Unholy dk in pvp

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
bucmen
Posts: 13
Joined: 04 Dec 2013, 15:23

Re: Unholy dk in pvp

Postby bucmen » 14 Dec 2013, 09:59

To ja vim hlavmen,ale ten casting speed to nezpomluje,ne?Jinak jak rika Chedaar,ze by ten AMS mel davat vic runicu je pravda,ale moc op?Ve frostu mas runicu snad nekonecno mi prijde,ale v UH zas tak moc ne,takze diky tomu AMS by to prave melo byt o neco lepsi,navic ho pouzijes jen jednou za 45s.Kdyby u UH zatim jen opravyli ten AMS,tak budu celkem spokojenej,jelikoz si myslim,ze je to jeden z nej talentu co u nej prave je.A prijde mi pak zbytecny davat 3 talenty do AMS,ktery se vzdy po prvnim pouziti bugne,abych mel dalsi talent na AMZ,kterej je taky skvelej...

Scanties
Posts: 816
Joined: 06 Jun 2013, 12:56
Location: Ostrava
Contact:

Re: Unholy dk in pvp

Postby Scanties » 14 Dec 2013, 10:06

Anti-Magic Zone taky nejde jak má, je uprostřed "totem" s 10k HP, který pro melee není problém zabít na jeden úder.

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Unholy dk in pvp

Postby hlavmen » 14 Dec 2013, 10:10

To ja vim hlavmen,ale ten casting speed to nezpomluje,ne?Jinak jak rika Chedaar,ze by ten AMS mel davat vic runicu je pravda,ale moc op?Ve frostu mas runicu snad nekonecno mi prijde,ale v UH zas tak moc ne,takze diky tomu AMS by to prave melo byt o neco lepsi,navic ho pouzijes jen jednou za 45s.Kdyby u UH zatim jen opravyli ten AMS,tak budu celkem spokojenej,jelikoz si myslim,ze je to jeden z nej talentu co u nej prave je.A prijde mi pak zbytecny davat 3 talenty do AMS,ktery se vzdy po prvnim pouziti bugne,abych mel dalsi talent na AMZ,kterej je taky skvelej...
Zpomaluje, dokud target na sobě ma debuff. Pokud ma 10k absorbu nastackovaneho, hodi si instantku za 30k, tak pak logicky uz casti normalni rychlosti, protoze ten debuff prehealoval.

bucmen
Posts: 13
Joined: 04 Dec 2013, 15:23

Re: Unholy dk in pvp

Postby bucmen » 14 Dec 2013, 10:25

Tak to az pojede server,tak se musim na toto mrknout,jelikoz sem si nijak nevsimnul,ze by ten debuff fungoval

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Unholy dk in pvp

Postby hlavmen » 14 Dec 2013, 11:59

na DK si toho nevsimnes, ale jak to na tebe stackuje někdo jinej a jsi caster, tak tech 30% urcite poznas :D

Chedaar
Posts: 54
Joined: 10 Dec 2012, 17:23

Re: Unholy dk in pvp

Postby Chedaar » 14 Dec 2013, 12:34

To ja vim hlavmen,ale ten casting speed to nezpomluje,ne?Jinak jak rika Chedaar,ze by ten AMS mel davat vic runicu je pravda,ale moc op?Ve frostu mas runicu snad nekonecno mi prijde,ale v UH zas tak moc ne,takze diky tomu AMS by to prave melo byt o neco lepsi,navic ho pouzijes jen jednou za 45s.Kdyby u UH zatim jen opravyli ten AMS,tak budu celkem spokojenej,jelikoz si myslim,ze je to jeden z nej talentu co u nej prave je.A prijde mi pak zbytecny davat 3 talenty do AMS,ktery se vzdy po prvnim pouziti bugne,abych mel dalsi talent na AMZ,kterej je taky skvelej...
Moc OP to je v tom smyslu že jak se do tý Magic Shell trochu bouchne (spell dmgem) tak už DK v tu chíli ví, že vyhrál.. A né že by to mělo dávat VÍC RP ale mělo by to dávat vždy když ho použiješ ale ne v takovým počtu v jakým ho dostáváš při prvním použití - +200 RP když dostanu pyroblast - trochu moc ne? :lol:

Scanties
Posts: 816
Joined: 06 Jun 2013, 12:56
Location: Ostrava
Contact:

Re: Unholy dk in pvp

Postby Scanties » 14 Dec 2013, 12:41

Moc OP to je v tom smyslu že jak se do tý Magic Shell trochu bouchne (spell dmgem) tak už DK v tu chíli ví, že vyhrál.. A né že by to mělo dávat VÍC RP ale mělo by to dávat vždy když ho použiješ ale ne v takovým počtu v jakým ho dostáváš při prvním použití - +200 RP když dostanu pyroblast - trochu moc ne? :lol:
Ono na AT to taky nemají vychytané, je tam určity přepočet damage absorbnuteho a runic poweru.

