Shrnutí-Rogue(převážně bugtracker)

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
Trymore
Posts: 449
Joined: 19 Dec 2011, 00:39

Re: Shrnutí-Rogue(převážně bugtracker)

Postby Trymore » 09 Apr 2012, 14:25

Relentless Strikes funguje na Rupture, Eviscerate atď, určite stačí doplniť kód o Envenom a SnD, neverím, že je to njeako časovo náročná oprava, rovnako ako u glyphu na SS....

Sharpie
Posts: 353
Joined: 06 Feb 2012, 16:03

Re: Shrnutí-Rogue(převážně bugtracker)

Postby Sharpie » 13 Apr 2012, 21:54

Přesně tak, základ tam je, jen nějak změnit vzorec nebo přidat 2 spelly. Ještě trošku upravit Eviscerate, který dává něco málo přes 1/2 damage co má dávat a bude to nádhera.. :D

Gregory
Core Developer
Posts: 4921
Joined: 20 Sep 2009, 14:51
Location: near Pilsen
Contact:

Re: Shrnutí-Rogue(převážně bugtracker)

Postby Gregory » 14 Apr 2012, 20:18

U toho glyphu je 20%, jen generátor náhodnejch čísel je svině.

Sharpie
Posts: 353
Joined: 06 Feb 2012, 16:03

Re: Shrnutí-Rogue(převážně bugtracker)

Postby Sharpie » 14 Apr 2012, 20:21

Aha :D To je pěkný no, u combat roguny to je hodně podstatný, je to znát když ze 100 SS to dá cca 5x místo 20x :D

Gregory
Core Developer
Posts: 4921
Joined: 20 Sep 2009, 14:51
Location: near Pilsen
Contact:

Re: Shrnutí-Rogue(převážně bugtracker)

Postby Gregory » 14 Apr 2012, 20:25

Tak se omlouvám, Aliquis mě upozornil na to, že sem zapomněl změnit stará data z WotLK z "proc only on crit" na Cataclysm a sice "proc on every hit". Takže zejtra.

..každopádně to na tom svinským generátoru náhodnejch čísel nic nemění :D dost je to znát třeba u šance na proc u enchantů, tam je to docela tragický občas.

Sharpie
Posts: 353
Joined: 06 Feb 2012, 16:03

Re: Shrnutí-Rogue(převážně bugtracker)

Postby Sharpie » 14 Apr 2012, 20:29

Super, díky moc. :)

mischo5500
Core Developer
Posts: 1412
Joined: 05 Oct 2011, 21:06
Location: Žilina-SK
Contact:

Re: Shrnutí-Rogue(převážně bugtracker)

Postby mischo5500 » 14 Apr 2012, 20:53

Ten generator jer fakt divny obcas=D Je to vidiet pri disovani ze padne vela krat po sebe 2x maelstrom a potom zrazu pada len 1x hrozne dlho, pri skinnovani ked niekedy padne aj 6x Blackened Dragonscale a potom pol hodku nic a pod...=D Asi by sa nedalo pouzit iny algoritmus na generaciu tych cisel co?=D

Gregory
Core Developer
Posts: 4921
Joined: 20 Sep 2009, 14:51
Location: near Pilsen
Contact:

Re: Shrnutí-Rogue(převážně bugtracker)

Postby Gregory » 14 Apr 2012, 20:55

Existuje implementace, ale neni odladěná. Nechci se v tom moc vrtat, tomuhle odvětví moc nerozumim, resp. tedy nemam zkušenosti.

btw. můžete zkusit ten glyph, teď to padlo.

Sharpie
Posts: 353
Joined: 06 Feb 2012, 16:03

Re: Shrnutí-Rogue(převážně bugtracker)

Postby Sharpie » 14 Apr 2012, 23:23

Glyph za mě jede parádně. Ale ten generátor - jak je psáno.. 10x po sobě nic a najednou mi to hodí 2 pointy 3x po sobě.. Potom zase 7x nic a 2 pointy po sobe.

Trymore
Posts: 449
Joined: 19 Dec 2011, 00:39

Re: Shrnutí-Rogue(převážně bugtracker)

Postby Trymore » 15 Apr 2012, 11:58

glyph už funguje ako má, bonusový CP už dostávam aj keď SS necritne, ďakujem za opravu. a náhodu by som neriešil, veď to funguje konečne správne :)
edit: podarilo sa opraviť aj zvýšenie autoattack dmg z Bandits Guile? lebo v recounte (melee dmg) prvý krát vidím čísla, ktoré by zodpovedali tomuto opravenému talentu
edit2: prvý edit beriem s5, bola to asi len náhoda keď procli všetky enchanty a trinkety (navyše som zvýšenie melee dmg v statoch nespozoroval, ale to mohol byť len vizuálny bug) :D


Return to “Rogue”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest