PvE Shadow priest v ICEWOW podmienkach

Moderator: Forum moderator

Forum rules
Tato sekce slouží k diskuzi o povoláních. Nikoliv k hlášení bugů, k tomu je určený >>BUGTRACKER<<. Nevhodná témata budou uzavřena nebo smazána.
----------
This section is used to discussion about classes, Not to report bugs, for it is designed >>BUGTRACKER<<. Offtopics will be closed or deleted.
Alecto
Forum moderator
Posts: 18
Joined: 09 Mar 2015, 12:48
Location: Praha

PvE Shadow priest v ICEWOW podmienkach

Postby Alecto » 08 Jun 2015, 09:09

Zdravím,

Príspevok sa snaží zobraziť rozdiely medzi štandardnými vlastnosťami abilít shadowpriesta a na základe dlhodobého sledovania väčšieho počtu hráčov charakterizovať, v čom je na tomto serveri odlišný, vyvodiť závery, ktoré sa aplikujú do rotácie, s cieľom maximalizácie DPS. Pre hráčov s haste capom je to uľahčenie rotácie a na základe toho možný malý zisk dps; pre tých medzi haste capmi je ukázaná primitívna metóda výpočtu optimálneho času obnovovania. Už v úvode uvediem, že príspevok je smerovaný skôr tak, že potrebuje v teoretickej rovine feedback od kompetentných a skúsených hráčov, nie je to nič prevratné.

Od cataclysm je prítomná vlastnosť dotky umožňujúca, že po refreshi krátko pred posledným tickom zostane zachovaný aj tento tick posledný ako automatický priamy dmg. Na icewow mechanizmus nefunguje, evidencia je čisto empirická, dokladám screenshot, dole refresh tým štandardným spôsobom, hore modifikácia na podmienky tohoto serveru, v sérii jedného refreshu, aby sa dal sledovať horeopisovaný efekt, resp. jeho nefunkčnosť.

http://i.imgur.com/6fvegtA.png


Kedy teda, refreshovať dotky, aby zbytočne neunikali ticky? Záleží to od aktuálnej úrovne haste, vzdialenosť od haste capov. Konkrétna matematizácia by bola náročnejšia, keďže, trochu simplicisticky si možno predstaviť vplyv haste na dmg, a teda aj dps, ako dvojzložkový; haste je ako taká v lineárnom vzťahu s casting speed, na druhej strane, podstatnejšia pre dotky je práve tá nonlineárna časť zvláštneho priebehu, takže som sa rozhodol ilustovať to na údajoch priamo z hry( doba trvania a čas jedného ticku sú dostupné v popisoch spellu a debuffu aplikovaného dotkou) , na konfrontácii dvoch príkladoch, bude to prehľadné a zrozumiteľné:
http://i.imgur.com/8xuwKRA.png
Shadow priest, ktorého haste zodpovedá +- haste capu na vampiric touch (2589):

Doba trvania dotky: 15.84 sekúnd
Perióda(čas jedného ticku):2.26 sekundy
Počet tickov: 15.84/2.26=7


Čas potrebný na realizáciu siedmych tickov je teda, 15.82 sekundy, t. j. rozdiel o hodnote 0.02 sekundy je zanedbateľný.

Shadow priest, ktorého haste je na úrovni medzi dvoma haste capmi :

Doba trvania dotky: 14.02 sekundy
Perióda: 2.34
Počet tickov:5.99, čo musíme, prirodzene, zaokrúhliť nadol, čiže 5

Čas potrebný na realizáciu 5tich tickov však je, 11.7 sekundy, t. j. 2.32 sekundy času je nevyužitých, na jednu 14.02 sekundy trvajúcu dotku. Evidentne teda, budeme refreshovať po čase posledného ticku, t. j. po 2.32 sekunde trvania.

Analogicky sa jednoducho, dá podľa aktuálnej úrovne haste dopočítať z údajov v hre aj zostávajúca dotka, je to naozaj jednoduché, t. j. miesto tu zaberať nebudem. Takto dôjdeme k optimálnemu času refreshu, zvlášť sa to týka priestov, ktorí majú excesívne množstvo haste, nad nejaký osobný haste cap, alebo tých zbierajúcich equip; u hráčov s kompletným a dobre-reforgovaným equipom zodpovedá čas refreshu dotky na tomto serveri vždy, 0 sekundám, narušené to môže byť efektami s bonusom k haste, ktoré ovplyvňujú dotku aj počas jej trvania(hero, lifeblood), krátkodobo; ale vtedy je prioritou niečo iné, a čas takéhoto efektu zaberá minimum bossfightu.

Teda, dopad na rotáciu je po tejto úvahe zrejmý : Snaha minimalizovať čas, kedy dotka skutočne netiká, či je to počas jej trvania s low equipom, alebo pauza medzi jej vypršaním a znovunahodením. Je značne odľahčením obnovovať to v 0 sekundách, bez toho, aby sa musel počítať predposledný tick. Väčšina addonov, ktoré sú hráčmi využívané (shadow priest dot timer, mfclip) operuje práve s variantou, že posledný tick zostane zachovaný, t. j. čas, kedy odporúčajú refresh dotky, je značne odlišný od toho, ktorého je treba dosiahnuť na tomto serveri.

Nefron
Posts: 117
Joined: 06 Sep 2012, 17:14

Re: PvE Shadow priest v ICEWOW podmienkach

Postby Nefron » 22 Mar 2016, 00:21

Nedávno jsem začal zase hrát a všiml jsem si, že priest zaostává v dpsku, tak jsem začal zase pátrat v čem je zakopaný pes. Ve statech se nic nezměnilo, takže pokud chcete ze svého priesta vymáčknout maximum,tak doporučuji následující:
1. Dodržovat soft haste capy (o tom je ten špatně sepsaný a neskutečně dlouhý předcházející post). To znamená, že se snažíte mít haste přesně na úrovni nebo lehce přes tyto hodnoty(včetně 5% haste ze sh formy) 24,97% NEBO 30% NEBO 31,26%(goblini s dark intentem a top gearem i 41,67%) to jaký cap budete mít vy záleží na vašem equipu.
2. Přebytečný haste nacpat do mastery.
3. Practise makes perfect.
4. Doporučuji addony Quartz(nebo tak nějak se to jmenuje) a Shadowpriest dot timer.
5. Stejný jako bod 3, je to opravdu důležité a buďte na sebe přísní.

V čem teda ten priest zaostává?
1. Nefunguje tu výše zmíněný clipping, nikdy nefungoval a je to velká škoda a samozřejmě ztráta dpska.
2. Talent Improved Devouring Plague má dávat 30% dmg z celkového dmg dotky. Na icu dává míň, absolutně ten talent ignoruje formu, resp. ten talent funguje správně bez formy, ale s formou se onen dmg nezvedá. (lze snadno přepočítat z tooltipu dotky)
3. Shadowfiend. Ten kluk je divný, jestě se na to musím podívat, ale už se shání info z catáče těžko. Zatím je slabý jako Podržtaška v bgčku.

Pokud víte o něčem na co jsem zapomněl nebo máte nějaké rady, tak sem s nimi.
A malý bonus na závěr pro ty kteří to dočetli až sem: když jsou v raidu 2 priesti, tak nechte toho druhého zapnout prvni formu a až pak ji dejte vy. Stackne se vám haste :) .

zzip
Posts: 6
Joined: 17 Mar 2014, 07:01

Re: PvE Shadow priest v ICEWOW podmienkach

Postby zzip » 22 Mar 2016, 17:46

nepříjde mě že zaostava v dpsku když to nesrovnavate s retrinou a fire magem :)

zzip
Posts: 6
Joined: 17 Mar 2014, 07:01

Re: PvE Shadow priest v ICEWOW podmienkach

Postby zzip » 22 Mar 2016, 17:51

a rad bych viděl priesta kterej ma tolik haste aby ho mohl reforg na mastery

Smiledew
Posts: 251
Joined: 07 Feb 2014, 19:00

Re: PvE Shadow priest v ICEWOW podmienkach

Postby Smiledew » 22 Mar 2016, 18:04

a rad bych viděl priesta kterej ma tolik haste aby ho mohl reforg na mastery
Pouze pokud jsi mezi 2 capy...

Nefron
Posts: 117
Joined: 06 Sep 2012, 17:14

Re: PvE Shadow priest v ICEWOW podmienkach

Postby Nefron » 22 Mar 2016, 18:10

Já mám tolik hastu a určitě nejsem sám. Např. bala druid s warlockem jsou silnější a další budou přibývat s lepším a lepším equipem, tím myslím především t13 a její set bonusy.

Bimboo
Posts: 17
Joined: 22 Nov 2012, 19:42

Re: PvE Shadow priest v ICEWOW podmienkach

Postby Bimboo » 23 Mar 2016, 00:33

Warlock je asi jedina classa ktorá sa vyrovná magovy v DPSku aj to na daktorých bossoch iba :D

Bubik
Posts: 120
Joined: 21 Nov 2011, 17:08

Re: PvE Shadow priest v ICEWOW podmienkach

Postby Bubik » 23 Mar 2016, 08:05

co se shadowfienda týče, dává +- 50% toho, co by měl... ten 20% fire dmg z 2setu nedává vůbec :)... nehledě na jeho velmi časté missy,dodge a parry :D

blackbox
Posts: 45
Joined: 05 Jul 2015, 13:09

Re: PvE Shadow priest v ICEWOW podmienkach

Postby blackbox » 23 Mar 2016, 16:11

Priesta jsem na plny uvazek nikdy nehral ale mel bych jen takovy nadhoz ohledne teto vety
"Od cataclysm je prítomná vlastnosť dotky umožňujúca, že po refreshi krátko pred posledným tickom zostane zachovaný aj tento tick posledný ako automatický priamy dmg. Na icewow mechanizmus nefunguje"

nemuze to byt zpusobeno nizkou latenci a presnou interpretaci hernich mechanismu na free serverech ? protoze na ofiku takova presnost na milimetry a milisekundy neni vzdy potreba (pocita se s pomerne velkou latency) a z toho jista tolerance a volnost v konkretnich situacich ....jak PVP i PVE je tam tak nejak diky tomu svym zpusobem jednodussi a volnejsi bez nutnosti 100% preciznosti ....to se netyka jen spellu Spriesta ale i ostanich hernich mechanik

Nefron
Posts: 117
Joined: 06 Sep 2012, 17:14

Re: PvE Shadow priest v ICEWOW podmienkach

Postby Nefron » 28 Mar 2016, 12:01

Ne, určitě ne. Myslím, že jsem to snad viděl i v prvním cata patch note, kde zmiňovali právě tu mechaniku dot clipu.


Return to “Priest”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests