Death Knight Summary

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
fixerr
Posts: 267
Joined: 20 Sep 2009, 16:15
Location: Frýdek-Místek

Re: Death Knight Summary

Postby fixerr » 18 Dec 2012, 14:47

Pravda no, healy za 15% HP už jdou poznat :) nicméně teď bych řekl že už to nebude a na novém patchi to stejně zrušili takže z toho nebude nic :(

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary

Postby Qoureth » 18 Dec 2012, 15:16

To mi nevadi stejne se mi to nechtelo nahrazovat necim co jsem uz mel :D ale spis ten zbytek..sak tu proti melee se potis jak kks :D pak si neco overim a zjistim ze ty runy a frost fever delaj ten boj takovy.

Samozrejme vim, ze az po patchi, ale on zas nekdo nahodne neco vytahne misto toho, aby zjistil co by se nejvic hodilo :D
Last edited by Qoureth on 18 Dec 2012, 15:21, edited 1 time in total.

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary

Postby hlavmen » 18 Dec 2012, 15:17

hmm, tak to je mi líto, ale ten necrotic aspoň :D

fixerr
Posts: 267
Joined: 20 Sep 2009, 16:15
Location: Frýdek-Místek

Re: Death Knight Summary

Postby fixerr » 19 Dec 2012, 21:18

Přidal jsem teda ten Frost Fever, nevím jestli si zkoušel i ranged attack speed nebo jen melee, tak jestli se ti bude chtít tak to můžes testnout :D

fixerr
Posts: 267
Joined: 20 Sep 2009, 16:15
Location: Frýdek-Místek

Re: Death Knight Summary

Postby fixerr » 29 Jan 2013, 16:21

Aktualizováno, přidány asi 3 věci.

fixerr
Posts: 267
Joined: 20 Sep 2009, 16:15
Location: Frýdek-Místek

Re: Death Knight Summary

Postby fixerr » 31 Jan 2013, 16:46

Aktualizace po dnešním changelogu. Opraveno tedy: Glyph of Dark Succor, Blood Rites a Death Grip, ten se ale musí ještě více otestovat. Díky :)

Aliquis
Core Developer
Posts: 674
Joined: 13 Oct 2011, 21:10
Location: Žilina

Re: Death Knight Summary

Postby Aliquis » 31 Jan 2013, 17:48

Prosím o otestovanie tohto pozitívneho bugu a v prípade jeho potrvdenia aj o jeho zaradenie do summary:
http://bugtracker.ice-wow.eu/index.php? ... &project=4

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary

Postby Qoureth » 31 Jan 2013, 19:50

To jsem chtel kdysi nahlasit, ale dokud kazdej taji pozitivni bugy tak se nikam nehnem :D tohle je opravdu bug ani neni treba hledat nejaky material, zkratka rp je podle poctu vyplacanych run a HB je pouze za 1 runu takze +10 rp + dalsich 10 za talent a ne, ze se to nascitava za kazdeho zasahnuteho. A rekl bych, ze je chyba v HB nez v talentu ne? Zkusim to pak kdyztak.

Edit: Tak jo je to talentem. Bez toho talentu kdyz dam HB na 2 moby tak mam +10 rp jen za hb a s talentem +30 (+10 hb +20 talent da za 2 moby)

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary

Postby hlavmen » 03 Feb 2013, 11:42

Chtěl bych upozornit na dalších pár bugů - po opravě death gripu se mi stává, že jak ho natahnu, tak mi to piše, že nejsem xichtem k targetu, nebo out of range a pet mlátí na 20metru daleko do targetu odkud jsem ho pritahl a tak za 5 sekund se to srovná a už můžu útočit no.. :D Druhej bug se mi stává jen v PvP a to je v UH talent sudden doom, free death coil - no často se mi stává, že mi naskočí buff a rozsvítí se mi death coil, ale když ho chci použít tak nemůžu, protože nemám runic power. Kdyz jsem pul hodiny mlátil do dummy nestalo se mi to ani jednou, ale sotva co vlezu do BG tak pulka všech procnutí se bugne a sundá se to jen tim, že nasetrim runic power a vystrelim death coil.
Edit: ještě ten gargoyl se mi zdá dost divný, že dává po 1,5k - a jen taková malá otázečka:U UH mastery má zvyšovat shadow dmg, pritom gargoyl ma natural dmg - má to mastery platit aj na gargoyla?
Last edited by hlavmen on 03 Feb 2013, 11:45, edited 1 time in total.

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary

Postby Qoureth » 03 Feb 2013, 11:44

Ta druha vec uz je na bugtrakeru nedavno jsem to tam zahledl, a ta prvni muze byt i nejaka chyba v texture nebo jak vis, ze je to na 100% tim :D


Return to “Death Knight”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests