Shellie - podle všech dostupnych info co mám se nijak hodnota od 4.0.6 do 4.2.0 nezměnila je to opravdu těch 10 procent... Problem je u nás že to počita z třemi orby base dmg x (3x10%) x 12% (dejmetomu že mam tolik mastery).
Namísto by to mělo byt base dmg x 3x (10+12). Tim pádem nas ochudí o nějakych cca 20% dmge.
http://www.wowhead.com/spell=95799" onclick="window.open(this.href);return false; když se nahodi zase dodá jen 10% dmge navrch a mastery vubec nepřičte - jednoduche shrnuti jak to funguje a jak nema.
Pepis: ty nepresnosti jsou pravdepodobne zpusobene nejakym zaokrouhlenim. mimochodem tech 1.5% je spravne a 12% je vypocteno z tveho mastery, kam zasahuje i equip svym ratingem (viz jeden ze tvych screenu - tooltip, co se tyce hodnot, nerika jak to je, ale rika jak to ma byt, coz je hodnotne).
12% teoreticky ma byt vypočteno z meho eq prakticky sumdam cokoliv na mastery a pořad mam 12%... každopadně namisto 1,5 má byt 1,45% podle wowhlavy leda že u nás to klient popř server nějak vtipně zaokrohluje.. každopadně ve vysledku má člověk o 1 mastery víc než by měl mít :D což je sice nic a ve vysledku se to asi nepozná.