Postby hlavmen » 21 Dec 2014, 10:48
Mluvím teď obecně, ne jen u lava burstu. Prostě si myslím, že je celkem ok, když se hodnoty spellu porovnávají až po vycástění a pak už se s tím nehne. Jenomže jak říkáte, že to má critnout ikdyž ten flame shock hodíte za letu lava burstu, tak to tím celkem nabouráváte celej stávající systém :D Já vám věřím, že to tak má bejt, je to logický, ale jen jsem chtěl podotknout, až to bude někdo opravovat, že by vlastnosti spellu (damage, crit chance atd) neměly být ovlivňovány stavem castera po vystřelení, ale jen debuffama/buffama targetu, na který to letí.
Lava burst letí, vy se můžete nabuffovat během letu jak chcete, ale jeho damage to neovlivní, ale když mu během toho letu někdo hodí flame shock nebo debuff na +500% damage taken, tak to jeho damage ovlivní. Je to jako DoT snapshot, kdy damage DoTky po aplikování ovlivní jen další buffy/debuffy/redukce, ale caster s tím už nic nenadělá.
edit: mimochodem ele masterka furt nefunguje tak, jak by měla a myslím, že v tomhle případě by byla v některých situacích její funkčnost dost ovlivňující (mluvím o tom, že masterka dá damage ihned jak dopadne spell, ale přitom by ji měl shaman jakoby znova vystřelit, tím pádem by měla být ještě nějakou chvíli ve vzduchu) Jestli se pletu, tak mě opravte, nikdy jsem to moc nezkoumal.