Taakže chtěl bych něco napsat o současném retri paladinovi, neb se množí zvěsti o tom, že má buglou mastery, která údajně přidává víc dmg než by měla. Testoval jsem tento jev s Templars Verdictem a moje mastery byla následující: http://i45.tinypic.com/25u1s8o.png
Vysvětlivky: TV - Templars Verdict
CS - Crusader Strike
DS - Divine Storm
HoL - Hand of Light
křídla - Avenging Wrath
Jen pro info: čím víc mastery retri pala má, tím víc procent holy dmg (Hand of Light) se přidává k základnímu dmg TV, CS a DS (z tohoto základu se přídavný holy dmg počítá a pak se k tomu přičte.) Kdo tento fakt nepochopí, nemusí ani číst dál a žít v iluzi, že to funguje jinak.
Výsledky testu jsou zde:
noncrit bez křídel:
http://i49.tinypic.com/1571zx0.png
17 373 : 6887 = 2.52
100 : 2.52 = 39.64% - tedy mastery přidává necelých 40% ze základního TV.
crit bez křídel:
http://i45.tinypic.com/5nuiif.jpg
Zde není třeba počítat je jasně vidět, že Hand of LIght se nepočítá z critu a do hodnoty TV se vejde 7x.
A HoL nikdy necrituje.
noncrit s křídlama
http://i49.tinypic.com/ddhrpg.png
Tady je to trochu složitější. HoL dosahuje téměř poloviny hodnoty TV. Jakto?
Křídla zvedají o 20 procent každý dmg. Tedy předpokládejme, že HoL se vypočítává z TV, který je již ovlivněn křídlama, a výsledek HoL se ještě zvýší o 20 procent díky křídlům.
Takže 12 395 / 6 x 5 = 10 329 toto je HoL neovlivněný křídlama.
26 059 / 10 329 = 2.52
100 : 2.52 = 39.63% - a hele vyšlo nám to relativně stejně jako v případě noncritu bez křídel. (kvůli zaokrouhlování)
Předpoklad byl správný. Tedy z křídlama ovlivněného TV se vypočítá HoL, který se ještě zvedne o 20 procent. Někomu by se to mohlo zdát jako stackování dmge, ale já si myslím, že to tak funguje i na offiku.
crit s křídlama
http://i49.tinypic.com/2rps8qs.png
Zde je to stejné jako v případě critu bez křídel akorát se opět zvedne vypočtená hodnota HoL o 20%.
Dále přepokládám, že podobný efekt na HoL bude mít i spell Inquisition, takže v případě použití spolu s křídlama by mohl HoL být ještě o něco vyšší. Je to možná i důvod, proč někteří tvrdili, že dmg HoL byl skoro na stejné úrovni jako dmg TV nicméně můj názor je takový, že to bylo trochu zveličené. (ještě jsem neviděl žádný screen, kde by HoL byl vyšší než základní hodnota TV)
Test tedy doufám vyvrátil názor, že je něco přehnaně overpowered.
Pro doplnění: toto jsem testoval s přiděleným talentem Seal of command, který je buglý, protože přidává malý dmg i se zapnutým Seal of Insight, normálně by měl fungovat pouze při nahozeném Seal of Truth, Justice nebo Righteousness. Toto však na tento test nemá žádný vliv.(klidne se to může opravit - drastický efekt to mít nebude).
Byl bych raději kdyby se více diskutovalo o opravě Word of Glory který funguje jako by byl aktivní glyph a to nejen u retriho. I když se to nezdá, docela to tento spell oslabuje. Raději bych dostal 1 instantní heal za 100 %, než za 50% instantně a 50% ve formě HOTky. Protože použiji li spell znovu do 5 sekund od předchozího, původní HOTka se překryje novou HOTkou a nevyužije se heal z původní překryté hotky.
Další bug je u spellu Exorcism, který se chová taky jako s glyphem. Dává navíc dmg v podobě DOTky. Tento bug je sice pro paladiny pozitivní, nicméně je to bug, že ano :)
Existuje i víc bugů, ale nemám sílu je sem všechny psát. Aktuálně by bylo dobré zaměřit se na tyto 2 poslední.
Vím, že tato sekce neslouží k hlášení bugů, jen jsem chtěl adekvátně zareagovat na množící se stížnosti jak je retri přesílenej, jak nejde zabít, atd.
Proto sem dám ještě návod jak za každou dps class zabít full vici retráka (předpoklad je stejný equip)
Warior - charge, shodit, mlátit, zrušit bublu, dorazit, smát se - prostě zabít rychleji a k ničemu nepustit. Myslím, že warior má i silnější burst než retri (-100% armor... bože kdo to vymyslel)
Paladin - přijďte na to sami.
Hunter - Retrák se k vám nesmi dostat tzn. ustřílet, upasťovat, zpomalit, poslat pavoučka.
Roguna - rozjebat zezadu, k ničemu nepustit. Při ohrožení zmizet a znova.
Priest - sem nic psát nebudu, možná mě nebudete mít rádi, ale věřte, že já vás taky nemám rád :)
DK - připravit prsty na extrémní zátěž, točit spelly, šetřit healy, za půl hodiny smočit spokojeně prsty do vlažné vody. (jen počkejte až nám opraví Word of Glory. :evil: chachacha CHACHACHA!!!!!)
Shaman - zeptejte se hráče Spydo
Mage - zamrazit, jednou rukou se šťourat se v nose a druhou frostboltovat, zamrazit, frostbolt, port, znehybnit frostbolt, znehybnit, dorazit, zívnout
Warlock - dotka utíkat sukuba dotka sukuba dotka port opakovat.
Druid - zde neexistuje univerzální řešení. Existuje jen mrtvý druid (v aréně toto pravidlo neplatí vždy).
Pokud jste došli až sem děkuji za přečtení.