Vortex Pinnacle HC

Moderator: Forum moderator

Robby
Posts: 2275
Joined: 26 Dec 2011, 22:13

Vortex Pinnacle HC

Postby Robby » 07 Sep 2014, 17:37

Dung som prechadzal na PTRku co znamena ze som to prechadzal sam takze bude to testovane vse len s jednou postavou cize sa moze stat ze niektore veci budu chybat alebo fungovat trosku inak tak ak by ste sem nieco chceli dodat a vsimli ste si pri prechadzni na live v 5tich tak to sem pripiste. (Nezabudajte na WoWhead linky).
Grand Vizier Ertan
http://www.wowhead.com/spell=86331= Namiesto toho aby boss tento spell castil tak to spamuje bez castu cca kazdu 1-2s
http://www.wowhead.com/spell=86340 = Toto su addi co sa spawnuju po okraji platformy. Tyto addi by mali mat feign death pokial je niekto otoceny smerom knim a mali by utocit len pokial sa nanich nikto nekuka.
Tu addi Feign Death nemaju cize utocia na kazdy target co sa nekuka(toto treba overit kedze som bol v dungu sam nemozem overit ci utocia na ostatne targety ked sa nekukaju nane).
Toto bude asi najvetsi problem preco je boss tazky uhealovat ked tam zacne byt tych addov vela tak neni sanca aby vseci mali kazdeho adda v losu a neda sa to uhealovat kedze zacnu davat strasny dmg.

http://www.wowhead.com/spell=86309/storms-edge Nefunguje vobec, tuto abilitu by mali mat (http://www.wowhead.com/npc=46007/ertans ... ode=heroic) a davat dmg ludom ktory stoja za tornadom. Taktiez davaju zly slow maju davat 60 percent ale davaju 85

Altairus
http://www.wowhead.com/spell=88314/twisting-winds - Tornada maju vetsi range nez ukazuju, dokonca mam pocit ze boss pouziva spell http://www.wowhead.com/spell=131694/twister namiesto twisting Winds.
http://www.wowhead.com/spell=88244/call-the-wind - Tento spell neni videt vobec, cize je tazke odhadnut ako sa postavit a ak niekto zle stoji tak ma 30% slow a sanca ze ho chytia tornada.

Asaad <Caliph of Zephyrs>
http://www.wowhead.com/spell=87618/static-cling - Toto je asi najhorsie na celom encountery. Stane sa to ze boss rootne hracov hned zo zaciatku na tych 18s, potom ked to skonci hodi dalsi root na 18s a zacne channelovat http://www.wowhead.com/spell=86911 a mal by pocas tych 18s "nakreslit" na zem ten static field ale tu na stane to ze ho tam "spawne" a prerusi sa mu channel a hned zacne castit http://www.wowhead.com/spell=86930 a hraci maju stale root cize sa do toho fieldu nedostanu a pravdepodobne umru. Taktiez ten field tam neni do konca Supermancy.

SwaCZa
Posts: 1086
Joined: 01 Jul 2012, 15:03

Re: Vortex Pinnacle HC

Postby SwaCZa » 07 Sep 2014, 18:28

První skupina trashe nejde pullnout jednotlivě ale vždy se pullne všech 5 (tuším) najednou. Navíc je stejný trash z HC i v normalu.

Bahamut_Lord
Master Spammer
Posts: 12398
Joined: 20 Sep 2009, 16:12
Contact:

Re: Vortex Pinnacle HC

Postby Bahamut_Lord » 07 Sep 2014, 21:20

První skupina trashe nejde pullnout jednotlivě ale vždy se pullne všech 5 (tuším) najednou. Navíc je stejný trash z HC i v normalu.
To je zamer. Nerikam, ze uplne vsechny groupy mame spravne dle ofiku, ale tam taky funguji skupiny tak, ze kdyz naagrujete jednoho, prijde cela skupina. Je na vas si s ni poradit CCckama. Funguje tam jeste jedna dalsi vychytavka, ktera by cely boj pro vas zkomplikovala jeste vice - pokud wipnete a treba uz mate dole 3 npc ze ctyr, tak ty tri se po wipu resnou a musite opet bojovat se ctyrmi.

"Stejny trash" mam chapat jak, to ze tam stoji stejne NPC je taky vetsinou spravne, jen ty normalove maji mit mene HP / dmg / lvl, zkratka byt jednodussi.

Bahamut_Lord
Master Spammer
Posts: 12398
Joined: 20 Sep 2009, 16:12
Contact:

Re: Vortex Pinnacle HC

Postby Bahamut_Lord » 07 Sep 2014, 21:26

Robby, diky za tu sumarizaci, ale takhle to nepude. Taktiky jsem si taky vycetl a vykoukal, ale nektere mechaniky v DB proste replikovat nelze. Encounter Altairuse nenaskriputju poradne ani kdybych se pos..., Vizier bych taky nechal tak jak je, respektive opet nelze v DB vytvorit to, aby NPC hlidalo vsechny hrace, pouze toho, co ma nejvyssi agro, spise jak tu uz nekdo psal, vyresit to, aby se encounter resetl.

To co popisujes u Asaada za me pri tvorbe AI fungovalo normalne, mimochodem mel by tam byt mezicas mezi temi stuny, tzn po 18 sec stunu ma hrac asi 2-3 sec na to, aby se pohnul, jinak dostane dalsi a ten uz bude nejspise smrtelny. To same ta bleskova ochrana, urcite tam stoji (stala) po celou dobu toho stormu, pokud ted ne, nejsem schopen zjistovat po kazde revizi a zmene mechanik, zda se neco nepo...

Robby
Posts: 2275
Joined: 26 Dec 2011, 22:13

Re: Vortex Pinnacle HC

Postby Robby » 07 Sep 2014, 21:44

Robby, diky za tu sumarizaci, ale takhle to nepude. Taktiky jsem si taky vycetl a vykoukal, ale nektere mechaniky v DB proste replikovat nelze. Encounter Altairuse nenaskriputju poradne ani kdybych se pos..., Vizier bych taky nechal tak jak je, respektive opet nelze v DB vytvorit to, aby NPC hlidalo vsechny hrace, pouze toho, co ma nejvyssi agro, spise jak tu uz nekdo psal, vyresit to, aby se encounter resetl.

To co popisujes u Asaada za me pri tvorbe AI fungovalo normalne, mimochodem mel by tam byt mezicas mezi temi stuny, tzn po 18 sec stunu ma hrac asi 2-3 sec na to, aby se pohnul, jinak dostane dalsi a ten uz bude nejspise smrtelny. To same ta bleskova ochrana, urcite tam stoji (stala) po celou dobu toho stormu, pokud ted ne, nejsem schopen zjistovat po kazde revizi a zmene mechanik, zda se neco nepo...
Chapem ja len ze to su ty hlavne veci co stoho encounteru robi to ze tam treba bud OP heal alebo OP DPS ktore toho bossa zergnut predtym nez zacne nieco robit :-D.

Napr u Grand Vizier Ertan by sa to mohlo spravit tak aby sa addy spawnovali pri sebe, tak aby boli vseci v LoSu. Napr boli by 3 miesta kde by sa addi mohli spawnovat a stych 3 miest by sa vybral jedno miesto kde sa ty addi budu spawnovat vedla seba a podla toho by sa raid musel otocit. (Teda ak to bude mozno nastavit)

Altarius je celkom vpohode tosu len detail da sa zabit vpohode.

Co sa tyka Asada tam to je trosku komplikovanjesie. Ked sa boss pullne hodi 1. Rooty na 18s (zbytocne) ptz vtedy necasti/nechanneluje nic potom tam je asi cca 2-3s nato aby sa hrac pohol (ale vtedy este neni spawnute nic ani ten field takze celkom zbytocne) potom hraci dostanu dalsie rooty na 18 kde boss zacne channelovat ten field. Field sa spwane(nakresli ho rychlo) a potom prerusi ten channel toho fieldu a zacne castit ten Supermancy ale to hraci maju este cca 8s Rooty takze sa do toho fieldu nedostanu pokial sa nespawnol presne nanich, ptz pocas toho co ten field channeluje hraci maju furt rooty.

Bahamut_Lord
Master Spammer
Posts: 12398
Joined: 20 Sep 2009, 16:12
Contact:

Re: Vortex Pinnacle HC

Postby Bahamut_Lord » 07 Sep 2014, 21:54

Asi si nerozumime, nebo jsi nepochopil ten zamer. Ono to tak je schvalne, aby tam byl jeden root, pak 3 sec na moznost osvobozeni se a pak dalsi root uz po dobu supremacy of storm. Hraci si tak prave musi hlidat, aby v tom rootu nezustali, jinak je ta boure zabije - maji celou mechaniku ve sve moci, jen pokud nedavaji pozor, umrou.

To, ze u Viziera budou na trech mistech, to nevyresi, ty NPC se nedrzi pouze v LOSu, ale tim, kdo je ma naagrovane v nejvyssim agru a diva se na ne, tzn by si lide museli rozdelit, aby jeden z nich vzdy to aggro prebiral, ten, ktery se na ne diva.


Jinak teoreticky, proc tohle neresime v topicu Taktiky? Me to tam sedi vice, diskutovat o taktikach jak co ma byt, a kde je chyba.

Robby
Posts: 2275
Joined: 26 Dec 2011, 22:13

Re: Vortex Pinnacle HC

Postby Robby » 07 Sep 2014, 22:00

Asi si nerozumime, nebo jsi nepochopil ten zamer. Ono to tak je schvalne, aby tam byl jeden root, pak 3 sec na moznost osvobozeni se a pak dalsi root uz po dobu supremacy of storm. Hraci si tak prave musi hlidat, aby v tom rootu nezustali, jinak je ta boure zabije - maji celou mechaniku ve sve moci, jen pokud nedavaji pozor, umrou.
Ale stale to nevychadza nato aby sa ludia dostali do toho fieldu. Ptz maju volnost behat vtedy ked tam ziadny field neni a dostanu root cca 2s predtym nez zacne castit ten field. Takze to vychadza tak ze hraci dostanu Rooty za necele 2-3s zacne castit ten Field a potom field channeluje len asi 5s a channel sa prerusi a zacne Supermancy ked ludia stale maju 8s root takze sa tam nemaju ako dostat
Viz screen http://tinypic.com/view.php?pic=xgkw1w&s=8#.VAy4GmPxk08

U toho viziera mi to niak vypadlo ze to funguje len na jednoho hraca.

Bahamut_Lord
Master Spammer
Posts: 12398
Joined: 20 Sep 2009, 16:12
Contact:

Re: Vortex Pinnacle HC

Postby Bahamut_Lord » 07 Sep 2014, 22:13

Porad si asi nerozumime. Rikam, ze je to zamer, aby lidi ten static dostali, pokud se nehybou. Na ofu to funguje taky tak, musi skakat a vyhybat se tomu tak, tady musi jit do strany a uhnout mu. Kdo neuhne, dostane stun a zamerne ho pak storm smete. Mimochodem ten stun by mel byt i dispellable priestem a nejakyma dalsima abilitama, co ctu an wowheadu. Ale tady proste staci mit oci na stopkach a posunout se jen bokem, az se static objevi.

Robby
Posts: 2275
Joined: 26 Dec 2011, 22:13

Re: Vortex Pinnacle HC

Postby Robby » 07 Sep 2014, 22:20

Porad si asi nerozumime. Rikam, ze je to zamer, aby lidi ten static dostali, pokud se nehybou. Na ofu to funguje taky tak, musi skakat a vyhybat se tomu tak, tady musi jit do strany a uhnout mu. Kdo neuhne, dostane stun a zamerne ho pak storm smete. Mimochodem ten stun by mel byt i dispellable priestem a nejakyma dalsima abilitama, co ctu an wowheadu. Ale tady proste staci mit oci na stopkach a posunout se jen bokem, az se static objevi.
Aha uz chapem ako to myslis. Ja som myslel ze ty rooty mi nedava hned kvoli tomu ze mam fly nastaveny netusil som ze tam je to tak spravene :-D Tak to dava teraz zmysel uz.


Return to “Vaše projekty”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest