Ked zacatíš MC na niekoho kto ma daky disssorient effect/fear whatever.. tak hráča ovládať nejde ,ako keby stále počas trvania MC mal stále ten effekt.
To píšeš jako reakci na předchozí příspěvky, nebo oznamuješ jak to má fungovat?
Všiml jsem si totiž stejného "problému" na mém priestovi ... když dám dissorient effect/fear whatever a následně dám MC s tí, že ho chci shodit ze skáli v LM v AB dolů, tak ho nemůžu ovládat, jako by byl stále pod vlivem toho fear ... ale to je otázka .. má tedy MC efect přerušit fear, nebo je stále aktivní? a NEBO dokonce (což je moje podezření) sám hráč ovlivněný MC dokáže ovládat svojí postavu a ubránit se skoku ze skály?
EDIT:
tak jsem hledal a našel jsem asi odpověď na to MC a mé podezření ... viz
příspěvěk (bod 1) od
Pepa v bugtrackeru
EDIT2: Suma sumárum ....
Psychic Scream trvá 8s.
Po Screamu (+nějaká sekunda GCD) kástím 2,5s
Mind Control, který trvá 30s. Jsem tedy na 4,5s kdy protihráč má zbývající fear (pokud není interrupt/whatever). Po uplynutí fear, tedy existuje ještě nějaká "jiná" síla, moc, která dovoluje protihráči vzpírat se, ač by měl být "mimo". Přeberte si po svém , co ta "jiná" síla, moc je. Stručně řečeno, MC je abilita priesta, nevidím důvod, proč by měla být zakázána (sebere někdo mágům mirrory? ;) ).
Na druhou stranu, vědomé využívání bugu, jako je hráč pod vlivem MC a přesto dokáže odolávat (každý kdo zneužívá bug ví o čem je řeč-protichůze, změna run/walk, (nejvíce uplatnitelný MC: shození ze srázu) by mělo být patřičně odměněno.