Death Knight Summary 4.3.4

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
HyN3Q
Posts: 4249
Joined: 10 Jan 2011, 17:33
Location: 110 Innovation Drive Irvine, CA 92617

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby HyN3Q » 04 Jun 2013, 22:00

Neměl by si spát už? :D
jo vsak sem hnedka sel spat :D

..aha vy myslite tuhletu cast, o te jsem nevedel a take mi ji nikdo nerekl :D

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 06 Jun 2013, 20:40

Changelog:Merciless Combat (DK) doesn't affect auto-attack damage
Jsem ani nevedel, ze to zvysuje autoattack dmg :D kazdopadne talent Might of the Frozen Wastes naopak nezvysuje dmg autoattacku viz. nekde v minulych strankach moonfallovo hruby test.

Asura
Posts: 33
Joined: 12 May 2013, 12:28

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Asura » 17 Jun 2013, 13:49

Changelog:Merciless Combat (DK) doesn't affect auto-attack damage
Jsem ani nevedel, ze to zvysuje autoattack dmg :D kazdopadne talent Might of the Frozen Wastes naopak nezvysuje dmg autoattacku viz. nekde v minulych strankach moonfallovo hruby test.
Jedno z nejbuglejších DK na serveru si toho nevšimlo? Zajimavý... Ten top dmg ve všech BG bude asi permanentní náhoda ;)

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby hlavmen » 17 Jun 2013, 15:56

Jedno z nejbuglejších DK na serveru si toho nevšimlo? Zajimavý... Ten top dmg ve všech BG bude asi permanentní náhoda ;)
Frost DK je v BG vždy nejlepší a i kdyz neni buglé. Tu na serveru jak se ale stackuji buffy tak staci HC trinket a dostanete se s CD aj na 30k AP. Nějaky frost DK mi dokonce s CD dal Obliteratem do 3,7k ressil a 20k armoru crit za 38k.. jeden z nejvetsich duvodu proc hrat frost DK misto uh do PvP byl třeba diky talentu na anti magic shell, ktery fungoval i kdyz jste ho neměli. Ted nefunguje ani kdyz ho mate, sice jen někdy, ale jak na potvoru pokazde kdy byste zrovna potrebovali, aby fungoval. S glyphem i bez glyphu, to je uplně jedno, v tom to asi nebude :cry:
Jo a ještě si rejpnu :mrgreen:
Gargoyl na AT: http://imageshack.us/photo/my-images/24 ... 60259.jpg/
Gargoyl na iCe: http://imageshack.us/photo/my-images/12 ... 63416.jpg/
Nepotěší, když pečlivě připravujete zapnutí CDcek a war tam lupne sweeping strikes + bladestorm a dostane IK
Asi teďkom mate dost prace, takže tohle nespěchá

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 18 Jun 2013, 00:31

Ja unholy neresim, ale ten rune system je global pro dk, takze ma prednost podle me:D

DRALSR
Posts: 144
Joined: 21 Jun 2012, 17:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby DRALSR » 22 Jun 2013, 00:08

............................ no koment

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby hlavmen » 22 Jun 2013, 09:44

zkouseli jste někdo ten Magic suppression v UH? Mně přijde, že jsem jedinej komu to fakt nejde nebo jde, ale jednou za čas :D

reDjoHny
Posts: 124
Joined: 10 Apr 2012, 12:37

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby reDjoHny » 29 Jun 2013, 15:10

nevie niekto ci sa niekedy planuje opravit rune system na DK.. nehovorim ze je DK nehratelny ale ten rune system je dost fail.... proste ked dat napr. 2x za sebou heart strike a tim miniete svoje obe blood runy oni by sa mali resetovat zaroven na tu na ice sa resetuje najpr prva blood runa a potom sa az zacne reset pre to druhu, logicky to plati aj pre ostatne runy.. myslim ze toto by sa malo opravit.. je to dost zavazna vec pre vsetkych death knightov podl mna

Aliquis
Core Developer
Posts: 674
Joined: 13 Oct 2011, 21:10
Location: Žilina

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Aliquis » 29 Jun 2013, 15:12

tu na ice sa resetuje najpr prva blood runa a potom sa az zacne reset pre to druhu
Tak to má byť, funguje to správne.

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary 4.3.4

Postby Qoureth » 29 Jun 2013, 15:41

Tak to ma byt, kdyz uz neco o rune systemu, tak jedine to, ze death runy se nerefreshujou pri FS,DC,RS pak vraceni run pri dodge,parry,block i kdyz to uz z poloviny funguje. Ale nacitani run to je tak jak to ma byt podle cata.


Return to “Death Knight”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests