Scholomance

Moderator: Forum moderator

Bahamut_Lord
Master Spammer
Posts: 12398
Joined: 20 Sep 2009, 16:12
Contact:

Re: Scholomance

Postby Bahamut_Lord » 28 Aug 2014, 18:53

http://www.wowhead.com/npc=10480 Unstable corpse byl zpomalen na 30% soucasne rychlosti

Co se tyce lootu, diky za test, ale nekteri bossove, jako LadyIlluciaBarov, InstructorMalicia a dalsich celkem asi 6, maji loot pouze zhruba na 30% sanci dropu neceho, alespon tak jsem to pochopil z Atlas Lootu, proto ne vzdy z nich neco padne, ale maji loot jinak stejny.

Co se tyce prikladu retri 46 lvl a damage do nej, bohuzel nemam tuseni, zda ten vypsany damage je velky, ci ne, tzn zda tim chces nazacit, ze by vyzadoval nerf, a pokud ano, o kolik - kdyz ted ty NPC davaji jako by damage 100%, tak zda to chces snizit o 50%, atp.

Azorra
Forum moderator
Posts: 499
Joined: 13 Aug 2012, 09:12

Re: Scholomance

Postby Azorra » 29 Aug 2014, 10:31

No na lvl 46-47 pro tu retrinu byly mobky samotné už zelené. Každopádně, teďka má ta retrina lvl 47, má kinga + stamku +43, nemá jediný zelený item a co mohl tak to má heirloom, má dohromady hp 3715. Takže si zkus/zkuste uvážit, vzhledem na jaký gear dostával takové rány - když beru v úvahu ještě to, že po jedné mobce se to tam pullovat nedá, min. 3 mobky dejme tomu... a když si vezmu, že ne každá parta ma full heirloom lidi, ale třeba normálně equiplé - zelenky, něco málo modré, třeba bez heirloomu, tak můžou mít problém s takovým dmgem.

Když jsme Scholo šli jako normální parta ještě před tím, než jsi ho trochu upravil (lvl kirtonose a tak), tak nám to právě tento palach (a to byl ještě v protu) tankoval, já jsem ho healovala s heirloomovým holadinem (taktéž nemá jediný zelený item, některé jsou ale trochu starší (ze SM třeba)) stejného lvlu (tehdy jsme mohli mít lvl 43 dejme tomu) a většinu času jsem musela flash healovat.

Jako další porovnávací aspekt zkusím použít svoji lowku lvl 44 priesta, nemá jediný heirloom, equip má skoro všechno modré ze scholo+stratholme, jen 2 zelené itemy - bez buffů má 2103. Kdybych podle tohodle chtěla +- přirovnat tanka úměrně jejímu eq, měl by o něco málo víc hp.

Popravdě si netroufnu říct, jak moc to vyžaduje nerf, ale pokud tankovi, co by měl dejme tomu 2,5k hp dávala nějaká mobka za 700, a byly by na něm mobky 3, tak hodně štěstí healerovi.

Bossům nechat dmg asi jaký mají, ti by silnější být měli a hlavně jsou obvykle osamotě, ale třeba ten spectral tutor, scholomance necromancer a scholomance handler dávají opravdu moc (víc jak někteří bossové) a jsou ve skupinkách s mobkava po třech minimálně.

No, snad tohle porovnání k něčemu pomůže, ale sama opravdu nechci říkat, o kolik by se to případně mělo nerfnout, zase aby to nebyla totální farma, ale ani wipovačka.

Scanties
Posts: 816
Joined: 06 Jun 2013, 12:56
Location: Ostrava
Contact:

Re: Scholomance

Postby Scanties » 31 Aug 2014, 10:02


gontar
Posts: 9
Joined: 03 Jul 2014, 10:22

Re: Scholomance

Postby gontar » 31 Aug 2014, 18:35

Bahamut_Lord wrote:http://www.wowhead.com/npc=10480 Unstable corpse byl zpomalen na 30% soucasne rychlosti

Co se tyce lootu, diky za test, ale nekteri bossove, jako LadyIlluciaBarov, InstructorMalicia a dalsich celkem asi 6, maji loot pouze zhruba na 30% sanci dropu neceho, alespon tak jsem to pochopil z Atlas Lootu, proto ne vzdy z nich neco padne, ale maji loot jinak stejny.

Co se tyce prikladu retri 46 lvl a damage do nej, bohuzel nemam tuseni, zda ten vypsany damage je velky, ci ne, tzn zda tim chces nazacit, ze by vyzadoval nerf, a pokud ano, o kolik - kdyz ted ty NPC davaji jako by damage 100%, tak zda to chces snizit o 50%, atp.


Drop itemu z bosse má být 100%, procenta u itemů v atasu jsou o tom který z nich padne, tj. item s 30% bude padat 2x častěji než ten s 15%, ale při každém zabití bosse nějaký loot bude. Na podobný probém s lootováním jsem ostatně narazil v TBC raidu Hyjal Summit, kde po zabití bosse z něj byly jen goldy a žádný loot

medivho
GameMaster
Posts: 3781
Joined: 18 Jun 2012, 20:52
Contact:

Re: Scholomance

Postby medivho » 31 Aug 2014, 20:43

Gontar, na tom chybnom loote sa pomaly pracuje, avšak keď je viac bossov s rovnakým lootom, nie som si istý, či má od každého na 100% padnúť jeden item. Máš však pravdu v tom, že pri väčšine bossoch to tak fungovať má.

gontar
Posts: 9
Joined: 03 Jul 2014, 10:22

Re: Scholomance

Postby gontar » 31 Aug 2014, 21:26

medivho wrote:Gontar, na tom chybnom loote sa pomaly pracuje, avšak keď je viac bossov s rovnakým lootom, nie som si istý, či má od každého na 100% padnúť jeden item. Máš však pravdu v tom, že pri väčšine bossoch to tak fungovať má.


V poho, nestěžuju si, pouze informuju ;)

Jinak nevím, jestli bude ještě možné dohledat někde přesné znění, ale ty itemy by měly padat ze všech bossů (tj. aspoň ten standardní jeden). Tito bossové sdílejí drop pool, ale jinak nejsou propojeni, tj. jedná se o oddělené boss encounters.

A ať je to jak je to, málokdo bude mít radost když po zmlácení bosse lootne leda tak goldy a pár látek ;)

Azorra
Forum moderator
Posts: 499
Joined: 13 Aug 2012, 09:12

Re: Scholomance

Postby Azorra » 31 Aug 2014, 23:09

Jo no, docela naštve, když z bosse nic nepadne. Pokud je ještě potřeba něco testnout, dejte vědět.


Return to “Vaše projekty”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron