tom nevyznam, takze jestli to neni lehke tak to chapu, ale pripada mi, ze kdyz nejde refreshovat pres Runic Empowerment ty death runy (permanentni u frost dk, nvm jak u tech promenenych u unholy), tak se to chova tak, ze kdyz se "vylosuje" death runa na refresh a ona se nerefreshne z nejakeho duvodu, tak jakoby prichazime o 1 refresh, ke kteremu s sanci 45% doslo, ale runa se presto nerefreshla. Je to jen teorie musel bych to testnout, ale podstatne je, ze death runa je proste univerzalni runa a nejde resfresh a tim se mi zda, ze obcas dochazi k tomu, ze nemame ani runy ani runic power a cekame proste az neco nabehne... :D

Zkratka dodelani toho rune systemu bych rad doporucil jako pristi opravu pokud se nekdo bude vrtat v DKckach :D Diky.

reDjoHny
Posts: 124
Joined: 10 Apr 2012, 12:37

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby reDjoHny » 02 Jul 2013, 23:46

omg ja som si fakt myslel ze ten rune system je ako na wotlku.. aj som pozeral videa na youtube a fakt sa mi na svetkych zdalo ze sa runy refreshuju spolu a nie postupne.. no tak fajn, pardon

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 11 Jul 2013, 18:45

Moonfall dopln sem, prosim te, az budes mit cas, toto:

HB, kdyz procne z talentu Rime, nema davat zadny runic power. S talentem Chill of the Grave, ale uz ma davat 10rp (z 0 na 10), ale ted dava 20 (10 uz v zakladu z procu + 10 spravne z talentu).

Talent Nerves of Cold Steel pridava hit i k 2h a nejspis i zvysuje dmg autoattacku s 2h.

A smaz to s HB:

Howling blast ma totiz generovat rp za kazdy target, to je spravne podle: http://www.wowwiki.com/Chill_of_the_Grave
Je tam Note k tomu. Mysleno asi, kdyz mate tento talent, tak za kazdy target +10rp
"Howling Blast will generate Runic power for each target hit."
Last edited by Qoureth on 05 Aug 2013, 21:07, edited 2 times in total.

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby hlavmen » 27 Jul 2013, 12:14

Mohl by se nějakej developer juknout na frost strike? něco mi říká, že to takhle asi nemá být :D
http://imageshack.us/a/img202/6222/tnfl.jpg
http://imageshack.us/a/img59/4388/89i4.jpg
3,8k resilky a dostal jsem za 27k relativně slabou abilitou http://www.wowhead.com/spell=49143
edit:spatnej patch, spletl jsem se :D

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 27 Jul 2013, 13:23

:D:D jn spatnej :d ja na strke koukal jsou spravne bohuzel i obliterate :D

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby hlavmen » 27 Jul 2013, 14:21

ses musel koukat spatne :D
ne, ted vazne, to nemuze bejt normalni aby mi do tolika ressil (neni to moc, ale dost na to, aby mi nikdo tolik necritoval) dal instantem, jeste k tomu celkem levným instantem, kterej nema CD, takovou kopu dmg. Jasně, vím, že takovej ele sham muze do stejne resilky dat klidně i těch 40k fulminatkou, kterou stackuje nwm jak dlouho, a to do něj ještě nikdo nesmí mlátit. Jako fakt jsem zvědavej, jak to tu bude vypadat v S11 - holy pala bude WoGem critovat za 80k a frost DK obliteratem do kdovíjaký resilky za 50% hp (bez ohledu na armor, at je to cloth nebo plate, stejně dostane). Takhle kdyz někdo jde melee + dpriest/rdruid, tak jak narazí na frost DK+hpala tak konec - frost rozebere healera během 5 sekund a team co prohraje může jen doufat, že jim to do arény nehodí ty samé. Díval jsem se na blizz forum a nikde jsem tam nenasel, ze by nekdo nejak extra kritizoval frost DK (maximálně unholy :lol: ), takže buď je to nějaká iCe móda nebo tam nějakej brutal bug je. Na nic je to, že DK je složitá classa, takže se nikomu nechce to testovat. Budu se snažit toho broučka ve frost DK najít :)
P.S. jestli má nějakej dev čas, tak se může mrknout na Glyph of deaths embrace, na ten pozitivní bug dost lidí nadává

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 27 Jul 2013, 14:35

Je to proste Fdk s dmg bez defensivek poradnych :D a na AT funguje urcite jak ma a je to uplne to same, akorat lepsi kdyz funguje doslova vse u dk :D

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 27 Jul 2013, 14:36

Me spis vadi, ze shadow infusion jde stackovat pres ghoula death coilem v arene pri priprave :D tak vybehnou uz s transformovanym petem.

Brawe
Posts: 243
Joined: 20 Sep 2009, 00:24

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Brawe » 27 Jul 2013, 15:58

Nevím jak mají procovat talenty http://cata.openwow.com/spell=51128 , u kterého nevím jestli neprocuje i z abilit, a http://cata.openwow.com/spell=59057 . Ale když jsem zkoušel, dostal jsem se i na 10 PPM, což je 2x tolik...než co má mít...
"Testing is still showing KM being around 5PPM at 3/3 (like the 5/5 of WotLK)
being PPM it gets a great benefit form haste, as PPM proc chance is based on weapon attack speed before Haste is applied

PPM are not a guarantee of procs, they are the average of procs over a long time.
In the end, PPM are a flat chance, the chance is dependent on weapon speed.
faster weapon -> lower chance
slower weapon -> higher chance

5 PPM on a 2.6 weapon -> 21.66..% chance
5 PPM on a 3.6 weapon -> 29.99..% chance

PPM / ( 60s / weapon speed ) = proc-chance

Also note that KM only procs on Auto-attacks. The tooltip is incorrect and is soon to be updated.
"

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby hlavmen » 27 Jul 2013, 18:13

Shadow infusiun tu nefunguje, protoze se to nestackuje jakmile to pouzijes k healnuti, takze to je spis negativni jak pozitivni bug. Pozitivni bych videl jen v tom, ze ikdyz ghoula transformneš jakmile dosahnes 5stacku, tak se to dál stackuje, což by nemělo, ale jak nestihnu dát 5 stacku za tu 1 minutu kdy je z nej superzombie, tak se to resetne a mužu odznova.
3 tydny jsem tu nebyl, takze pokud se něco změnilo tak sorry :D
EDIT: jak se tak dívam, tak jak funguje Might of the frozen wastes? Kdyz mam 2h tak bych měl dávat o 10% víc dmg, že? Ale co kdyz si dam talent a nasadím one handu? u abilit mám pořád těch +10% dmg z talentu...


Return to “Death Knight”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests