Retribution Paladin Test, Bugs, a Rady jak na něj

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
Pazi11111
Posts: 72
Joined: 10 Jan 2012, 12:39

Retribution Paladin Test, Bugs, a Rady jak na něj

Postby Pazi11111 » 07 May 2012, 17:20

Taakže chtěl bych něco napsat o současném retri paladinovi, neb se množí zvěsti o tom, že má buglou mastery, která údajně přidává víc dmg než by měla. Testoval jsem tento jev s Templars Verdictem a moje mastery byla následující: http://i45.tinypic.com/25u1s8o.png

Vysvětlivky: TV - Templars Verdict
CS - Crusader Strike
DS - Divine Storm
HoL - Hand of Light
křídla - Avenging Wrath

Jen pro info: čím víc mastery retri pala má, tím víc procent holy dmg (Hand of Light) se přidává k základnímu dmg TV, CS a DS (z tohoto základu se přídavný holy dmg počítá a pak se k tomu přičte.) Kdo tento fakt nepochopí, nemusí ani číst dál a žít v iluzi, že to funguje jinak.

Výsledky testu jsou zde:

noncrit bez křídel:
http://i49.tinypic.com/1571zx0.png
17 373 : 6887 = 2.52
100 : 2.52 = 39.64% - tedy mastery přidává necelých 40% ze základního TV.

crit bez křídel:
http://i45.tinypic.com/5nuiif.jpg
Zde není třeba počítat je jasně vidět, že Hand of LIght se nepočítá z critu a do hodnoty TV se vejde 7x.
A HoL nikdy necrituje.

noncrit s křídlama
http://i49.tinypic.com/ddhrpg.png
Tady je to trochu složitější. HoL dosahuje téměř poloviny hodnoty TV. Jakto?
Křídla zvedají o 20 procent každý dmg. Tedy předpokládejme, že HoL se vypočítává z TV, který je již ovlivněn křídlama, a výsledek HoL se ještě zvýší o 20 procent díky křídlům.
Takže 12 395 / 6 x 5 = 10 329 toto je HoL neovlivněný křídlama.
26 059 / 10 329 = 2.52
100 : 2.52 = 39.63% - a hele vyšlo nám to relativně stejně jako v případě noncritu bez křídel. (kvůli zaokrouhlování)
Předpoklad byl správný. Tedy z křídlama ovlivněného TV se vypočítá HoL, který se ještě zvedne o 20 procent. Někomu by se to mohlo zdát jako stackování dmge, ale já si myslím, že to tak funguje i na offiku.

crit s křídlama
http://i49.tinypic.com/2rps8qs.png
Zde je to stejné jako v případě critu bez křídel akorát se opět zvedne vypočtená hodnota HoL o 20%.


Dále přepokládám, že podobný efekt na HoL bude mít i spell Inquisition, takže v případě použití spolu s křídlama by mohl HoL být ještě o něco vyšší. Je to možná i důvod, proč někteří tvrdili, že dmg HoL byl skoro na stejné úrovni jako dmg TV nicméně můj názor je takový, že to bylo trochu zveličené. (ještě jsem neviděl žádný screen, kde by HoL byl vyšší než základní hodnota TV)

Test tedy doufám vyvrátil názor, že je něco přehnaně overpowered.

Pro doplnění: toto jsem testoval s přiděleným talentem Seal of command, který je buglý, protože přidává malý dmg i se zapnutým Seal of Insight, normálně by měl fungovat pouze při nahozeném Seal of Truth, Justice nebo Righteousness. Toto však na tento test nemá žádný vliv.(klidne se to může opravit - drastický efekt to mít nebude).

Byl bych raději kdyby se více diskutovalo o opravě Word of Glory který funguje jako by byl aktivní glyph a to nejen u retriho. I když se to nezdá, docela to tento spell oslabuje. Raději bych dostal 1 instantní heal za 100 %, než za 50% instantně a 50% ve formě HOTky. Protože použiji li spell znovu do 5 sekund od předchozího, původní HOTka se překryje novou HOTkou a nevyužije se heal z původní překryté hotky.

Další bug je u spellu Exorcism, který se chová taky jako s glyphem. Dává navíc dmg v podobě DOTky. Tento bug je sice pro paladiny pozitivní, nicméně je to bug, že ano :)

Existuje i víc bugů, ale nemám sílu je sem všechny psát. Aktuálně by bylo dobré zaměřit se na tyto 2 poslední.

Vím, že tato sekce neslouží k hlášení bugů, jen jsem chtěl adekvátně zareagovat na množící se stížnosti jak je retri přesílenej, jak nejde zabít, atd.

Proto sem dám ještě návod jak za každou dps class zabít full vici retráka (předpoklad je stejný equip)

Warior - charge, shodit, mlátit, zrušit bublu, dorazit, smát se - prostě zabít rychleji a k ničemu nepustit. Myslím, že warior má i silnější burst než retri (-100% armor... bože kdo to vymyslel)

Paladin - přijďte na to sami.

Hunter - Retrák se k vám nesmi dostat tzn. ustřílet, upasťovat, zpomalit, poslat pavoučka.

Roguna - rozjebat zezadu, k ničemu nepustit. Při ohrožení zmizet a znova.

Priest - sem nic psát nebudu, možná mě nebudete mít rádi, ale věřte, že já vás taky nemám rád :)

DK - připravit prsty na extrémní zátěž, točit spelly, šetřit healy, za půl hodiny smočit spokojeně prsty do vlažné vody. (jen počkejte až nám opraví Word of Glory. :evil: chachacha CHACHACHA!!!!!)

Shaman - zeptejte se hráče Spydo

Mage - zamrazit, jednou rukou se šťourat se v nose a druhou frostboltovat, zamrazit, frostbolt, port, znehybnit frostbolt, znehybnit, dorazit, zívnout

Warlock - dotka utíkat sukuba dotka sukuba dotka port opakovat.

Druid - zde neexistuje univerzální řešení. Existuje jen mrtvý druid (v aréně toto pravidlo neplatí vždy).

Pokud jste došli až sem děkuji za přečtení.

Hardlife
Posts: 126
Joined: 16 Dec 2011, 16:33

Re: Retribution Paladin Test, Bugs, a Rady jak na něj

Postby Hardlife » 08 May 2012, 04:02

no pekne spisne ja len ze paladin ak ma dobre navrhnute talenty tak zhadzuje si imaring effekty , tak tiez k tomu druidovi videl som dnes pred OG skveleho Feral druida ktory mal 60% dodge a oneshot macro? mohlo ist cele do ritki kedze si zapol def ability , Restak moze snad cyclon pouzit utekat vo forme a schovat sa az padnu mu buffy, Balance asi to same, Priest shadow no hadam len disperzia ho zachrani a fear ak nema paladin pretocenu isigniu , disco maju redukcie a este aj proti kicku daky spell co mozu vyuzit

Humunug
Posts: 92
Joined: 29 Feb 2012, 00:08

Re: Retribution Paladin Test, Bugs, a Rady jak na něj

Postby Humunug » 08 May 2012, 11:42

Nadhernej clanek dekuju za napsani konecne nekdo kdo nefnuka ze to je bug to je op bla bla ale narovinu rekne co a jak a podlozi to dukazy jen tak dal :)

Pipin
Posts: 51
Joined: 20 Sep 2009, 15:13

Re: Retribution Paladin Test, Bugs, a Rady jak na něj

Postby Pipin » 08 May 2012, 12:58

Druid - zde neexistuje univerzální řešení. Existuje jen mrtvý druid (v aréně toto pravidlo neplatí vždy).
Trolololo :D

Ondra737
Posts: 240
Joined: 18 Dec 2011, 22:16
Location: Peklo na nebi

Re: Retribution Paladin Test, Bugs, a Rady jak na něj

Postby Ondra737 » 08 May 2012, 12:59

Asi poradne neznas paladina, paladin ma fear na demony a glyph ktery ho dela instantni takze sucuba je opravdu nahovno adokud bude mage spomalovat palu aji dkyz ma freedom tak je nedatelnej (Frostfirebolt spomaluje aji dkyz je freedom) Ale jinak pekne zepsane :)

Shavik
Posts: 1081
Joined: 19 Oct 2011, 14:32
Contact:

Re: Retribution Paladin Test, Bugs, a Rady jak na něj

Postby Shavik » 08 May 2012, 13:20

Ziadny normalny mage ti nenecha freedom dlhsie ako 1-2 sekundy.

Ondra737
Posts: 240
Joined: 18 Dec 2011, 22:16
Location: Peklo na nebi

Re: Retribution Paladin Test, Bugs, a Rady jak na něj

Postby Ondra737 » 08 May 2012, 15:54

ja mam freedom stale nasobe ale mage hodi Frostfire a je to vriti i pres to freedom sjem spomalenej

Syselmaster
Posts: 184
Joined: 25 Nov 2011, 12:41

Re: Retribution Paladin Test, Bugs, a Rady jak na něj

Postby Syselmaster » 08 May 2012, 16:15

Tak to s tím frostfire boltem jak říkáš by rozhodně nemělo jít.

Ohledně toho freedomu, že ho máš na sobě celou dobu Ondro, tak Shavik myslel http://www.wowhead.com/spell=30449 . Takže to ani tak nezáleží na tobě jako spíš na tom, nakolik kompetentní mág proti tobě hraje. Vy paladini máte hold tu nevýhodu, že veškerý ty vaše buffy jsou hrozný blikátka a jde to krásně zpozorovat a spellstealnout. Zvlášť takový spellstealnutý křídla jsou pro mága do shatteru druhý Vánoce :D

Shavik
Posts: 1081
Joined: 19 Oct 2011, 14:32
Contact:

Re: Retribution Paladin Test, Bugs, a Rady jak na něj

Postby Shavik » 08 May 2012, 22:42

Dále přepokládám, že podobný efekt na HoL bude mít i spell Inquisition, takže v případě použití spolu s křídlama by mohl HoL být ještě o něco vyšší. Je to možná i důvod, proč někteří tvrdili, že dmg HoL byl skoro na stejné úrovni jako dmg TV nicméně můj názor je takový, že to bylo trochu zveličené. (ještě jsem neviděl žádný screen, kde by HoL byl vyšší než základní hodnota TV)

Test tedy doufám vyvrátil názor, že je něco přehnaně overpowered.
No, takze ja ti ukazem screen, kde je mastery velmi velmi divna, dmg je vysoky.

Najprv si spolu precitajme, co robi mastery.
Your Templar's Verdict, Crusader Strike, and Divine Storm deal 0.0% additional damage as Holy damage. Each point of Mastery increases the damage by an additional 2.1%.
Teraz par screenov - en upozornim, ze v Combatlogu sa najprv ukaze mastery ako Hand of Light a az potom abilita, ktora ju vyvolala. Takze:

http://stealers.yw.sk/trash/hand_of_lig ... 140413.jpg

Crusader Strike - 4174 DMG a nasledne Hand of Light za 7428 DMG.
To je 177,96% DMG ability, ktora ten utok vyvolala!
Templars Verdict za 24881 DMG a HoL za 7408+14088=21496
To je 86,40% DMG z ability, ktora ho vyvolala!

Dalsi screenshot

http://stealers.yw.sk/trash/hand_of_lig ... 140424.jpg

TV za 8749 a HoL za 12032 DMG
To je 137,52% DMG z abilitzy, ktora ho vyvolala!

takze sa ti to zda ok? Ked kazdy bod mastery zvysuje DMG HOL o 2,1%, tak kolko mastery ma, aby dal 177,96% DMG naviac?
:roll:



Testovane na shamanovi s:
http://stealers.yw.sk/trash/hand_of_lig ... 122200.jpg

//dufam ze som sa nepomylil v pocitani %, som dost unaveny, ale aj keby, princip snad vidis hned z combatlogu.

Pazi11111
Posts: 72
Joined: 10 Jan 2012, 12:39

Re: Retribution Paladin Test, Bugs, a Rady jak na něj

Postby Pazi11111 » 09 May 2012, 00:00

To: Shavik

OK prohlédl jsem si screeny a souhlasím. Toto je opravdu veliký HoL oproti spellu ze kterého vzniknul. Zkoušel jsem to taktéž testovat, tentokrát se zapnutými křídly i se zapnutou Inquisition. A vždycky mě HoL vyšlel maximálně do 55 procent CS nebo TV. Nabízí se tedy otázka co nebo který spell zvyšuje HoL do takových obludných rozměrů. Těžko však říct, jak by toto GMka řešili.


Return to “Paladin”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests