Death Knight Summary

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary

Postby hlavmen » 03 Feb 2013, 11:46

no protože pokazde jak neco pritahnu v PvP, tak na to chvilu vubec nemuzu utocit a to se stalo od té opravy

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary

Postby Qoureth » 03 Feb 2013, 13:06

Hm to se asi rychle pritahne jen visualne a ne fyzicky...

Nevim hele proc by to pak bylo ale jen v pvp, to bude muset vyresit nekdo kdo se v tom vyzna programove:D

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Death Knight Summary

Postby hlavmen » 03 Feb 2013, 14:58

No tak to bude tím, že jak to bylo buglý, tak to vizuálně nepřitahovalo jen hráče, ale moby jo. Určitě to bude souviset s odezvou mezi hráčem a serverem, protože jinak si to nedokážu vysvětlit proč je to tak v PvP a ne v PvE. Možná to bude podobnej problém jako když se někdo dívá na warra, kterej se charguje - vidim jak sekundu běží na místě a pak se portne k targetu. Nebo heroic leap, akorat to jsem si včera všiml, že se to opravilo společně s gripem asi, protože už vidím jak pěkně vyskočí xD
Edit: teď na to čumím a on aj ten charge uz jde videt :D

HyN3Q
Posts: 4249
Joined: 10 Jan 2011, 17:33
Location: 110 Innovation Drive Irvine, CA 92617

Re: Death Knight Summary

Postby HyN3Q » 03 Feb 2013, 15:26

hosi, ja jsem nic s heroic leap ani s charge nedelal :D jen jsem gripu hodil podminku pokud je target player tak aby ho to pritahlo jinou metodou. Ale ted uz to asi bude jen v delay mezi serverem a hracem. Uvidime jak to bude po te cistce, to uz bude DB cache docela (snad) v pohode takze by delay mel i trosku klesnout..takze ja to vidim takhle, je to lepsi nez to bylo nebo to mam radeji revertnout ? :)

fixerr
Posts: 267
Joined: 20 Sep 2009, 16:15
Location: Frýdek-Místek

Re: Death Knight Summary

Postby fixerr » 03 Feb 2013, 16:08

Podle mě to je lepší, sice ta funkčnost není 100%, ale aspoň to hráče "portuje" rychleji. :) (radši ten runic empowerment) :D

HyN3Q
Posts: 4249
Joined: 10 Jan 2011, 17:33
Location: 110 Innovation Drive Irvine, CA 92617

Re: Death Knight Summary

Postby HyN3Q » 03 Feb 2013, 18:50

radši ten runic empowerment) :D
kdyz mi zjistis od grega presny popis, jak to funguje protoze to stale nechapu tak neni problem :D

fixerr
Posts: 267
Joined: 20 Sep 2009, 16:15
Location: Frýdek-Místek

Re: Death Knight Summary

Postby fixerr » 03 Feb 2013, 21:34

Já to chápu, stačí když ti to vysvětlím já? :D

Qoureth
Posts: 376
Joined: 25 Oct 2011, 22:38

Re: Death Knight Summary

Postby Qoureth » 03 Feb 2013, 23:33

Ted jsem byl bg a ten deathgrip opravdu nekdy kdyz pritahne tak mi nejde utocit, doufejme, ze je to lag :D

fixerr
Posts: 267
Joined: 20 Sep 2009, 16:15
Location: Frýdek-Místek

Re: Death Knight Summary

Postby fixerr » 03 Feb 2013, 23:53

Aktualizace, přidáno:
Crimson Scourge
Chill of the Grave
Sudden Doom
Runic Corruption

HyN3Q
Posts: 4249
Joined: 10 Jan 2011, 17:33
Location: 110 Innovation Drive Irvine, CA 92617

Re: Death Knight Summary

Postby HyN3Q » 04 Feb 2013, 10:26

Já to chápu, stačí když ti to vysvětlím já? :D
ne nechapes, ten bitovy posun je krapek jiny nez si myslis.


Return to “Death Knight”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest