Začnu od konce talentů:
Summon Gargoyle = +správný dmg
-málo HP
-nelze měnit targety a útočí při vyvolání na nejbližší target
-nefunguje haste a hit
-asi pozitivní bug: nevím to na 100%, ale na nějakém fóru jsem četl, že útoky by neměli critovat, což dělají
Unholy Blight = +funguje efekt anti-dispellu
-přes absorb effecty dává 1 dmg (např: když dám DC a zruším priestovy Power Word: Shield, tak následuje místo 10% over 10s -> 10 dmg over 10s)
Anti-Magic Zone = +absorbuje dmg
-vyvolávací efekt je totem s 10k HP -> melee lehce zabije
Magic Supression = :D
Shadow Infusion = pozitivní bug -> lze stackovat Shadow Infusion, při Dark Transformation
Unholy Command = -neresetuje se při zabití, které dá expy nebo honory
+funguje snížení cooldownu
Festering Strike = sice prodlužuje Diseasy, ale jen do max. základního trvání (bez talentu na prodloužení) -> nahození Diseasů + FS = 20s (mělo by 26s, neberu v úvahu GCD)
Reaping = pozitivní a zároveň negativní -> runy se změní na Death Runy, ale po jejích "konzumaci" se nevrací na původní (jako pozitivní bug vidím spamovatelnost Necrotic Striku, jako negativni časté reaplikace Diseasů)
Pet = -má špatný AP, něco jako tento můj report:
viewtopic.php?f=179&t=12840, navíc nebere haste jako Gargoyle
-haste a hit
To je výčet všeho co jsem si všiml.
Jako report na BUGTRACKER už má připraveno, ale schází mi důkazy, vzorce apod.
P.S.: Není to CRY, jen vysvětlení proč UH DK ještě nesahá na pozici 99% hratelnosti.