Postby RagnarokCzD » 28 Mar 2016, 11:41
To taky neni tak uplně pravda ...
Ono pro dpska by mělo platit tzv. pravidlo tří (někdy pěti) sekund ... kdy 3-5sec od pullu by měli pořád stát a čekat až si tank nabere alespoň trochu aggra ...
Celkem logicky když tank zaůtočí ranou za X (už ty čísla nemam v oku, dlouho sem tu nebyl online), znásobenou (tušim 200%) agra ...
A ve stejnou chvíli zaútočí plně naequipovaná retrina se všema spuštěnýma cooldownama ranou která se nezřídka rovná minimálně pětinásobku rány onoho tanka ...
Nechápu, že někoho vůbec překvapuje, že daná retrina přeagruje ...
Samozřejmě "lepší tank" hned tauntne ... jenže to stojí gcd, kdy opět agro nenabírá (tušim že na cata taunt pořád jen hází na přední příčku agra ... na wod už i přidává buff kterej po krátkou chvilku brutálně násobí agro, takže se tohle už neděje) a pak už stačí jen druhá retrina která dá tu ránu druhou a zase to přebere, halt Taunty maj CD. :D