Jojo, já jen poukazoval na ten generátor.. :D
Btw. u toho evisu, jak to s ním je? Celkem to tahá dolu dps a nejspíš tam je špatně vzorec.
Vzorec:
177+((536 * 5) + AP * 0.455)*1.2 - 529+((536 * 5) + AP * 0.455)*1.2
Bez eq pouze se zbraní mám 1289 AP. Násobena 1.2x kvůli talentu "Coup de Grace", který zvyšuje damage o 20%.
Výpočet:
177+((536 * 5) + 1289 * 0.455)*1.2 až 529+((536 * 5) + 1289 * 0.455)*1.2 = 4096,794 až 4448,794 damage.
Skutečný damage: 2339, 2411, 2415, 2419, 2479, 2519, 2542
Nevím z čeho se to vypočítává ve skutečnosti, ale na 5 CP bych měl dávat teoreticky 536x5 = 2680 + AP bonus, talenty,... takže by to nemělo být určitě pod 2680. Vůbec nevím, podle čeho by se to mohlo počítat...
Např. s 10 806 AP + talentem na 20% damage bych měl dávat:
177+((536 * 5) + 10806 * 0.455)*1.2 až 529+((536 * 5) + 10806 * 0.455)*1.2 = 9293,1 až 9645,1 damage
Ve skutečnosti dávám: 5350, 5495, 5514, 5523 rozdíl je +- 40-45% což je v dps znát, ještě když to critne.
EDIT: Ještě dopíšu zbytek celkem závažných bugů, ať je to +- pohromadě.
K tomu Bandit's Guile - Damage z melee se mi nezdá zvýšený a u eviscerate to také stále nezvyšuje.
Relentless Strikes stále nefunguje na Envenom a Slice and Dice
Killing Spree stále vyhazuje z combatu.