Chedaar
Posts: 54
Joined: 10 Dec 2012, 17:23

Re: Unholy dk in pvp

Postby Chedaar » 14 Dec 2013, 12:48

Ono na AT to taky nemají vychytané, je tam určity přepočet damage absorbnuteho a runic poweru.
Já ale nemluvil teď o AT ;) 200 RP jsem dostával tady :P Ale jen při prvním použití, a v arénách které jsou delší než 10 minut je to pak dost těžký znovu burstit bez toho aby tě ukitovali.. na AT při burstu končila aréna....buď jsem umřel protože tam byl rog / feral xD nebo umřel healer / dps do kterýho jsem šel...Jen mi to Funkční přijde moc přehnaný :D Nic víc..

bucmen
Posts: 13
Joined: 04 Dec 2013, 15:23

Re: Unholy dk in pvp

Postby bucmen » 14 Dec 2013, 13:19

Samozrejme by to asi nemelo davat tolik RP co tu dava,ale kdyz si v arene,ktera trva napr. 10 minut,tak ten AMS pouzijes docela castokrat a pak je UH docela v nevyhode kdyz prijde o tolik RP co by mel pospravnu dostat.Jen rikam,ze je to jeden z nej talentu,ktery je pro UH Dk docela dulezitej,tak ze pri jeho nefunkcnosti je UH dost v nevyhode.Kdyz sem pooprve predelal talenty z frostu na UH,tak sem se divil,jak nekdo muze udelat nejakej dmg,kdyz jsem byl porad na cd s runama a RP nikde.Ted samozrejme uz znam rotace a hra je o mnoho lepsi,ale uz pri duelu kdyz si resetnu talenty a AMS funguje spravne,mam asi o 40% vetsi sanci na vyhru,nez kdyz nefunguje...muj nazor

hlavmen
Posts: 1735
Joined: 10 Oct 2011, 15:05
Location: Třebíč

Re: Unholy dk in pvp

Postby hlavmen » 17 Dec 2013, 20:17

Jsem se nudil, no a hledal jsem, jak to je s tim AMS a cyclonem/hexem. Staci si do gůglu napsat "cyclone through anti magic shell" a vyjede vam hned několik bugtrackeru serveru (vcetne AT), kde tohle resili, no a vyresili.
Cyclone totiz neni fyzickej spell (protoze si vemte, jak to zni :D ) takze by neměl prochazet AMS stejne jak hex, kterej je magickej jak něco. Příklad:
Spell reflection u warra odrazi cyclone i hex.
Pres Hand of Protection projde jak hex, tak cyclone... stejně jako vsecky magicke efekty.
Pokud funguji resisty, tak cyclone jako nature spell jde resistnout.
Takovej sap pres AMS má projít... protoze to neni spell a uz vubec ne magickej :D
Nwm, co tu vsichni rikate o AT, ze to tam jde, ale mně se jeste DKcku cyclone prohodit zelenym stitem nepovedlo, protoze to fixli. No a dostal jsem se az k tomuhle http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/927082189
Podle tohohle by tedy solar beam měl být silence, ktereho se lze zbavit pouze tím, že z něj jednoduše vypadnete. Ne, ze bych si chtěl nějak stezovat na solar beam.. to ne, funguje stejne jak na AT :D, probíhá tak, ze silence se v urcite frekvenci nahazuje furt dokola vsem playerum uvnitr beamu. Jestli v te chvili se podari hraci uvnitr beamu nejakym zpusobem nahodit reflect, tak caster (moonkin) dostane plnej 2-3 sekundovej silence ze solar beamu, ktery je od nej nekdy i deset metru daleko.
By mě jeste zajimalo... heroic throw se silence efektem.. prochazi pres AMS? Popr nahazuje silence efekt?


Return to “Death Knight”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests