Zdravím Vás,
nedávno jsem začal hrát na tomto serveru a napadla mě jedna zajímavá věc, kterou kdyby bylo možné provést, mohla by pozitivně změnit zážitek ze hry.
Nejdřív vysvětlím nápad samotný, poté proč by měl být dobrý.
Vytvoření itemu, který by snížil dočasně lvl hráčovy postavy. Buď mu dal nějaký debuff, který mu nastaví staty uměrně k danému lvlu nebo nějaký předmět, který by natvrdo snížil level na danou úroveň a pak druhý který by mu naopak lvl zvýšil na úroveň, kterou měl předtím, s tím, že by se taková dvojice předmětů dala koupit pouze společně a byla omezena lvlem. př. item snížení na lvl 20 a poté zvýšení na 60 (od levelu 60)
Takováto možnost snížit si level by pomohlo tomu, že jakýkoliv hráč by mohl chodit dung s jakýmkoliv jiným hráčem bez ohledu na jeho level. Nebyl by to ani žádný podvod, protože by si nemohl zvýšit úroveň pro hraní s hráčem vyšší úrovně, ale naopak snížit ten svůj na úroveň nižšího hráče.
Vysvětlení:
Jde o to, že když se dejme tomu sejde 5 hráčů, kteří by spolu chtěli zajít nějaký dungeon ať už starší nebo novější, vždy je velkým omezením samotný level hráčů.
Je spoustu pěkných dungeonů od RFC, přes Maraudon, Scholomance, Auchindon až po dungy z Cata, bohužel ale jsou hráči na 85 lvlu omezeni jen na nejnovější dungeony, ale staré si nemůžou s chutí zahrát, protože jsou pro ně low lvl. A taky se stává, že ne všichni hráči jsou na nejvyšším levelu.
Pokud by byl ve předmět na dočasné snížení levelu, tak pokud by se domluvilo dejme tomu 5 lidí a chtěli by si zajít nějaký dungeon nižší úrovně nebo to byli hráči, kteří by si dlouho se svými kamarády nemohli zažít požitek s dungonování kvůli rozdílu v levelech, toto omezení by odpadlo. :)
Tímto si myslím, že by možnosti hráčů velice vzrostly.
Myslím také, že by vzrostla i spokojenost hráčů nejen na posledních levelech, ale i na nižších levelech, protože by vzrostla i pro ně možnost dungování a společného trávení času s jejich přáteli a to i mimo dungeony, např. při úkolech, kdy by to nebylo typu, low level nabere všechny moby a high level je pokilluje, ale že jsou v partě na stejném levelu a můžou hrát každý svou roli naplno a doplňovat se.
V souvislosti se společnými aktivitami v partě ve venkovních lokacích, plnění úkolů atd. by se mohli vytvořit předměty, které by rapidně snižovaly vlastnosti postavy hráče (takže by hráč NPC do questů nezvládl zabít solo), ale na úkor toho by zvyšovaly xp rate a také třeba zvýšení peněz padajících z NPC. To by mělo za následek, že už by nebylo nejvýhodnější levelovat solo, ale znovu by se do WoW vrátil aspekt multiplayeru i na nižších úrovních a to i s odměnou, která by mohla zvýšit motivaci hraní v partě.
Nevím jestli tyto mé návrhy jsou providitelné, ale jsem si jistý, že by to mohla být potom větší zábava. :)